Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Tarzan

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:46

Zinzi, ik weet het, hij is echt mega lief en vredelievend, niet gek dus dat ik hem niet weg kon doen ondanks de mismatch onder het zadel. Hij is en blijft een mega lief paard <3
Fijn dat jullie geslaagd zijn! :D zijn hoofd is inderdaad wat uit verhouding :')

Hier ook afgelopen dagen niet meer gereden vanwege de vorst, onze binnenbak is open dus helaas dan ook snel bevroren.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

Vreselijk die hoofdjes die niet de pasvormen volgen. Ik heb er ook 2 met een moeilijk hoofd. De Welsh heeft een te dunne neus en de haf net als Kyento veel kaak en weinig lengte.

Hier is het nu echt heerlijk weer! Buitenkraantje is weer ontdooit (was vergeten hem af te sluiten) dus hoef nu niet meer met emmers te sjouwen. Ik durf vannacht de leiding nog niet open te gooien, hopelijk morgen wel.
Vanmorgen al lekker met de honden een flink stuk gewandeld en dalijk zijn de meiden aan de beurt.

Zinzi_jewel

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:45

Ik heb er zo 2 nu
Zowel Kyento als Tiney hebben zelfde soort hoofd .
Ze hebbeb nu beide een skol hoofdstel
En heb de 2 die niet passen op Marktplaats gezet.
Een super mooie LJ en een boterzacht Dy'on hoofdstel.
Heeft geen nut te bewaren. Want kudde is meer dan compleet. En Guinness het veulen zal ook kort maar breed zijn in t het hoofd straks .

Rijdt iemand van jullie toevallig met Bates zadel of wintec .
Mijn dochter heeft een bates all purpose maar vindt de kussens enorm zacht . Er zaten een lading risers in .
Durf niet goed open te maken verder omdat er verzegeling zit dat t alleen fabriek mag doen
Maar vindt t bijna Flair achtig aanvoelen ipv Cair
Wilde eens vergelijk hebben