[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:39

hier idd ook echt rotweer..bah.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:43

WHAAAAAA!!! Ik heb het gedaan!!!!!

Ja OK, wat dan zul je nu denken...

Nou mijn grote "held" :7 speelt de komende weken in een toneelproductie in Engeland.
Ik heb hemel en aarde bewogen om erheen te gaan, maar helaas ;( te duur, te ver, verkeerde data |(

Maar ben niet voor 1 gat te vangen :P en wilde hem toch succes wensen met zijn toneelstuk. Heb dus vandaag het theater opgezocht op internet waar hij vanavond speelt en een email gestuurd naar het theater met de vraag of ze een bericht (wat ik eronder gezet heb meteen) aan hem door willen geven.

Krijg net een bericht terug dat mijn email geprint is en aan hem gegeven zal worden *\o/* :o I did it! I did it! I did it!!! Ben ook zo gek als een deur ook }:0 :D :D :D

Maar geeft mij weer even een boost op deze dag.

Wie weet over wie ik het heb mag het zeggen. Nogmaals de hint: :7

En nee... dit is GEEN 1 april grap

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 15:14

Ik heb vandaag heerlijk gereden :). Ik ging poetsen en toen ging het ineens regenen (en hagelen) dus nog maar even de stal uitgemest. Daarna was het droog en begon zelfs het zonnetje te schijnen. Dus ik snel Shaggy opgezadeld en ben lekker gaan rijden. Iemand van stal nog even gevraagd om balkjes neer te leggen, dat vind ie ook altijd leuk om te doen :). Dus ja lekker gereden af en toe tussendoor balkjes gedraaft en zo lekker mijn pony bezig gehouden. Dat heeft ie nodig ;).

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:05

Heey
Dankjulliewel :D.

Michelle: Heel veel beterschap :(:).
Zilfstar: Gaaf zeg :D. Ik heb alleen geen idee wie het is...
Esther: Fijn dat je heerlijk hebt gereden :D.
Shanna: Nog veel succes.

Hier is het niet slecht maar ook geen mooi weer, het waait behoorlijk maar het is wel droog met af en toe zonnetje :).

Met Shaddy gaat het goed :D. Ze was gister erg knuffelig, ze liet zelfs haar eten staan om te knuffelen, ook bood ze steeds haar buik aan zodat we haar buik konden aaien/poetsen.

Misschien komen er zo wat buikfoto's maar ze zijn niet erg duidelijk.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:21

hier de foto's, zoals ik al zei zijn ze niet zo duidelijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de 1ste 2 foto's zijn van zaterdag, de laatste 2 van gister avond.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:01

Het is erg lastig te zien bij een paard met zo'n brede bouw ;). De merrie bij mij op stal is echt uit dr voegen aan het barsten, die is dr hele vorm kwijt :).

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:44

moppielover schreef:
Zilfstar: Gaaf zeg :D. Ik heb alleen geen idee wie het is...

Hmmm nieuwsgierig??? hahahahaaa :P

De hint met de sigaar was dus nog niet duidelijk :7
Hij speelt belangrijke rollen in 2 series. 1 uit de 70-er jaren en 1 uit de jaren 80....

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:12

:7
Afbeelding

:)*

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:18

Haha, net als in het andere topic dat ik dit gezet heb komt de eerste met Hannibal.
Maar helaas, Hannibal is al jaren dood. Maar je zit wel warm.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:19

Ik moet altijd aan hem (en vooral aan die kreet "I love it when a plan comes together") denken als ik die smiley zie, vandaar! Maar euh... ja, hardstikke dood :o . Ehm... maar wel warm dus, een jongere collega van hem? Hoe heet ie, Face?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:29

BINGO!
Nou ja ik ken Dirk dus vooral MET sigaar (Starbuck, Face en nu weer in dat toneelstuk)
Zijn lijfspreuk (als het gaat om ergens komen optreden) is No Cigars, No Benedict!

Hier ik met "Face" en "Murdock" 2 jaar geleden op Dutch Star Con

Afbeelding

Dirk is echt een geweldige vent. Helemaal niet arrogant ofzo. Neemt alle tijd voor je, maakt grapjes en is eigenlijk heel verlegen.
Hij zal inmiddels mijn mail wel gehad hebben :o :D

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:55

Haaaaa! Wat leuk! Ik keek vroeger echt vaak A-Team... moet zeggen dat ik Murdock zo niet herkend zou hebben :o
Maar leuk dat je jouw held ook hebt kunnen ontmoeten.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 08:14

He karina je was me voor! Ik wilde al Face zeggen! *oke wel een beetje valssgespeeld omdat ik het wist*
Al bericht terug wanda?! Ben benieuwd!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:14

Ik heb ook heel vaak the A-team gekeken :). Maar had toch ook eerder Hannibal gezegd :P. Maar die is inderdaad dood ;).

