Owww ben zenuwachtig voor vanavond! Eerste centered riding les! En voor mij voor het eerste dat ik de instructrice niet ken, de rest waren allemaal bekende van me of die kwamen al jaren op stal....
Oeh weer nieuwe lessen! Zo fijn! Hoop dat jullie er beide veel aan zullen hebben! En idd, vergeet niet te genieten! Ik heb donderdag of vrijdag vor t eerst thuis weer les. Hel linker-galop-knopje hapert wat... Maar verder rijdt Chim lekker momenteel! Ik ben ook expres veel bewuster met mezelf bezig in plaats van alleen met haar. Ik laat haar soms even wat meer in haar eigen tempo lopen en let veel bewuster op mijn houding en handelingen. Ook moest ik echt weer even terug naar 'de basis' en let ik echt even alleen op wat WEL goed gaat, prijs ik dat uitgebreid en laat ik de imperfecties voor wat ze zijn. Zo blijven we allebei fris en vrolijk en zo heb ik gister en eergister complete ontspanning gevoeld bij haar! Juist omat ik let op mezelf en haar prijs voor het goede ging het heel fijn! We komen er wel allemaal wel!!
Linker galop knopje kapot is heel herkenbaar. Mo vind linksom veel moeilijk waardoor ik nu van te voren al spanning opbouw Dus linksom = hard en oncontroleerbaar terwijl galop eerst juist zo makkelijk was. Ben benieuwd wat daar vanavond van gezegd wordt
Jolijn: Blijven maar foto's komen, leuk he zo'n meeting!
Galopknop zoek die ken ik ook . Bij mij was het de rechter, na massage was probleem vrijwel opgelost . Spier zat zo vast dat ie niet eens kon aanspringen...
@ robijntjah waar heb je dat geweldige shabrak vandaan?
Suena staat weer in de zomerweide, dit betekent dat ik haar tot oktober alleen vanaf een afstandje kan bekijken helaas.. Ik zou gebeld worden als de weide klaar was zodat ik haar er zelf kon heen brengen. paarden staan er al in en ik moet nog steeds gebeld worden.
Esther, succes vanavond! Ik heb veel gewerkt en nog op stap geweest en zondag met de buurman en zijn 2 span friezen op pad geweest. Nu even een weekje rust
Robijn, gave foto's! Zit ook even op de Krämer website, zitten mooie dingen tussen! Dat chabrak wat jij hebt inderdaad ook! Heb jij hem besteld? Verzendkosten naar NL staan er niet op, zal ik even moeten sparen en dan maar een mailtje er tegenaan gooien wat de vz. kosten zijn.
Oooh vroeger gingen wij ieder weekend zo op pad, met mijn verzorgfriesjes... Die ik altijd reed is laatst overleden
Ik ben er naar toe geweest, is voor ons niet zover rijden en moest heel veel hebben! Shabrakken en spaanse/portugese hoofdstellen zijn wel heeeeel groot kan ik je vertellen, echt iets om rekening mee te houden. Ik zou hem ook best een keer als ik er weer heen ga voor je mee kunnen nemen en dan opsturen vanuit hier als dat goedkoper is anders.
Sorry dat ik de laatste tijd niet zoveel gepost heb maar ik heb het echt ontzettend druk met school. Als het goed is ben ik 15 juni geslaagd maar daar moet ik nog wel hard voor werken. Ik ben dan na school ook zo ontzettend moe dat ik geen puf meer heb om nog iets te typen. Ik lees wel steeds bij.
Ik denk dat ik na 15 juni wel weer meer zal posten.
Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en wat rondgebeld en uiteindelijk met de fokker van Mo aan de telefoon gehangen. Heb hem net een sms gestuurd met haar chipnr dus ben benieuwd wat hij mij kan vertellen over haar