[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:32

DinkeyGirl schreef:
miekelover schreef:
Dinkeygirl: Ik hoorde van me collage dat je je paardje vandaag heb opgehaald.Ik was vrij van me werk. Hopenlijk is alles goed gegaan. En vind hij het weer fijn om thuis te zien.

hopenlijk tot nooit meer ziens op de kliniek Haha!

Even ter uitleg, MiekeLover is 1 van de hele lieve assistenten van dierenkliniek de Visdonk die Suevo super verzorgd hebben! Anouk, ik heb een hele grote doos Merci voor jullie allemaal achtergelaten en een kaart, die ik speciaal voor jullie heb laten maken, van Suevo toen hij gezond en eigenwijs door de wei aan het crossen was Haha! Moet je maar even kijken als je weer moet werken!

Ik heb ook het verslag gekregen, heb ik nou goed begrepen dat Martijn hem had geopereerd? Want ik dacht steeds meneer Boschker, en had een fles hele lekkere wijn voor hem gekocht maar nou had ik niets voor Martijn Huilen En dat vond ik echt sneu want Martijn is ook altijd erg aardig en behulpzaam geweest. Anders kom ik volgende week nog even een flesje wijn voor hem brengen Tong uitsteken

Voor de rest: alles is super gegaan vandaag! Hij wandelde gelukkig nog steeds zo de trailer op, en heeft de hele weg lekker rustig gestaan. Thuis aangekomen probeerde hij me meteen al weer het hele erf over te sleuren omdat hij overal wilde kijken en ruiken Haha! Hij staat nu ook lekker op krullen en krijgt hooi, net als op de kliniek. We houden alles voorlopig precies hetzelfde als daar. Over 2 weken moet ik bellen en dan kijken hoe het verder gaat. Toen hij eenmaal in zijn box stond ging ik zijn weidemaatje buiten zetten. Meteen hinnikte Suevo blij, dus liet ik ze even snuffelen en die hebben elkaar uitgebreid begroet en beknabbeld Lovers

Daarna hebben we nog hooi gehaald en heb ik dankzij de dochter van de staleigenaar weer even lekker met de trailer kunnen oefenen Vork Dat vind ik altijd erg leuk, maar ben wel een beetje bang dat t verkeerd gaat. Gelukkig ging alles super!

Sorry mensen dat ik nog steeds even niet bij reageer, ik ben echt helemaal af nu en ga lekker douchen en dan mn bedje in!

ik heb je verder gepb't

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:15

hej hej..

hier een paar foto's van fest des barockes pferdes in oostenrijk..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xxx

Royal_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 16:24

Silly_Woman schreef:
Een goede vriendin van mij is op zoek naar een PRE (andalusier) om te kopen. Ze wil graag een bruine hengst/ruin van 1 of 2 jaar.

Wij hebben er verschillende te koop. Ze staan niet op de website. Stuur me even een PM!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:25

Robijn: Ze is echt leuk!

Gisteravond ben ik uit geweest in wijk aan zee, ik ben toen naar Timboektoe geweest, want daar werkt mijn nichtje. En weet je wie ik daar tegen kwam!! Chris Zeegers Vingers aflikken

Verder heb ik vandaag dan eindelijk 'paarden van de zon' kunnen open slaan en er staan maar liefst 3 foto's van mij in! Allemaal bij het stuk over Aline en Robert. De eerste foto staat bij de eerste bladzijde van het artikel, daar staat de hele kudde op, de tweede foto is die van Ulises in draf en de derde foto is van Cas rechtsonder in beeld.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:09

Ik heb het gelezen!! Leuk stuk en mooie foto's!! Maar ik had ze al wel eens voorbij zien komen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:11

Ymkje says haay

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:17

Sanne stoer, daar mag je trots op zijn!

Mossel geweldige foto!

Jolijn hoe ging t vandaag met Robijn? Zit je nog steeds lekker op je roze wolk? Tong uitsteken

Met Suevo ging het goed vandaag, we hebben een stukje gewandeld en weer laten grazen. Hij komt elke dag een klein beetje aan. Volgens mij is hij ook blij dat hij weer thuis is!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:20

sanne: leuk joh, wat zei tie? heeeey sanne, leuk je hier te treffen of was het wat minder spontaan haha?
myrthe: mooi feestje, jij bent nieuw hier?
jolijn: leuk paard hoor, weer eentje erbij op de "barokke-paarden-topic-roze-wolk"
malin: goed nieuws gelukkig. volhouden zo.

ik kreeg vanochtend een minder berichtje: een kennis van ons hier uit het dorp 300 m. verderop is zaterdag overleden doordat hij onder het achterwiel van zijn tractor was gekomen bij ploegen. allemaal nog heel onduidelijk hoe het gegaan is omdat ie alleen op het land bezig was maar hij laat vrouw, een tweeling van 4, een zoon van 5 en een in aanbouw zijnd huis achter. zoontje zit bij onze oudste dochter in de klas.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:22

Jolijn Ik vind haar geweldig!!

