[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 12:23

@Malin, goed van Sjors zeg, ik blijf nog even door duimen!!!
Xantha's hoofdstel heb ik ooit op een of andere beurs gekocht, de frontriem heb ik van Ellis overgenomen!! :D

@Moppielover, super dat het steeds beter gaat!

@Cyrina, wat goed dat het paard van je zusje al verkocht is.

@Karina :(:)
Succes bij Steffie morgen.
Ze is echt heel goed, komt allemaal in orde!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 12:44

Angela – fijn dat het beter gaat met jou maar ook met moppie lekker zo doorgaan

Mies – zal even kijken hoe ver fijnaart voor mij is
Jij moet morgen weer toch ? succes alvast en lekker genieten jij komt dit keer echt wel met een WP naar huis
En hoe ging je rijles ?

Saida – wij zijn idd nieuwsgierig :P
Zo dan jij doet al lekker veel oefeningtjes met rints die knopjes zitten er bij mij nog niet op hoor knap hoor

Malin – fijn dat sjors waarschijnlijk maandag naar huis mag laten we nog even extra duimen

Frank – veel plezier vandaag met het rijden wat is het eigenlijk voor ding als ik vragen mag ?

Anouk – balen dat je er nog niet op bent geweest maar doet sam zo vervelend dan met het opstijgen ?
Hopelijk is antje er snel weer zodat je weer lekker kan trainen van 31 mei komt snel in zicht :j

Cyrina – super hoor dat die al heel snel is verkocht en nog aan een ‘’bekend’’ iemand mag ze hem wel op komen zoeken ?

Karina – balen dat je 2 mannen nog steeds niet goed lopen ik hoop dat steffie je een beetje kan helpen en dat ze snel weer opknappen dikke knuf voor jou

Suus – lekker weg geweest dus met je nieuwe vlam moet je lekker van genieten hoor ;)

Jolijn – al een tijdje niks meer van je gehoord hoe gaat het met robijn ?

Net weer zo’n super les gehad in de galop was die wat drammerig en sprong die heel de tijd een wissel :+ (niet hoe het hoort maar op zijn manier :P )
Maar daarna ging die weer lopen :9 lekker sjouwen en op zijn eigen benen en omdat het nu zo goed gaat heb ik er weer een nieuwe oefening bij hij moet een soort van ‘’wijken’’ op mijn been maar dan in de bochten dus buigen om mijn binnenbeen en dan een pasje opzij was leuk hoor er zaten echt een paar super stukken tussen.
Helaas konden we vandaag niet veel aan mijn houding sleutelen want ik heb een onstekking en die is heel gevoelig als ik op het zadel zit,
Maar we trainen lekker verder :+:

DinkeyGirl

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 12:47

Fijn Denise dat klinkt als een super lesje! Heerlijk he als het zo goed gaat!

Cyrina dat klinkt als een super tehuis, wel vet haha idd van paard met klachten naar topsporter 8-)

Frank wat is dat dan of is dat een blonde vraag :D

Saida ik ben benieuwd, komt Cloor ook bij jou lessen? Zij is heel goed hoor :j Mag ook via PB ;)

Karina ik sluit me bij Debbie aan, Steffi is echt goed dus daar gaan ze vast van opknappen!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 13:52

Cyrina schreef:
Renate moest nu alleen heel snel een vriendje voor Bonito zoeken en nu heeft ze zo'n uber schattig darmoor hengstje gekocht, hij is extra schattig omdat hij mislukte oortjes heeft. Het is zo'n poepie!

Zijn die er ook nog? Fotooooo!!! Natuurlijk wil ik die zien! Vandaag is Prince door de vereniging van kritische opa's goedgekeurd wegens extreem goed gedrag tegenover 3 jarigen... Opa gaf eens toe dat we een ontzettend brave pono hebben voor onze kindjes.

En geweldig nieuws dat Renate haar paardje zo'n goed adres krijgt. Dus mss zien we hem nog tegen Jos Lansink en cornuiten springen, dan ga ik kijken!

