. Stom eigenlijk dat je dat doet, wat heeft het nu voor zin
. Of is het stiekem een of ander bescherm mechanisme van het lichaam... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Stom eigenlijk dat je dat doet, wat heeft het nu voor zin
. Of is het stiekem een of ander bescherm mechanisme van het lichaam...
Anders word iedereen ziek. Helaas kan ik dus ook een week niet naar stal komen, GGD werd ook gelijk ingelicht. (Dat moeten ze ofz als er iemand bof heeft) Het heerst erg onder studenten enz. Omdat iets met die vaccinaties. Begreep het niet allemaal goed. Me andere wang gaat wss ook nog zo dik + pijnlijk worden. Ik moet nu goed in de gaten houden of ik geen koorts (39 graden) krijg, geen pijn in me buik, geen pijn in me hoofd, geen pijn in me nek. anders moet ik gelijk bellen naar EHBO :S Iemand zin in een date met me ?? haha
Ja ik heb de inenting voor Kinkhoest niet gehad wegens koorststuipen en epilepsie in de Fam. Voor de Bof heb ik hem wel gehad maar dr was iets met de entingen die tijd. Dus daarom heerst het nu heel erg onder de studenten. Allemaal beetje deze leeftijd
. Mijn moeder had eerst mijn eigen risico verhoogd, want ja ik gebruikte nooit wat en dan was de premie goedkoper
. En ineens zit ik twee keer in de week in het ziekenhuis
.
! Lisenka schreef:evdpanne schreef:Natuurlijk komt het goed met zo'n knap paard als Halley!
Ik geef hem de boodschap wel door. Als hij dan maar niet naast zijn ijzers gaat lopen

Daar baalde ik wel een beetje van.
.
.
Ik ben geen zeur en ook niet van suiker, maar dit wordt me echt te gek... Dan ben ik al zeiknat geregend na mijn eerste rondje instappen door de bak.
. Maar vraag me af voor hoe lang... Miichelle90 schreef:Heel veel succes met je allerlaatste tentamen! Nou hier regent het nog niet, maar gaat niet zo lang meer duren! Lucht word al aardig donker ineens. Beetje raar, bij de zee is het nog blauw en hier niet. Nou zover woon ik niet van de zee af.
Maar je kan ook lekker na je tentamen rijden toch? Dan kan je lekker met je paard bezig zijn en ontspannen na al je tentamens:P
ik heb van kwart over vijf tot kwart voor zeven tentamen. Daarna moet ik vanaf Utrecht nog naar huis, wat zo'n twee uur is. Om een uur of negen 's avonds ga ik niet meer trainen hoor