Mossel super foto! (Sjaak onze shet staat alleen máár op die manier op de foto Rolleyes Cool )

Frank Wat vreselijk zeg Verdrietig

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:26

Malin: Echt super dat Suevo nog steeds zo goed gaat!

Frank: Ik heb hem niet gestoord, dat leek mij ongepast Tong uitsteken
He gedver, dat is geen fijn verhaal, ik vind het dan altijd zo sneu voor de kinderen Ach gut en natuurlijk ook voor de rest van de familie, maar die verliezen dan al zo jong hun vader!

Mossel: Wat een briljante foto!

Verder heeft Iggie zijn eigen weblog!! Kunnen jullie hem daar voortaan ook volgen, morgen komt er een update, want ik heb de nieuwste foto's nog niet op de computer staan.

igneo.waarzijndefotos.nl

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:06

Frank; ik hoorde het op het nieuws. Hij was alleen aan het werk toch? Er waren dit weekend 3 dodelijke ongelukken met tractors gebeurd. Ik vind het echt verschikkelijk voor de familie, en wens ze dan ook veel sterkte toe.

Jolijn; Je hebt je paard nu al een dag. Foto's?

Malin; Hij is nog niet gestikt door al dat knuffelen? En wat betreft trailer rijden, dat is gewoon leuk. Heel veel oefenen, wij hebben op stal een rothoek langs de mestput, en de ge-oefende trailerrijders draaien hem zo het bochtje achteruit om langs de mestput. Ik heb (uiteraard met hulp) het van de week ook gedaan, in 1 keer goed (enkel de bocht daarvoor, daar deed ik 20 minuten over). Ooit wil ik zo goed zijn dat ik hem moeiteloos bochtje omdraai Clown

Myrthe; Die foto's zien er echt waanzinnig vriendelijk uit! Is dit gezichtsbedrog/momentopname, of was het echt zo rustig?

Vandaag naar het Westbroekpark in Scheveningen geweest, voor CSI Den Haag. Weer mooie sprongen gezien bij de ruiters, en Wout-Jan van der Schans zien vallen. Dat zie je niet vaak. Er was nog een val, maar gelukkig liep alles goed af. Maikel van der Vleuten heb ik nou al enkele keren zien rijden, maar iedere keer vind ik het echt een waanzinnig leuk gezicht. Sowieso heeft hij echt megaleuke paarden (Parmela Douche is echt mijn favoriet), maar hij geeft ze fijn de vrijheid zodat ze kunnen kijken. En dat zorgt voor mooie plaatsen.
Het verschil was echt duidelijk, er waren van die ruiters waarbij je al knarsetanden een stuk prikkeldraad in hun mond wil stoppen en dan even heel hard zagen, maar er waren ook ontzettend fijne ruiters, die rust uitstraalden. Het leukste was dat deze ruiters dus bovenaan eindigden.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:37

Frank wat een verschrikkelijk bericht! Verdrietig Gelukkig gaat jouw training met Despi zeer goed zo te lezen! Echt fijn om te horen dat jij ook echt een vertrouwensband met hem opbouwd voor je er echt op gaat. Ik heb dat ook gedaan en hoewel Suevo voordat wij hem kregen, ook slecht behandeld is geweest, is hij nu volledig bom-proef. Kan zelfs gymnastieken op hem en via zijn kont eraf glijden Tong uitsteken

Utixo haha volgens mij vindt hij alle aandacht heerlijk! Ja trailer rijden is echt heel erg leuk, kan niet wachten tot ik mijn eigen trailer heb maar na de operatie moeten we maar eerst weer even flink sparen. Suevo is nou eenmaal een pech paard en je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

Hmm trouwens ik heb paarden van de zon nog niet binnen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 23:50

Leuke foto Mossel Lachen

Frank, jeetje wat erg, sterkte!