Soeske Ik miste je al! Heet je vriendje Jan? Die heb ik ook al even niet meer gezien hier. Hij reageert zelfs niet op al die hoogstandjes van Rintse :+
Denise Momenteel is Sam super geduldig met opstijgen, maar hij wil nog wel eens beginnen met een vliegende start. En dan bedoel ik een weggetrokken rug en rengalop. Zo ben ik er al een paar keer afgevallen. Niet pijnlijk, maar leuk is anders. Voornamelijk als er iets gebeurt met hem, wat hij niet gewend is. Mijn krukkige opstijgen zou hij dus zo kunnen interpreteren en dan ben ik anderhalf jaar zorgvuldig opbouwen weer kwijt en mijn vertrouwen in zijn geduld ook. Om die reden vind ik het belangrijk dat iemand er dan even naast staat en hem zeker weten nooit loslaat (en weet wat ie doet). Zodra ik zeker weet, dat ik weer pijnloos kan opstijgen is het 2x even longeren en weer opstappen hoor.

Malin Het Meroth hoofdstel is een bitloos hoofdstel met een verdikking op de neus. Het is gemaakt door een fransman die ook groot voorstander is van natural horsemanship. Ik heb dit hoofdstel ruim 17 jaar geleden gebruikt op een gelderse merrie en mijn zusje had er één op haar Budjonny (Russisch volbloedje). Mijn zusje reed haar paard ook met een leren bitje ook van Meroth. Google er maar eens op. Exact dezelfde hoofdstellen zijn nu nog nieuw te koop. Kosten: 170 euro. Frank had het al een paar keer staan bekijken op de horse expo en in Deurne. En toen zei ik dus al, dat ie beter mijn oude kan uitproberen, dan meteen een nieuwe kopen. :D Hij is wel heel aftands hoor. Want mijn ouders zijn niet meer zo zuinig op hun paardenspullen als 17 jaar geleden. Heb alle onderdeeltjes bij elkaar moeten zoeken in een kist. Maar ja, als het werkt, dan werkt het hè?

Groetjes!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 14:00

Denise, fijn dat het zo gaat met jou en Heike. Balen van die ontsteking. Veel sterkte daarmee.

Anouk, Elise geeft bij mij in de regio les: Zoetermeer, Den Haag, Rotterdam. Ik weet niet of dat in de buurt van jou is? Anders zou je eens op haar profiel moeten kijken (Suelza). Ik heb ook een keer erge last gehad van mijn stuitje na een val. Heeft helaas best lang geduurd, omdat ik veel te laat ben begonnen met fysio. Dus dat zou ik je wel aanraden om naar een fysio te gaan.

Suus, lekker zo een paar dagen weg. Hoe is je nieuwe vlam?

Karina, balen dat je paardjes zich niet goed voelen. Ik ken Steffi zelf niet, maar heb heel veel goede verhalen gehoord.

Cyrina, wat leuk dat het paard van je zusje zo'n tehuis krijgt. Dat is wel heel gaaf.

Vanavond wedstrijd. Begin nu een beetje kriebels te krijgen. Gisteren nog even een lesje gehad en galop was nu beter. Hij heeft ook niet gebokt, dus daar was ik wel blij mee. Ben er toch wel een beetje van geschrokken dat ik van Sun af kan vallen. Dus moet mezelf een beetje aanpakken. Ik laat jullie weten hoe het vanavond is gegaan.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 14:03

Denise; Ze mag langs komen wanneer ze wil en ze woont er maar een half uurtje vandaan, dus dat zal best wel eens gebeuren! Fijn dat het zo goed ging met de les.

