[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:31

Ik ben ook heel verdrietig....
Vanmiddag laten we onze oude shetland pony inslapen Huilen
Het dier zit onder de kanker waarschijnlijk en is nu echt op.
Ze kan nu ook al niet meer lekker op de wei,want ze gaat vallen en kan dan niet meer uit zichzelf overeind.
Ik ben er helemaal beroerd van.
Dit is dus nl al nr 4 binnen 2 jaar Verdrietig houdt het dan nooit op??

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:57

he weer zo`n bericht waar je niet vrolijk van wordt

jij ook heel veel sterkte meissie

nog meiden die morgen(en donderdag) ochtend tegen negen uur moeten rijden bij de almelose ruiterdagen???
ik ben daar rond dit tijdstip nl mss leuk om wat forumleden irl te ontmoeten,,,,,,,,,,,,

hoor het wel

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:55

BrankaZ wat erg van dat hondje. Zou ik niet goed tegen kunnen.

Zasread, wat erg van je cavia. Kan me helemaal voor stellen dat je zo verdrietig bent.

En pipi ook al zo'n verdriet.
Jullie sterkte allemaal.

Kimmie, wat een gave foto's van Maes. Echt een lekker ding.

Madelief, zo als ik het hoor, lijkt het op schimmel. Wiarus, die ik voor Lobke reed, had dat ook. Inderdaad had hij het ook op z'n hals en ook zijn buik. Even DA laten kijken. Kan je goed wassen met Imaverol en je hebt er entingen tegen.

Weer eens leuk nieuws van mijn kant: Ik ga X-tremo van Yenneke 2 dagen in de week verzorgen. Zaterdag weer geweest. Het is echt een schatje. Nog een beetje een dubbel gevoel, want ben nog steeds verdrietig van Lobke (paard) en dan weer blij om X-tremo.

Lobke heeft lieve mensen als eigenaren. Ze heeft ook een mooi stalletje en ze staat op stal bij een meisje dat ik ook ken. Ik mag ook langskomen. Dus heb over hen wel een goed gevoel. Maar toch mis ik haar.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:22

Pipi schreef:
Ik ben ook heel verdrietig....
Vanmiddag laten we onze oude shetland pony inslapen Huilen
Het dier zit onder de kanker waarschijnlijk en is nu echt op.
Ze kan nu ook al niet meer lekker op de wei,want ze gaat vallen en kan dan niet meer uit zichzelf overeind.
Ik ben er helemaal beroerd van.
Dit is dus nl al nr 4 binnen 2 jaar Verdrietig houdt het dan nooit op??

Neeej paola... wat erg.. *hele dikke knuffel*

Wat een dierendrama's toch Huilen Huilen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:05

Jemig, wat een ellende heb jij toch hè Paola. Het mag je niet meezitten.. Ach gut
Ik hoop/duim/geloof dat het in de komende jaren dikwijls 'goed' wordt gemaakt met je andere prachtpaard die je hebt. Sterkte meis! Kusje

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:07

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:24

En nu weer even reageren op iedereen.. Knipoog

Branka, wat een fijn (extra) verjaardagscadeau van je ouders! Ik ga als ik dit jaar mn rijbewijs ga halen, maar meteen dat er ook bij doen, heb ik t maar gehad Knipoog
Napoleon: Lekker hoor gesprongen, Furia vind dat ook zo heerlijk, maar helaas niet al te best materiaal (eigenlijk slecht) bij ons op stal... En dan nog 1e ook Go jij! Go jij! Gefeliciteerd!
Zasread, sterkte hoor Ach gut Ik heb zelf nooit kleine beestjes gehad dus wete niet hoe dat moet voelen...
Kimmie261: Fijn dat het schijnbaar al iets beter gaat met Wessel, ik hoop dat die jongen het voor elkaar krijgt! Hoe gaat het nu met je (ivb Slashie Vriendjes zijn? krijg gewoon weer tranen in mn ogen, ongeloofelijk dat die er niet meer is...)
Doei Lusitano, enjoy France!! Doei!
En Pipi, ook al zo enorm balen Ach gut Zo'n maatje raak je echt gehecht aan! (vooral die shetjes, dat zijn van die heerlijke boefjes Lovers )
Spokie79: Zeker dubbel, maar wel onwijs leuk van X-tremo!! (Yenneke, what about het andere meisje van dat ongeluk??) En fijn dat Lobke fijne baasjes heeft, dat scheelt toch onwijze!