Chris Zeegers, die wil ik ook wel eens tegenkomen Nagelbijten / Gniffelen
Oooh leuk dat je daarin staat zeg Ja

Utixo: De link staat op de vorige pagina Knipoog

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 08:14

marchador: Het makkelijke van een zwart paard, alles kan erop want het staat toch wel Knipoog Met wat voor werk ben je begonnen?

Jasmijn: Fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan! Blijven de honden bij patrick? het zal nog wel even moeilijk zijn, maar ik hoop dat je er snel bovenop komt! Sterkte!
Wanneer begin je met werken op de privestal?

sanne: Jij moet wel een hele goede fiets hebben!! Ben benieuwd naar igneo zn nieuwe foto's!
In het begin van de galop is ze nog een beetje gespannen, maar het is vooral nog balans zoeken, na de galop bouwt ze de meeste spanning op maar die laat ze gelukkig altijd snel afvloeien. Leuk dat ze je foto's gebruikt hebben! Zal het bladje ook maar is aanvragen!

malin: Gelukkig is suevo naar huis!!! Is op je werk ook alles nog goed gekomen?

peet: Ik heb de admiraal, heerlijk zadel! Ik vind euroriding ook fijn, maar die zijn allemaal net te smal.

namless; nette punten, vooral de 2e! Zijn er foto's gemaakt?

jolijn: Super om je eigen paardje op stal te hebben!!! Hoe gaat het met dr? Mijn moeder precies hetzelfde, ze vind het wel leuk maar niet bijzonder ofzo, maar dan zijn ze zo blij voor je en stiekem toch wel nieuwsgierig Knipoog

Michelle: Leuk dat je weer wat kan rijden! Zal inderdaad wel even moeilijk zijn om femke te zien, maar als je dan ziet dat ze het goed heeft wordt dat ook weer minder.

margot: Mooi getimed, maar heeft ze nou een zwarte tong!

frank: Dat is schrikken! Daarnaast ook moeilijk voor de familie dat ze nooit zullen weten hoe en wat! Sterkte.
Desperado staat nu gewoon niet meer versteld van alle stunten die je voor hem verzint!

Weekendje met mn moeder was super! Het was een heel mooi hotel, goed eten en gezellig! Alleen zaterdag iets te fanatiek in de zon gezeten dus lekker verbrand. We zaten aan de veluwe dus gister ochtend nog lekker een wandeling gemaakt, het begon toen wel te kriebelen om op een paard te zitten ipv te lopen. Dus toen we om 5 uur thuis waren meteen naar shannon en samen met valerie nog een rit gemaakt. Shannon dr 4e buitenrit en heb dr toch maar meegenomen naar de hei. De paden daar zijn net wat langer en breder, dus heerlijk om te galopperen. We gingen eerst in een normaal tempo, toen mocht ze wat harder maar bleef ze twijfelend in een middengalopje hangen, ze wilde wel maar durfde niet echt harder te gaan, maar na een beetje aanmoediging toch maar een klein stukje volle galop ingezet! Heerlijk!!! Daarna lekker een heel stuk gestapt en over de hei gezworven! Als ik met valerie, of pierre, ga rijden zitten we ook altijd wat lol te maken en gek te doen, bijvoorbeeld als je ziet dat de ander goed zit ineens in galop aanspringen, *het leukste is om dit in een plas te doen* Nou kwamen we op nog een lekker pad, ik keek valerie aan en gaf shannon de hulp, klein stukje wedstrijdje gedaan en shannon vond het heerlijk! Oortjes naar voor en gaan, ze was ook makkelijk in te houden maar toen shadow voor kwam en ook moest remmen nam shannon nog een grotere sprong en remde toen voor shadow..ze moest natuurlijk wel winnen. Uiteindelijk 2,5 uur gereden en het ging super!
Mijn weekend was dus een en al relaxen!

Vandaag na zo'n 2,5/ 3 maanden vakantie weer 1e schooldag Vork En na 3 weken vakantie weer werken! Back to real life!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:52

Klinkt als een superweekend en buitenrit joh Lachen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:55

Mies : Ja het was gister inderdaad ff slikken. Vooral omdat ik geroepen werd ik en die mensen by de poetsplaatsen stonden in de lange stal waar Femke staat. Toen ze me zag ging ze gelijk hinniken.
Even geknuffeld met der. Maargoed, voor zover ik hoor heeft ze het goed. Dus tijd om het goed los te laten.

Ik zal snel eens ff een foto neerzetten van Merlijn.

