[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mkvdiest

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:17

Lol alla coca cola reclame Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:18

Hmmm... bij mij op kantoor is het ook niet veel soeps. Er lopen wel mannen, maar of het zijn van die metromannen of ze zijn gay Nagelbijten / Gniffelen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:29

Yenneke schreef:
Enne Malin, can you beat this?! Knipoog
Echt wel een goede tip van jou om te werken met twee schermpjes. Gaat zoveel makkelijker! Haha!

Hehe ja beter he Haha!

Can I beat that, tsja als ik er voor ga zitten waarschijnlijk wel Haha! Schijnheilig Ik loop alweer sinds zondag achter whahaha maar ik heb het echt super druk, dus ik lees gewoon ff braaf mee!

Maar gefeliciteerd met je huisje en super van X-je!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:32

kimmie261 schreef:
paola,sterkte...zoals ik al zei,ze is nu met slashie aan het sjanzen Lachen

Dat is echt mooi beschreven... Paola veel sterkte!

Fem gave foto's van jou en maes! Hij is nog steeds lekker aan de maat Tong uitsteken Fijn dat het zoveel beter gaat met zijn been, super hoor! Ja

Zasread ja ik ben in de afgelopen weken twee hamstertjes verloren, waarvan ik me over 1 ook echt heel rot heb gevoeld. Weet hoe je je voelt, sterkte! Super foto's van Otjse trouwens, ik vind hem echt een supergaaf shetje!

Marit ben jaloers, dat doet maar Tong uitsteken Veel plezier hoor!

Spokie echt leuk voor je dat je Xje gaat doen, ik had het al eens eerder voorgesteld haha dus goede match Vork

madelief88 gefelicteerd met je baan en fijn dat het weer beter met fuur gaat, gave foto's ook!
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 19-06-07 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:34

BrankaZ schreef:
Overigens even een mededeling: na bijna 9 maanden gemeend te hebben dat ik een super braaf paard heb dat niet steigert of bokt onder het zadel kan ik melden dat Frío vandaag zijn eerste rotbok onder het zadel heeft gegeven Clown
Señor en ik verschillen de laatste tijd wel eens van mening over wat werken inhoud. Hij meent dat het op zijn manier moet, ik niet Bloos . Vandaag gooide señor het daarom maar, na diverse zogenaamde schrikacties, over een andere boeg. BOK! En ik? Ik heb mij rot zitten lachen Haha!

Hahaha ik moest echt lachen toen ik dit las Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:39

malin,als je langs bent geweest hier,dan zal je zien,dat maestro in het eggie echt niet dik is...

de meeste mensen die hem IRL zien die zeggen altijd,mwa de mijne is dikker,alleen hij toont heel propperig onder het zadel...

maar goed,je zal het wel zien.. Knipoog

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:42

Als ik langskom zalk ook wel eens wat mooie plaatjes schieten van jou en Maes Tong uitsteken En van die imponerende Letlander van je, waanzinnig paard is dat!

Lau we willen natuurlijk wel snel foto's zien he, leuk ben jij! Ons een beetje lekker zitten maken hier en dan geen pix plaatsen Tong uitsteken

Madelief nog even over die Bailando, dat was het paard van Patries, die is kleiner en donkerder dan het paard die ik gezien heb. Die ik gezien had, was echt heeeeeeeel erg mooi. En ik denk dat t een lusi was en geen anda.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:46

madelief: Gefeliciteerd met je baan.
Poala: Neeee niet weer. Het zit je echt niet mee he meid
Yenneke: Gefeliciteerd met je huis en met xtremo. Fijn dat alles zo goed gaat! wanneer krijgen we weer foto's van je kanjer?

Femke: Wat een goed nieuws allemaal. Ik heb de foto's gezien van Meastro. Weer lopen kwijlen Knipoog

Marit: Veel plezier op vakantie... Mmmmmm lekker!

Voor iedereen die niet naar lunteren geweest is trouwens. er staan wat foto's op mijn site.
http://dhost.info/redina/
Peetisgreat: hoe gaat het nou met je vader?
Idra: Ik hoop dat je geweldig weer hebt op vakantie.

Ik ga in augustus met vriendlief naar Gran Canaria.
Zouden ze daar ook andalusiers hebben haha

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:54

mooie foto's eef,maar wat gebeurde er met die shet????

en malin,ik heb echt een hekel aan foto's dat die gemaakt worden,haha,dit is echt een wondertje...

krijg al de zenuwen dat iemand foto's wil maken van mij...

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:15

Haha Fem dat heb ik ook hoor, dan doen we het gewoon niet. Eef heeft echt al tig keer aangeboden een zooitje mooie foto's van mij op Suev te maken maar ik krijg de zenuwen al bij het idee Tong uitsteken

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:17

pfieuw *haalt zweet van voorhoofd af* Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:26

LOL @ Fem Haha!

Ja heb net ook de foto's bekeken, echt gaaf! Maar idd wat gebeurde er met die shet?