Idefix, ik ga vanavond naar haar toe, zou proberen er aan te denken mijn fototoestel mee te nemen...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 15:10

Haha, Anouk, nee, mijn vriendje is niet Jan haha. Hij heet Pieter.
Hebben echt heerlijke dagen gehad, genieten doen we zeker ;)
Denise, sterkte met je ontsteking!
Spokie, succes met je wedstrijd!
Cyrina, ja, ben benieuwd naar het nieuwe vriendje van Bonito

Net heerlijk buitenrit gemaakt, Goya ging echt heeeeel hard.. Tranen in me ogen door de wind, meneer ging zo hard dat hij echt bonkte zeg maar op de grond haha

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:53

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn 1e wedstrijdfotos(rest heb ik nog niet binnen maar dan maak ik wel een topic)! Echt super leuk van jullie! :D

We zijn nog steeds erg trots en zit op een roze wolk *D ! Hij loopt de hele week al super! Vandaag naar het bos geweest, hij was vrolijk en voorwaarts niet normaal echt zo van he………effe lekker scheuren! }>

Net even weer lekker geshopt bij Eppeljeck (ben jarig geweest dus lekker bonnen uitgeven) heb chaps gekocht die ik oerlelijk vindt :( hahaha maar ik ga met Hemelvaart een trektocht maken in de Ardennen met 10 wilde meiden *\o/* hahaha! Op huurpaardjes maar ze adviseren wel op chaps te dragen ipv laarzen en ik zag een foto dat ze ook gingen zwemmen……..nou dat doe ik mijn leren laarzen niet aan :n . Ook nog een mooi donkerblauw sjabrak omdat ik een donkerblauw rijbroek heb gekocht…………..zag ook nog mooie blauwe jas en beenbeschermers………….maar daar wacht ik nog even mee :$ ……….zucht het is allemaal zo verslavend en leuk. :o

Jolyn: wat is Harry een schatje! Wij hebben ook Britse kortharen grey stripe (Toby en Tischa broer en zus) ze staan in mn profiel. Ze zijn zoooooo lief en gezellig kan me geen leven zonder meer voorstellen. Wanneer mag je Harry ophalen?

Idexfix: super dat je zon leerzamen clinic heb gehad!

Heikedenise: lekker he als het zo goed gaat. Hoe heb je je galop opgelost? Wanner gaan jullie starten?

Laulau:
succes met je puber…………….laat hem goed weten wie de baas is. Want mammas happen is echt NOT DONE………..

Chico: super dat de galop lekker ging. Ik heb er ook even over gedaan voordat de galop goed was hoor bij Dito………….dat hij echt loslaat en ik mooi blijf plakken in het zadel. Heb je nu geen les dan?

Zasread: sterkte………. :(:)

Soeske:
oeh dat klinkt erg romantisch…………….en over je buitenrit, dat komt me bekend voor dat had ik ook vandaag!

+:)+ Spokie: succes vanavond! Ga je weer aangespannen rijden? Wel even fotos spammen he!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 18:08

Heey
Karina : Veel succes morgen, hopenlijk gaat het daarna beter :(:).
Denise : Super dat het weer goed ging :D
Spokie : Heel veel succes vanavond.
Soeske: Klinkt erg gaaf zeg :D

Moppie heeft geen last gehad van de wandeling van gister dus gaat echt steeds beter :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:46

Fijn dat moppie zo goed gaat, heerlijk hoor! Super nieuws :j

Ik ben ook helemaal blij *\o/* Suevo is vandaag helemaal nagekeken door Steffi en zij vond hem er super uitzien. Hij zit top in zijn vel en goed in zijn bespiering. Zijn rug, SI-gewricht en heiligbeen zijn goed los en zij kon totaal geen aanwijzing vinden op dit moment voor het kreupel lopen af en toe. Vanuit zijn rug lijkt het in ieder geval niet te komen maar als hij weer last heeft gaan we het filmen en naar Steffi opsturen want zij zag er nu absoluut niets afwijkends aan, ook niet op een kleine volte. Acupunctuur was niet nodig, wel heeft ze 1 lendewerveltje goed gezet en twee halswervels en twee nekwervels. Ze zei dat dit verder niet echt heel dramatische dingen waren en ik mag morgen dan ook gewoon rijden (als het heftige dingen zijn mag je er vaak even nog niet op). Is heel fijn om weer even bevestigd te krijgen dat we goed bezig waren :j

Verder heeft ze ook nog even naar Luna gekeken en die is ook helemaal in orde dus wij kunnen er voorlopig weer even tegen :Y)

Karina sux6 morgen en doe haar maar de groetjes van mij!