Dalyk moet ik weer autorijden dus iedereen gewaarschuwd haha.
Volgend weekend waarschijnlijk naar Drenthe toe. Heb er nou al zin in Tong uitsteken

Frank : jeetje wat een nieuws. Erg banketstaaf voor de naaste mensen. Sterkte !

Robyn : Het is wel een erg leuk paardtje zeg Lachen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:58

Afbeelding

Afbeelding

Dit is Merlijn. Is het geen Mooi schatje Tong uitsteken !

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:03

Hij's erg knap Mies Ja , leuk beest!

Hoi meiden, ik ben hier echt al even niet meer geweest. Ik heb het zo giga druk gehad (en heb het nog steeds druk) met werk en Roc, straks ook school erbij. Ik draai lange uren en dat moet ook wel, want over een maandje komt Sienna toe.

Ik heb niet bijgelezen hoor, dan ben ik wel erg lang bezig Nagelbijten / Gniffelen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:07

ja en hy is ook gewoon echt zo lief Lachen
Kan er alleen niet mee naar buiten dat is dan wel weer jammer. Mahja misschien gaat die het ook nog doen Knipoog
Mooie man Lachen

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:08

ja inderdaad Ja , hoezo kan je er niet mee naar buiten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:09

Wat een ontzettend leuk ding Ja

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:12

Nou we denken dat die buiten gewoon onwijs bang is. Buiten is die gevaarlijk. En eerst naar haar vader hem wel eens mee (eigenaar van stal) Maar zelfs die neemt hem nu niet meer mee. Maar is een beetje raar want wandelen doet die wel goed. En in de buitenbak kan je ook gewoon normaa ryden terwijl dat soorrt van naast de weg zit.
Maar hy wordt dus onwijs gevaarlijk, en niemand houdt hem en rent overal tegen aan en tussen door.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:17

Hoi Iedereen!

Sorry hoor, ik kom gewoon even kijken en een update geven Haha!
Want mijn "geheimpje" van laatst kan ik verklappen Haha!

Ik ga namelijk per 1 oktober in Belgie op een dressuur- en africhtingsstal werken!
Een vriendin van mij kwam 2 weken terug op msn: of ik interesse had om als groom bij haar op stal te komen voor een half jaar tot een jaar (de vaste groom moet een operatie ondergaan). Die vriendin werkt er dus ook.

De bedoeling is dat ik voornamelijk de werkzaamheden doe zoals op/afzadelen, in/uitstappen, poetsen, wassen, vegen, opstrooien, tuig poetsen etc.
De paarden die "over" zijn zal ik dan evt ook beweging geven, daarnaast krijg ik 3 a 4 keer in de week les van de eigenaren waar ik denk ik heel veel van kan gaan leren, als ik naar die vriendin kijk die er nu al een tijdje zit.

En Furia mag natuurlijk mee Haha!
Was van het weekend langs, hartstikke gezellige mensen (ze praten wel belgisch hihi) en natuurlijk hartstikke gezellig met die vriendin, met wie ik dus een studio zal gaan delen Knipoog

Moest ook nog even voorrijden op de 5-jarige hengst, die wel een stukkie groter was dan Furia Tong uitsteken (1.72 Nagelbijten / Gniffelen ).
Zijn beweging waren dus ook een stuk ruimer haha, maar hij is nog wat zwak in de benen maar wel erg leuk om te rijden!

Nou dat was mijn spannende nieuwtje Haha!
De stal ligt trouwens vlakbij Brugge, dus niet ver in Belgie, ben ook nog langs Den Haag en Roosendaal gekomen Michelle&Ilona! Zit denk iets dichtbij jullie nu hihi Pling
En Lobke, zit natuurlijk ook in Belgie, waar ergens eigenlijk?

Frank: Wat een naar bericht, brr!
Sanne: Gaaf zeg! IK heb t blad volgens mij nog niet binnen... Chris Zeegers gaaf hoor Haha!
Mossel: haha leuke foto!
Mies: Klinkt als een lekker weekend! Succes met school Knipoog
Michelle90: mooie fotos!
Malin: Wat fijn zeg! Hoop echt dat ie zich weer wat fijner voelt, maar hoe zit t nu op je werk?

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:19

Madelief : Dank je Lachen
Ohh wat onwijs stoer zeg:)
Hoop dat het je het onwijs naar je zin gaat krijgen daar in Belgie Lachen
Echt leuk voor je:)

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 10:30

Wat gaaf Madelief! Echt waanzinnig! Lijkt me een hele leuke ervaring Ja