Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
speelt de komende weken in een toneelproductie in Engeland.
te duur, te ver, verkeerde data
en wilde hem toch succes wensen met zijn toneelstuk. Heb dus vandaag het theater opgezocht op internet waar hij vanavond speelt en een email gestuurd naar het theater met de vraag of ze een bericht (wat ik eronder gezet heb meteen) aan hem door willen geven.
I did it! I did it! I did it!!! Ben ook zo gek als een deur ook
. Ik ging poetsen en toen ging het ineens regenen (en hagelen) dus nog maar even de stal uitgemest. Daarna was het droog en begon zelfs het zonnetje te schijnen. Dus ik snel Shaggy opgezadeld en ben lekker gaan rijden. Iemand van stal nog even gevraagd om balkjes neer te leggen, dat vind ie ook altijd leuk om te doen
. Dus ja lekker gereden af en toe tussendoor balkjes gedraaft en zo lekker mijn pony bezig gehouden. Dat heeft ie nodig
.
.
.
. Ik heb alleen geen idee wie het is...
.
.
. Ze was gister erg knuffelig, ze liet zelfs haar eten staan om te knuffelen, ook bood ze steeds haar buik aan zodat we haar buik konden aaien/poetsen.

. De merrie bij mij op stal is echt uit dr voegen aan het barsten, die is dr hele vorm kwijt
. 
. Maar had toch ook eerder Hannibal gezegd
. Maar die is inderdaad dood
.
. Vind dat programma Hell's Kitchen ook niet echt zo... Al dat gescheld op die mensen, ik zou er geloof ik niet aan meedoen al zou ik kok zijn
.
. Snap niet waarom je in een tv-programma mensen zo moet beledigen... Zou het andersom nog minder erg vinden
.
. Maak dr vaak genoeg mee
. Miichelle90 schreef:Jeetje wat is het stil in het topic zeg!
Net om me wat beter te laten voelen kaartjes besteld voor het concert van Guus Meeuwis op 13 juni. Ga samen met me nicht en neef.
Annash hoe is je laatste tentamen gegaan?

.
. Maar ja ik zie het wel weer. Morgen voorspellen ze beter weer, dus daar hoop ik dan maar op! 

En... ze zijn waarschijnlijk al over 5 weken klaar, omdat Petrie op schema loopt! 
)