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:21

Ik vond A-team altijd helemaal geweldig, kijk het nu soms nog als mijn vriend het toelaat haha. Hij vind het nooit zo leuk, en meestal als hij thuis komt wil hij tv kijken haha.

Gister trouwens weer jenssen liggen kijken, jeetje wat kan ik daar toch ook om lachen zeg! Geweldig met die gordon ramsay haha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:36

Ik vind die twee allebei niet zo leuk :P. Vind dat programma Hell's Kitchen ook niet echt zo... Al dat gescheld op die mensen, ik zou er geloof ik niet aan meedoen al zou ik kok zijn :P.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:41

niet ? Ik vind ze allebei geweldig! Maar net als bij Hell's kitchen. Dat is ook gemaakt he, hij is zonder camara's erbij en met zijn personeel heel anders. Dat vertelde die gister ook bij Jenssen.
Ik vind het altijd wel een leuk mannetje! Kan me helemaal dood lachen, of echte gooische meisjes/lekker slim. Heb je OOIT zulke domme mensen gezien? haha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 15:44

Al is het gemaakt vind ik het nog niet leuk :P. Snap niet waarom je in een tv-programma mensen zo moet beledigen... Zou het andersom nog minder erg vinden :=.

En ach dr zijn genoeg domme mensen op deze wereld :). Maak dr vaak genoeg mee :P.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 20:48

*klop klop* mag ik even wat vragen hier ?
Ik zoek een knappe spaanse man of dame, ik post hier omdat ik ook merk dat het andalusierwereldje best klein is en wellicht weten jullie wat.
Ik zoek een maatje voor mijn kwpn merrie en een goed rijpaard, liefst een merrie omdat het ook practisch is in de koppel straks. Daarbij koel in zijn/haar kop, goed van karakter, we hebben kinderen thuis en honden en dat moet makkelijk gaan met elkaar. Het moet een goed paard zijn van minimaal 1.62, mag net beleerd/jong zijn als het maar eerlijk is, zonder opgelopen trauma's etc. Mocht je wat weten dan hou ik me aanbevolen.
En ook belangrijk een normale prijsklasse, alvast bedankt !

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 20:56

Jeetje wat is het stil in het topic zeg!

Net om me wat beter te laten voelen kaartjes besteld voor het concert van Guus Meeuwis op 13 juni. Ga samen met me nicht en neef.

Annash hoe is je laatste tentamen gegaan?

Jennifer8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 23:44

Hoi, heel even korte reactie, volgende keer meer. Ik probeer het bij te houden maar vind het wel hard gaan zeg. Gelukkig lang weekend nu.

@ Garny 95. Ik weet een heel leuke en lieve spaanse merrie. Ze is nog niet beleerd, want nog jong, maar echt een koel en lief paard. Zie http://dieren.marktplaats.nl/paarden/33 ... ind=8&fs=1

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 00:20

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:49

Miichelle90 schreef:
Jeetje wat is het stil in het topic zeg!

Net om me wat beter te laten voelen kaartjes besteld voor het concert van Guus Meeuwis op 13 juni. Ga samen met me nicht en neef.

Annash hoe is je laatste tentamen gegaan?

Dat was het meest idiote tentamen dat ik ooit heb gehad. Voor de zekerheid doe ik er maar geen uitspraken over.

:+

@ Garny95: welkom! Pas maar op, voor je het weet ben je helemaal verslaafd. Zo is het mij ook vergaan hahaha... ik heb zelf ook (nog) geen PRE, maar ik wil er wel één op den duur, dus je bent niet de enige die hier dan zit zonder. En het wereldje is inderdaad klein, via via kun je vast ook ergens aankomen :j

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:25

Annash: Hopelijk valt het allemaal mee met het tentamen ;).
Garny95: Welkom! Veel succes met de zoektocht naar je droompaardje!

Ik heb net 'gezellig' paasontbijt gehad hier thuis en ga zo weer lekker naar stal. Het regent helaas wel al de hele tijd :(. Maar ja ik zie het wel weer. Morgen voorspellen ze beter weer, dus daar hoop ik dan maar op!

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:31

Goedemorgen! :)

shanna; Balen dat je laatste tentamen zo idioot was :P

Garny95; Welkom! :)

Nou Tjarda's been gaat gelukkig al stukken beter! Het is al een stuk minder dik, nog niet helemaal zoals het hoort maar we gaan al aardig in de richting! :)
En gister heb ik de Petrie Olympic besteld :D :D :D En... ze zijn waarschijnlijk al over 5 weken klaar, omdat Petrie op schema loopt! :D
(Helaas ben ik dan wel me paardje kwijt, maar dan rij ik gewoon op een andere :P )