Over Sjors ook goed nieuws, hij gaat nog steeds vooruit en eet elke dat een beetje meer. Hij kreeg hier wel stalbenen door dus ze hebben hem nu gebandageerd, thuis staat hij natuurlijk de hele dag lekker buiten en dat kan hier niet. Van STeffi heb ik nog een pot probiotica meegenomen voor hem, die krijgt hij dan door zijn voer voor herstel van zijn darmflora en om zijn darmwerking te verbeteren. Dus hoop dat hij maandag echt naar huis mag, dat zou super zijn!
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 16-05-09 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:50

Angela: Fijn te horen dat moppie beter gaat! Houden zo!

Mies: Nee, benthe helpt me normaal, maar die heeft het druk natuurlijk en gaat gewoon een hele week vakantie vieren :P . Was daarom niet van gekomen. Je hebt pb! :D En je E-rijbewijs les?! Whaaaaa, ga je hem halen? Zou echt tof zijn zeg! :j En hoe ging je les?

Malin; Oh wat goed zeg!!!! Hopen dat het goed blijft gaan!! Dit zal er wel flink hebben ingehakt.... succes en sterkte met Sjors komende tijd! Ik weet helaas geen goede instructie die kant op...

Frank: Ehh, ik heb echt geen idee wat een meroth is :o . Leg eens uit :D . En hoe deed des het? *leest verder* Anouk heeft het al beschreven zag ik! Grappig, en en en?

Gab: Hoe is het nu met je :(:) . Al een beetje over het ergste heen nu? En is de reis ect nog goed gegaan met de haf? En hoe doet Moreno het nu, gaat ie nog zo lekker?

Anouk: He, balen dat je nog zo'n last hebt! Ik mag echt van geluk spreken, was met een week al 'de oude' (zo goed als). Jij nog maar beterschap gewenst, en hopelijk heel snel 100% pijnvrij :(:)

Cyrina: :wow: Zooo zeg!! Dat is toch best wel bijzonder.... En nog wel een een internationaal eventing ruiter :oo . Goh.. dan kan het toch 'gek' lopen he!! Wel super joh, dat ie zo goed tehuis krijgt :j En een klein hengstje? Gaaf, foto's!

Karina: Ach... het zit je niet mee he ;( . Balen zeg. Zo happy in je nieuwe huisje, paarden op een prachtig stekje in de achtertuin, zijn ze niet zo lekker :(:) . Knuffels van mij voor Rico en Veludo, hoop echt dat ze snel de oude zijn!! Sterkte

Suus: Oeeh, dus het is echt al je nieuwe vriend :D . Klinkt leuk!!

Denise: Jullie zijn goed opweg, super joh!! Hou vast! :D

Anita: Whaa, succes nog!! Nouja, waars al te laat := . Maar vertel, hoe is het gegaan :D ?

Joyce: Knappe dito. Nog steeds een super knol dus ;) . En jezelf verwend, nouja, jezelf, ehh bandiet haha, altijd leuk!

Zometeen lekker Chico doen. Ik ga denk ik toch lekker even rijden... *D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 19:51

super dat suevo top in zijn vel zit :D
Fijn dat het steeds beter gaat met sjors :D Hopenlijk mag hij maandaag naar huis

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:30

Malin – ja echt heerlijk als het zo goed gaat
Gelukkig heb je bevestiging gekregen dat je de goede kant op gaat en dat suevo lekker in zijn vel zit is idd een hele geruststelling lekker zo doorgaan :D
En super dat het met sjors steeds beter gaat ik blijf duimen dat die maandag weer naar huis mag

Anouk – oke nu begrijp ik het ik hoop dan dat er snel weer iemand is die je kan helpen zodat je ook weer lekker verder kan trainen,
En bedankt voor de uitleg over frank zijn ‘’hoofdstel’’ nu snap ik het teminste :+

Anita – bedankt ik heb er gelukkig medicijnen voor dus het moet snel over gaan
En hoe is je wedstrijd gegaan ???