Nog ff over Furia: heb me waarschijnlijk toch beetje druk gemaakt om niets, ontlasting ziet er al wat beter uit en die korstjes ook.. Als het morgen niet weer erger is wacht ik het even af, als het eventueel nog wel verslechterd, DA erbij....

En dus Furia weer aan het werk Furia weer eens @ work!!! , ging vandaag niet super, was ook niet mega geconcentreerd, oude vriendin, dus weer gezellig, en ik heb de baan D: Haha!
Verdien er lekker mee, ma tm vr, van half negen tot 5 en een leuke, uitdagende, en leerzame baan (bij de Telegraaf)!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:18

Madelief, gefeliciteerd met je baan.
Fijn dat het beter gaat met Fuur.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 20:47

paola,sterkte...zoals ik al zei,ze is nu met slashie aan het sjanzen Lachen

Zasread: hoe gaat het nu met je??wat een verdriet he,als een diertje waar je veel om geeft dood gaat..

lusitano,heel veel plezier in frankrijk!!lekker uitrusten en genieten Ja

spokie wat ene leuk nieuws!!dat je x-tremo gaat verzorgen,knappe vent hoor!!veel foto's maken he???

madelief88 gelukkig dat het beter gaat met furia,dat het allemaal wel meevalt ...en ik ga zo even je topic bekijken Lachen

altijd leuk topics kijken van mooie mannen... Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:33

WAAR MOOIE MANNEN DIE WIL IK ALTIJD ZIEN

of had je het over de viervoeters Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:36

Hahaha, ze had t over 4-voeters Knipoog De mijne oa Haha!
Maarre, op mn nieuwe werplek heb ik al een aantal mooie mannen gezien Schijnheilig

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:37

Wordt wel buffelen Madelief! Fulltime werken is een hele overgang en dan ook nog een aardig stukje reizen. Ik was eerlijk gezegd blij dat ik dat niet meer hoefde.
Maar gefeliciteerd en veel succes met de baan!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:38

peet mooie mannen vallen bij mij vooral onder 4 voeters Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:40

Ja zeker buffelen Ja
Maar ook lekker verdienen en ik ben erg materialistisch Schijnheilig
En super gezellig team Haha! en werk waar ik veel in kan leren gelukkig Ja Stukje reizen valt wel mee, krap half uurtje, muziekkie dr bij en dan vind k het best Knipoog

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:56

Overigens even een mededeling: na bijna 9 maanden gemeend te hebben dat ik een super braaf paard heb dat niet steigert of bokt onder het zadel kan ik melden dat Frío vandaag zijn eerste rotbok onder het zadel heeft gegeven Clown
Señor en ik verschillen de laatste tijd wel eens van mening over wat werken inhoud. Hij meent dat het op zijn manier moet, ik niet Bloos . Vandaag gooide señor het daarom maar, na diverse zogenaamde schrikacties, over een andere boeg. BOK! En ik? Ik heb mij rot zitten lachen Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:11

Otje is leuk! Haha!

Kimmie, Maesje heb ik al in het echt aan het werk gezien, sterker nog ik heb er al opgezeten Haha! Ziet er goed uit, vooral je appuyementen!
Zijn been is weer helemaal goed dan? Super!
Ook goed nieuws van Wessel lees ik net Haha!

Klote nieuws Branka Verdrietig Ik moet er niet aan denken dat mijn Cairn zo aan haar eind moet komen, sterkte!
Wel gefeleciteerd met je E achter je B binnekort Lachen En met de eerste bok van Frío

Veel sterkte met het verlies van je cavia Zasread.

En al beter met de schimmel van je schimmel madelief? Knipoog

Ziet er gaaf uit Napoleon! Haha!

Lusitano, veel plezier op je last-minute trip naar Frankrijk. Als je dringend aan vakantie toe bent wensik je dubbel zoveel plezier! Haha! Ga je paarden kijken toevallig?

Wat een poedersuiker Pipi Verdrietig Alvast heel veel sterkte, hoe is issie?

