Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveWithJoy schreef:Timmie06 schreef:Er heeft wel een paard gestaan bij chardon maar ik meen dat zij geen premie kreeg en wellicht een ander huisje zou krijgen. Misschien haal ik nu wat door elkaar hoor.
Nee je hebt gelijk idd. Dat is die van mij
Jinthe1 schreef:Gefeliciteerd Sunny!!Alles goed gegaan? Ik was vorige week woensdag ergens in Friesland waar ze ook echt een prachtig hengstveulentje van Auwert hadden. Was toen 5 dagen oud, een plaatje was het! Hier nog een paar weken wachten op een Auwert veulentje
![]()
Spannend LWJ om zo kijkers voor je paardje te krijgen. Hopelijk is de vrouw met dochter een match en hebben jullie er beide een goed gevoel bij!
Ik betaalde voor klinisch keuren 175 euro en rontgen kan toch best was schelen, hier is dat tussen de 500 en 700 ongeveer afhankelijk of je de rug en nek ook op de foto wil. Heeft de eventuele koper al aangegeven dat een keuring gewenst is?
LoveWithJoy schreef:Ik heb gisteren een mevrouw op stal gehad. Ze vindt es erg lief, maar liep haar tegelijkertijd af te kraken![]()
Maarja ieder zijn smaak toch haha.
Volgende week komt er een vrouw met haar dochter voor de 2e keer kijken. En eerlijk gezegd hoop ik oprecht dat zij haar een goed plekje kan en wil geven. Ze is vanaf moment 1 zo enthousiast en vraagt met regelmaat naar Es. Dus als zij besluit haar over te kopen dan maakt mijn hart een klein sprongetje denk ik. Als zij het niet wilt, hou ik haar zelf. Dan ga ik opzoek naar een verzorgster die ik wel kan vertrouwen.![]()
Weet iemand trouwens wat ongeveer de kosten zijn van klinisch en rontgenlogisch keuren? En zou dit meerwaarde hebben als ik dat laat doen?
Getty_Maan schreef:LoveWithJoy schreef:Ik heb gisteren een mevrouw op stal gehad. Ze vindt es erg lief, maar liep haar tegelijkertijd af te kraken![]()
Maarja ieder zijn smaak toch haha.
Volgende week komt er een vrouw met haar dochter voor de 2e keer kijken. En eerlijk gezegd hoop ik oprecht dat zij haar een goed plekje kan en wil geven. Ze is vanaf moment 1 zo enthousiast en vraagt met regelmaat naar Es. Dus als zij besluit haar over te kopen dan maakt mijn hart een klein sprongetje denk ik. Als zij het niet wilt, hou ik haar zelf. Dan ga ik opzoek naar een verzorgster die ik wel kan vertrouwen.![]()
Weet iemand trouwens wat ongeveer de kosten zijn van klinisch en rontgenlogisch keuren? En zou dit meerwaarde hebben als ik dat laat doen?
Ik zou je heel graag willen helpen, maar volgens mij wonen wij te ver uit elkaar... ik mis het fanatieke rijden heel erg, rijd met Hiske 2× in de week, omdat we telkens met trailer op pad moeten ...
Timmie06 schreef:Aan de andere kant...als de foto's allemaal goed zijn verkoopt dat misschien wel makkelijker? Lees wel vaker bij adverntenties dat de paarden op foto en klinische goedgekeurd zijn. Geeft ergens toch wat veiligheid?
sannahtris schreef:Gefeliciteerd sunnyhorse wat een knappie lekker snoetje, als ik ooit weer veulen wil fokken lijkt me auwert ook een hele goede keuze!
Ben benieuwd als je veulentje wat ouder is!..
Lastig met kijkers zelf heb ik zoè rondom benen op foto gezet indd rond 300 euro