Cyrina – dat is fijn dat ze altijd langs mag komen kan ze hem af en toe nog eens lekker opzoeken.
En ik wil snel foto’s zien van het hengstje :j

Suus – lekker is dat he even uitwaaien en dan gaan ze zo hard dat je tranen in je ogen krijgt ik ken dat gevoel je denkt aan niks behalve aan jullie samen,
En is het nu toch je vlam leuk hoor

Joyce – nog steeds aan het genieten van je wedstrijd lekker hoor wanneer ga je nou officieel starten en ook nog lekker een bosrit gemaakt jullie genieten samen echt super hoor
En de galop heb ik opgelost door hem recht te richten ik had schijnbaar toch nog teveel druk op 1 teugels dus heeft mijn instructrise me daarbij geholpen dus daar gaan we deze week ook weer mee aan de slag, En ik start al wedstrijden ik ben 11 januari dit jaar voor het eerst officieel gestart helaas nog zonder winst maar die hoop ik snel te halen

Angela – fijn dat moppie geen last van de wandeling heeft gehad dat is al een hele vooruitgang

Iloon – we proberen dit ook vast te houden :D ik ga het steeds meer snappen en heike die doet gewoon super zijn best
En jij heb je nog lekker gereden ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:37

Nou, weer een Robijn update, ze mag van boxrust af, zijn vandaag begonnen met stapmolen, dit ging verassend goed, alsof ze het al jaren deed :+

Nu gaan we rustig opbouwen en over een weekje ofzo gaan de weides open dus gaat ze daar lekker op de komende tijd!

Daarna komt de DA buigproeven doen om te kijken of er verbetering in zit, zo ja, gaan we door, zo nee zal ik echt een keus moeten gaan maken!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:59

Robijntjah : Fijn dat ze van de boxrust afmag :). Hopenlijk zit er verbetering in

Ik spring maar weer van de wolk af.
Ik vraag me serieus af hoe hij de zomer ooit gaat overleven.
Hij stond weer te pompen en te zweten ;(

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:21

FF ego....net terug van wedstrijd.......en we zijn derde geworden met 199 punten. Met grote dank aan Elise. Ik was toch weer erg zenuwachtig. Dus Elise is achterop gesprongen en zo zijn we samen naar de wedstrijd gereden. dus onderweg kon ik lekker relaxen en zitten terwijl Elise Sun lekker aan het losrijden was. Voor het mooie had hij iets voorwaartser mogen zijn, maar ik ben best trots op ons. Elise nogmaals dank voor je hulp en Debby natuurlijk ook.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:35

Super Aniet, gefeliciteerd! Hartstikke netjes hoor, vind het knap dat je ondanks je zenuwen toch gewoon gaat! Ik doe het je niet na ;)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:52

@Banditto. Harry mag half juni weg bij zijn mams. :D
Ik heb even naar jouw katten gekeken in je profiel, mooi zeg...

@ Malin, joepie, goed zo dat het weer goed gaat met Suevo!!
En met Sjors.

@Robijntjah,ik duim voor jullie hoor!

@moppielover, :(:)

@Anita, niet zo bescheiden het ging hartstikke goed!!!!! +:)+
Het was wel een heel leuk gezicht die twee op Sun.
Alle mensen keken hun ogen uit.
Twee "meisjes" op een paard in een heerlijk ontspannen galopje!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 10:59

Wel heel stoer dat Elise hem, met jullie tweeen erop, zo goed los kon rijden haha :P Moet een machtig gezicht zijn geweest, kan me voorstellen dat die meisjes hun ogen uitkeken!