Lalalielalalaaaaa Haha! Ik heb ZO ontzettend lekker gereden vandaag Haha! Haha! Haha! Ik glunder nog na Tong uitsteken Het was schandalig lang geleden alweer dat ik nog met Xen had gereden door omstandigheden, maar vanavond dacht ik van gewoon te gaan rijden. Cool Pfoeh, hij was zoooo braaf en deed zo z'n best! Ik heb nog nooit zo lekker met hem gereden, maar dat zeg ik elke keer haha Haha! Elke keer gaat hij weer nét een beetje beter en ik kan hem telkens oppakken daar waar we waren gestopt, zelfs na 2 weken niksen... (ja buiten spelen met de mannen op de wei dan)

Dus ik ben weer helemaal blij met mijn super-peerd, binnekort is foto's maken Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:24

Pipi: Heel veel sterkte! Arm beestje. Ach gut

Spokie: Wat leuk dat je X-tremo gaat doen Lachen Gelukkig heeft Lobke een goed tehuis, maar het blijft moeilijk.

Madelief: Leuke foto’s van jou en Furia, ik zal zo even reageren in je topic
Gefeliciteerd met je baan. Ga je bij de telegraaf werken.. Wow! Wat moet je daar precies doen dan? En het reizen valt inderdaad erg mee. Ik was al elke dag 50 minuten onderweg om op school te komen.

Femke: Het gaat al iets beter. Het ergste verdriet is over. Maar steeds als ik ons konijn zie schiet ik weer vol. Dan mis ik hem weer zo.

Loolapelooza: Wat fijn dat je zo heerlijk gereden heb Haha! En wat super dat je kereltje zo braaf was.

Gisteren heb ik Djembee-les en tennisles gehad. (ja, elke maandagavond is het racen) En dat was wel even lekkere afleiding. Ik ben altijd heel fanatiek met dat soort dingen en ik kan dan ook lekker opruimen in mijn hoofd. Vrijdag 6 juli gaan we van 7 tot 9 ’s avonds optreden in het centrum van winschoten met mijn Djembee-groep. Dus als jullie toevallig in de buurt zijn Schijnheilig

mkvdiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:27

Nou hier nog ff een leuk berichtje na al die treurigheid over zieke paarden en andere dieren (heel veel sterkte trouwens voor de eigenaren)
Mijn lieve lipi merrie is vandaag jarig!! jaja Traviata is vandaag alweer 3 jaartjes oud geworden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:31

Ik kom ook weer even snel om de hoek kijken. Zit nu op kantoor, maar iedereen van mijn team is of vrij of op pad. Dus ik zit lekker saai en helemaal alleen in mijn showroom.
Heb vanaf blz. 229 bijgelezen dus vanaf daar ook mijn reacties Vork

Madelief Wel rare verschijnselen bij Fuur! Natte mest kan ook door kuil komen. Krijgt hij dat? Misschien dat de staleigenaar koeienkuil heeft gegeven? Daar kunnen de meeste paarden niet tegen. Maar ja, je schrijft ook dat hij korstjes had gekregen... Misschien door insecten? Jeuk?? Zou het maar wel in de gaten houden ook al is het nu minder geworden. En misschien is het een schimmel wat Spokie zegt.

En wat leuk van je baantje! Wat ga je precies doen?
En what about dat meisje van dat ongeluk? Knipoog Ja, die had ik gelijk al teruggemaild dat ik niet op haar kon wachten en nu heb ik een super verzorgster gevonden!! Pling
X vind haar ook leuk, vooral omdat ze hem zo lekker op zijn kriebel plekje kan kriebelen. (Toch Aniet?! Tong uitsteken )

Idra Fijne vakantie nog!! Ben helemaal vergeten op je te reageren. Mocht je dit nog vanuit Spanje lezen, bij deze! Cool

Branka Vreselijk om zon' ongeluk te moeten zien gebeuren! Moet er niet aan denken dat ik zelf zoiets mee maak. Vooral voor dat meisje. Je voelt je zo machteloos en zo schuldig...!
Komt je paardje in een 'midlifecrisis'? Hahaha. Beetje opstandig op zijn tijd moet kunnen Knipoog
En wat gaaf dat je je E van je ouders krijgt! Ik wil het toch ook wel gaan halen in de toekomst. Anders ben je zo van anderen afhankelijk.

Hunnebun Nog gefeliciteerd met het veulentje!