Ik ga maar eens even op stal kijken, ben echt niet vooruit te branden vandaag Haha!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:53

die shet moest spaanse pas doen. is een hengste denk ik. maar die zat niet op te letten en begon flink te stijgeren.
Het zag er gevaarlijk uit. Niet voor het shetje maar wel voor de kleine die er voor stond.
maar alles ging net goed hihi.

marit en malin hebben vriendlief al ontmoet. Ik zal eens overleggen met hem wanneer ik langs kan gaan bij Malin.
Nieuw vriendje is leuk maar kost oko tijd

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 15:01

Hoi allemaal ik ben al een hele tijd niet meer in dit topic geweest, drukdrukdruk...

op 11 en 12 augustus organiseer ik een T.R.E.C. wedstrijd in de kop van Noord-Holland met een mooie route over het prachtige Wieringen. T.R.E.C. is erg leuk om te doen voor ruiter en paard, het is afwisselend en veelzijdig en super gezellig en alle rassen kunnen meedoen!

kijk voor meer info op www.trecnoordholland.tk of voor info over TREC op www.trec-nl.nl

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 18:23

Wat een mooie foto's heb je geschoten zeg Redina. Ik heb weer wat gemist hoor. Er lopen wat knapperds rond daar zeg! Jammie!

Voor de mensen die hun dier hebben verloren, heel veel sterkte Ach gut Het zit nee mee bij sommige, ook al is het dier klein of groot, je kan er veel verdriet om hebben.. Verdrietig

Ben de rest alweer een beetje kwijt geloof ik. Bloos (En moet eigenlijk ook gewoon werken haha. Ik ben een stiekeme bokker!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:04

foto's!!!

Haha! Haha! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bewijs dat ik 'm ook zelf nog heb vastgehouden Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

En deze vond ik zo leuk omdat hij hier zo mak als een lammetje achter m'n instructeur aan loopt. Deze foto laat precies zien zoals hij is. ZO LIEF!!! Lovers
Afbeelding

Ga nu snel weer weg. Want moet weer naar m'n schatje toe! Knipoog

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:14

Hihi Yenneke, wat een bekende foto's.
Enne, je moest niet alleen naar je schatje Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:17

O ja, en met dank natuurlijk weer aan Aniet, die had ook een deel van de foto's gemaakt! Cheese! Tong uitsteken

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:28

Hij is weer lekker hoor!! Kwijl

Nou zij zijn de hele middag op zoek geweest naar vliegendekens. Ik heb daar echt nog geen ervaring mee, en zoek dus iets voor tijdens het rijden. Ik heb vanmiddag een bucas en een HH gezien met zadeluitsparing, maar kan je geen deken zonder zadeluitsparing tussen je dekje en je zadel doen? Dan heb je ook geen gat waar die beesten tussen kunnen lijkt mij? Verward

En gaat dat niet schuren en zweten dan? Na ja, zo is het ook nix dus mensen, TIPS graag! Haha!

Eef jij en Leo zijn van harte welkom Ja

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:41

Omg, Picasso scheen vandaag weer meerdere malen achter op een merrie te hebben gezeten. Clown
Hij doet niet anders dan op merrie's zitten, straks 'issie klophengst, haha. Vork

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:51

Yenneke: Je ventje ziet er weer lekker uit hoor hihi. X treemie is echt een leukerd! Hij doet lekker zn best aan de longe. Leuk voor je dat Spokie je nu helpt. Best gek voor Spokie natuurlijk ivm lobke..

Penny: Haha, Picas is weer lekker bezig zo te lezen! Die voelt zich kip lekker of niet Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 01:57

Yenneke wat loopt ie lekker ontspannen zeg!

Hoi Dames, ik kom even binnen vallen. Clown

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 02:14

Faelivrin schreef:
Yenneke wat loopt ie lekker ontspannen zeg!

Hoi Dames, ik kom even binnen vallen. Clown

hey, hier zie ik je avater ook hahaha
ik ben bang dat deze mensen allemaal op bed liggen, dus je zal het met ons moeten doen(hier hoort lach smiley te staan)

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 07:28

Picassox schreef:
Omg, Picasso scheen vandaag weer meerdere malen achter op een merrie te hebben gezeten. Clown
Hij doet niet anders dan op merrie's zitten, straks 'issie klophengst, haha. Vork

Hoi
jij doet zondag ook mee he met de endurance ?
ik ben er ook start de 75.
Kom jij nog overnachten?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:34

Redina: Mooie foto’s heb je gemaakt. Wat een schitterende paarden liepen daar rond Kwijl
Wat leuk dat je naar Gran Canaria gaat Haha!

Yenneke: X-tremo zie elke keer weer wat breder worden. Het wordt echt een enorm knappe vent!! En hij loopt ook netjes! Wees maar trots op hem.

Picassox: Haha, misschien denkt hij wel dat hij nog steeds hengst is. Het paard van een vriendin van mij heeft dat ook een hele tijd gedaan. Die hebben ze toen laten onderzoeken door de dierenarts, maar hij was geen klophengst. Gewoon vrouwengek dus Tong uitsteken

Mooi is dat, denk je dat je vakantiewerk hebt. Krijg je geen duidelijkheid over je rooster. Daar zouden ze vrijdag of maandag over bellen. Toen heb ik niks gehoord. Dus ik dinsdagmiddag zelf bellen. Was die vrouw niet aanwezig, ik moest het morgen maar weer proberen. Dus ik vanochtend bellen, krijg ik haar eindelijk aan de lijn. Heeft ze een afspraak met iemand en belt ze morgenochtend terug… Nou ik ben benieuwd. Ik vind dit echt zo prut, want ik mis zo dus een hele week werken en daar baal ik echt van.