DinkeyGirl schreef:miekelover schreef:Dinkeygirl: Ik hoorde van me collage dat je je paardje vandaag heb opgehaald.Ik was vrij van me werk. Hopenlijk is alles goed gegaan. En vind hij het weer fijn om thuis te zien.
hopenlijk tot nooit meer ziens op de kliniek
Even ter uitleg, MiekeLover is 1 van de hele lieve assistenten van dierenkliniek de Visdonk die Suevo super verzorgd hebben! Anouk, ik heb een hele grote doos Merci voor jullie allemaal achtergelaten en een kaart, die ik speciaal voor jullie heb laten maken, van Suevo toen hij gezond en eigenwijs door de wei aan het crossen wasMoet je maar even kijken als je weer moet werken!
Ik heb ook het verslag gekregen, heb ik nou goed begrepen dat Martijn hem had geopereerd? Want ik dacht steeds meneer Boschker, en had een fles hele lekkere wijn voor hem gekocht maar nou had ik niets voor MartijnEn dat vond ik echt sneu want Martijn is ook altijd erg aardig en behulpzaam geweest. Anders kom ik volgende week nog even een flesje wijn voor hem brengen
![]()
Voor de rest: alles is super gegaan vandaag! Hij wandelde gelukkig nog steeds zo de trailer op, en heeft de hele weg lekker rustig gestaan. Thuis aangekomen probeerde hij me meteen al weer het hele erf over te sleuren omdat hij overal wilde kijken en ruikenHij staat nu ook lekker op krullen en krijgt hooi, net als op de kliniek. We houden alles voorlopig precies hetzelfde als daar. Over 2 weken moet ik bellen en dan kijken hoe het verder gaat. Toen hij eenmaal in zijn box stond ging ik zijn weidemaatje buiten zetten. Meteen hinnikte Suevo blij, dus liet ik ze even snuffelen en die hebben elkaar uitgebreid begroet en beknabbeld
Daarna hebben we nog hooi gehaald en heb ik dankzij de dochter van de staleigenaar weer even lekker met de trailer kunnen oefenenDat vind ik altijd erg leuk, maar ben wel een beetje bang dat t verkeerd gaat. Gelukkig ging alles super!
Sorry mensen dat ik nog steeds even niet bij reageer, ik ben echt helemaal af nu en ga lekker douchen en dan mn bedje in!
ik heb je verder gepb't