Zasread Wat naar van je cavia!! Ik heb zelf niet zo veel met die beestjes. Vind ze wel grappig, maar kan me goed voorstellen dat je alsnog aan ze gehecht raakt en er heel veel plezier van kunt hebben. En Otje is zo schattig! Echt een lieverd, zo ziet hij er uit!

Kimmie Maes is machtig! Hij heeft onder 't zadel een krachtige uitstraling. Als ik de foto's zo zie wil ik ook echt weer gaan rijden. In dit stadium was ik ook met mijn oude paardje voordat hij die peesblessure kreeg. Met de piaffe mag hij nog wat meer gaan zitten, maar dat is kwestie van training. Op de foto's lijkt het alsof hij zijn rug wat hol trekt en zijn kont omhoog gooit. Dat is wat ik zie en het is een moment opname. Kan best zijn dat jij heel wat anders voelt en je tijdens het trainen wel degelijk momenten hebt dat je hem voelt zakken. Maar verder geeft het rijden wel een super fijn beeld!

O ja, en heel goed dat het nu al wat beter gaat met Wessel bij die jongen en dat hij er veel tijd insteekt en geduld heeft! Komt vast wel goed met dat manneke!

Napoleon Wat goed eerste prijs! Ik wilde X laatst balkjes leren lopen en over een super laag kruisje laten springen, maar meneer snapte er niks van. Hij heeft te veel respect, want hij stond voor het kruisje en zag het meer als omheining waar hij niet overheen mocht. Netjes opgevoed toch?! Clown
En balkjes deed hij alleen maar als ik hem voor ging, hahaha Haha!

Lusitano En dan kwam ik jou tussendoor nog even tegen met een berichtje dat je a la last minute naar frankrijk gaat. Wat lekker!!! De tweede alweer die op vakantie is. Ik wil ook...!!! Maar moet pas wachten tot november dat ik echt lekker naar 't buitenland (zon) toe kan.
Maarre fijne vakantie dus!! Knipoog

Pipi Wat erg van je shetje! Arm beestje. Wat is dat toch met al die lieve diertjes de laatste weken?

Loolapelooza FOTO'S!!! En snel! Hihi! Kwijl Ben wel benieuwd dan! Knipoog

He he, dat was iedereen dan geloof ik wel.

Voor de mensen die nog naar Lunteren zijn geweest, leuk dat het zo gezellig was!

En ik heb ook nog ander leuk nieuws. M'n vriend en ik waren ingeloot voor een nieuwbouw project hier in Maassluis. We zijn gisteren naar de makelaar geweest en bank en we kunnen het financieel rondkrijgen! Nu hebben we een week beslissingstijd en dan moeten we een afspraak maken om de koopovereenkomst te ondertekenen. Helemaal gaaf! Ga dan van een 3 kamer app. 2 hoog naar een mooie eengezinswoning met een grote achtertuin op het ZW. Kan straks eindelijk lekker in m'n tuintje van de zon genieten ipv op m'n balkon van 1 bij 2m. Hyper!
Huisjes zullen waarschijnlijk eind 2008 opgeleverd worden.

Nou dat was het maar weer. Niet te hard gaan anders moet ik weer zo veel bijlezen, haha.
Ga weer an die arbeit!

mkvdiest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:34

Yenneke gefeli met je huisje!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:36

En ik vergeet nog wat!!
Xje is zondag voor het eerst met longeersingel op aan de dubbele longe geweest. Hij gaf nergens om! Hij liep alsof hij het elke dag al doet! Haha!
Echt een super paardje!! Heb thuis nog wat foto's daarvan. Zal ze van de week nog wel plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:37

mkvdiest schreef:
[naam verwijderd] gefeli met je huisje!!!

En jij gefeliciteerd met je dametje! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:38

Enne Malin, can you beat this?! Knipoog
Echt wel een goede tip van jou om te werken met twee schermpjes. Gaat zoveel makkelijker! Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 10:41

Yenneke: Gefeliciteerd met je huisje!!! Go jij! Go jij! En wat van dat X-tremo zo makkelijk het longeren onderging. Lief paard Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:08

madelief88 schreef:
Hahaha, ze had t over 4-voeters Knipoog De mijne oa Haha!
Maarre, op mn nieuwe werplek heb ik al een aantal mooie mannen gezien Schijnheilig

IS ER NIET NOG EEN KOFFIE DAME NODIG OFZO HIHIHI