Jolijn ik duim ook voor jullie, hoe lang gaat ze de wei op voordat de DA weer komt?

Arme moppie, het zit hem ook niet mee he :(:) Sterkte met hem!

Ik ga zo even naar stal voor een heerlijk buitenritje (als het droogblijft), de bedoeling was om daarna lekker met de hond naar het strand te gaan maar dan moet t wel droogblijven :(

Hoe is iedereens weekend geweest? Het is zo stil hier dat ik het eindelijk eens fatsoenlijk kan bijhouden met bijreageren :P

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:09

Banditto, oh, heerlijk, een paar dagn door de ardennen... Wil ik ook wel ;)
Malin, fijn, allemaal goed nieuws dus :)
Denise, jaa, dat is echt heerlijk.. Kun je de hele wereld aan (denk je hahaha)
Iloon uhu, tis nu toch echt wel mn vriendje aant worden... Beetje snel eigenlijk allemaal maar t voelt zo goed..
Anita, gefeliciteerd!
Moppielover, sterkte ermee..

Hier regent t ook, maar niet rijden straks..
Hoe mijn weekend was, ja, gister gewerkt, was eigenlijk om 22u klaar, maar er kwamen allemaal mensen van een tentfeest in de kroeg dus heb ff tot half 1 doorgewerkt. Sta een aantal dagen in de keuken en een aantal achter de bar..
Vanavond ga ik naar de ouders van me nieuwe vlam, spannend...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 11:35

Afbeelding
Afbeelding
Samen met Meggie van Pieter..

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:37

soeske schreef:
Woensdag ochtend naar Hoorn gegaan met de bus, toen aan boord en naar Medemblik gevaren.

En dan neem je niet ff contact op met mij?
Rintske staat vlakbij Hoorn, had je meteen ff kunnen komen meeten! ;)

Anouk -> Jan is de partner van Lisenka, niet van Suzanne. (Soeske)

Denise -> In stap gaan de oefeningen best goed, in draf een stuk minder.
Als ik haar eerst goed in stap heb en haar dan meer op haar achterbeen zet door overgangen te rijden en halt-houden, stukje achterwaarts en weer wegdraven, dan merk ik dat het haar gemakkelijker afgaat.
Jij bent ook al met de beginselen van het wijken bezig las ik! :Y)

Malin -> Jij mag niet meer meedoen...... :P
Klinkt goed over Sjors! Hij zal wel blij zijn als hij morgen weer mee mag naar huis!

Anita -> En? Hoe is je wedstrijd gegaan gisteravond?
* Ik lees net dat het super is gegaan! 199 punten!!! Echt goed!*

Jolijn -> Ze lijkt dus goed te reageren op de spuiten.
Fijn dat ze weer in beweging mag!

Angela -> Jee, bij jullie is het óf super, óf helemaal niets......
Balen joh, ik hoop dat het niet zo blijft!

Gisteren naar het Forever Young festival geweest bij ons in de buurt.
Overdag was er niet veel aan, maar 's avonds waren er bekenden, dus toen stonden we eigenlijk wel erg gezellig.
Vanmorgen naar stal geweest, ik zou eigenlijk een rondje om met Marieke, maar het regende de hele tijd dus ik heb Rints lekker vrij gegeven vandaag.
De afgelopen 3 dagen had ik er al op gezeten, dus het was geen kwestie van moeten. ;)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:53

Heey
Dankjulliewel :)
soeske : Schattig hondje :D
nette punten spokie :D

Met moppie gaat het iets beter, maar hij zweet en pompt nog steeds een beetje :(. Hoop dat het benauwde weer maar weer snel over is

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:04

Ach arme Moppie...'

Hier een fototje van mijn zusje haar nieuwe pony, Dartmoor Avezaarh's Troy, met mislukte oortjes :D

Afbeelding

Bonito is wel een beetje sip...hij mist Tivolie best wel, maar dat was ook te verwachten.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:45

Jolynn: Wat een mooi katje zeg, echt heerlijk... Ik heb ook weer foto's van ons jonkie, zal ze zo plaatsen :j
Anouk: Jij schrijft hele boeken hier joh, verslavend he :D
Bedankt voor het compliment trouwens, we zijn hard bezig voor ons wedstrijddebuut :D
Denise: Lekker dat jullie weer vooruitgaan, spannend wat ze er weer op wedstrijd van vinden!
Laura: Hincapie zn hormoontjes komen er dus goed uit, hij heeft ook een hoop te verwerken misschien dat het daar ook wat mee te maken heeft.
Lobke: Hengsten en pensionstallen zijn inderdaad niet een erg gelukkige combinatie, haha Yoshi en zijn streken!
Saida: Vanwaar jouw nieuwsgierigheid :P ? Ga je soms zelf bij Cloor lessen?
Het grote verschil voor mij is dat ik zelf heb geleerd los te laten, en dat we gewoon echt met iets bezig zijn.
Ben er heel tevreden over! Daarnaast ben ik er erg blij mee dat ik nu instructie hebt die begrijpt dat een barok paard niet over zijn tempo hoort te gaan en die Furia waardeert om de kwaliteiten die bij het ras horen :j
Hihi, hondje Rintske!
Iloon: Lekker joh, dat je weer met Chico aan de gang gaat, komt allemaal wel weer goed!
Sanne: Fijn van je stage en gelukkig dat Iggie zich wat beter voelt :(:)
Moppielover: Fijn dat het beter gaat met Moppie, echt goed nieuws!!
Sterkte met je rug, ik heb ook altijd rugproblemen gehad, toen Cesar therapie gedaan (net zoiets als Mensendieck).
Mies: haha, ik ben ook niet zo'n fan van rijlessen, succes met je E!
Malin: fijn voor het paard van je vriendin! En super dat zowel Suevo als Luna goed zijn :j
Frank: Wat is een Meroth? Ooh, lees het al bij Anouk :j
Cyrina: Dat is echt super! Hopelijk heeft het paard van je zusje daar een goed nieuw thuis aan.
Aaah wat een poepie!! Vind t wel schattig die oortjes :D
Karina: sterkte met de paarden, hopelijk zijn ze snel opgeknapt.
Banditto: Lekker geshopt en op een roze wolkje, kan het beter? :D
Robijntjah: Ik hoop van harte dat Robijn goed is, succes bij de DA alvast.
Anita: Super! Derde met 199 punten, royale jury denk :D Of gewoon hele goede combinaties, dat kan ook!
Gefeliciteerd, en met zn 2en losrijden, zijn daar ook foto's van?

Redelijk rustig hier overigens.

Ik had gisteren weer les, en wat ging ie goeoeoed! Hij liet helemaal los, door zn hele lijf en ging lopen!
We waren errug trots op hem! Helaas geen foto's, had het zelf ook wel terug willen zien!
En scharen joh, we gingen van het schouderbuiten oversteken, Cloor was er ook even op (meteen ontdekt dat Furia ook erg sterk kan zijn), was natuurlijk wel gaaf om te zien!
En als we vanuit het schouderbuiten overstaken, dat snapte hij opeens en toen ging hij toch in een mooi ritme super scharen!
Wouw, echt! Furia is gisteren doodgeknuffeld na afloop natuurlijk :+:
Mn vriend tegen mn zusje: Volgens mij is dat wel moeilijk :P Vond ik wel grappig want hij snapt echt nog heel weinig van paarden :D

Enn, weer wat foto's van onze Rocky:

Afbeelding

Oeei zie ik wat bewegen?!
Afbeelding

Kijk eens hoe schattig ik ben!

Afbeelding

Got it!

Afbeelding

En nog een lieve foto van mijn vriend en Rocky

Afbeelding

We hadden natuurlijk het liefst mee naar huis genomen, maar nog even afwachten :+: