[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:21

Hahahaha inderdaad :). Stom eigenlijk dat je dat doet, wat heeft het nu voor zin :P. Of is het stiekem een of ander bescherm mechanisme van het lichaam...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:32

Echt esther? Maja ik heb het al langer maar mijn huisarts heeft daar veel verstand van normaal gesproken. Maar een duur tripje? Ben er gelukkig wel voor verzekerd.

Vanochtend gewoon naar werk gegaan, wou toen ik daar aankwam eigenlijk al gelijk naar de dokter gaan maar wegens personeels te kort anders ben ik nog tot 2 uur gebleven. Beetje achter aan het afwassen enz geweest.

Maar goed had dus om 10 over half 4 een afspraak en het is inderdaad Bof! Moet nu 7 dagen binnen blijven :O Anders word iedereen ziek. Helaas kan ik dus ook een week niet naar stal komen, GGD werd ook gelijk ingelicht. (Dat moeten ze ofz als er iemand bof heeft) Het heerst erg onder studenten enz. Omdat iets met die vaccinaties. Begreep het niet allemaal goed. Me andere wang gaat wss ook nog zo dik + pijnlijk worden. Ik moet nu goed in de gaten houden of ik geen koorts (39 graden) krijg, geen pijn in me buik, geen pijn in me hoofd, geen pijn in me nek. anders moet ik gelijk bellen naar EHBO :S Iemand zin in een date met me ?? haha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:47

Ik ben ook verzekerd ;). Maar ziekenhuis gaat van je eigen risico af dus uiteindelijk betaal je het als nog zelf :P.

Mijn broertje had laatst kinkhoest ;). Wordt je ook voor ingeent... Mijn nicht heeft het ook al eens gehad. In enten helpt dus niet altijd :P. Beterschap in ieder geval!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:52

Ja dat klopt esther heb gelukkig mijn eigen risico al moeten betalen dus dat scheelt :) Ja ik heb de inenting voor Kinkhoest niet gehad wegens koorststuipen en epilepsie in de Fam. Voor de Bof heb ik hem wel gehad maar dr was iets met de entingen die tijd. Dus daarom heerst het nu heel erg onder de studenten. Allemaal beetje deze leeftijd

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:54

Gelukkig ben ik alleen maar verkouden :). Mijn moeder had eerst mijn eigen risico verhoogd, want ja ik gebruikte nooit wat en dan was de premie goedkoper :P. En ineens zit ik twee keer in de week in het ziekenhuis :=.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:56

Haha ja dan moet je zelf meer betalen natuurlijk. Maar me dochtertje valt onder mijn verzekering en moest weekendshit betalen met me eigen risico en 3x verschillende soort medicijnen voor der. Dus was er zo doorheen!:Dhaha

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:59

Wat een lieve berichtjes allemaal :o Met jullie steun moet het helemaal goedkomen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:03

Natuurlijk komt het goed met zo'n knap paard als Halley ;)!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:03

Michelle toch de bof. Sterkte.

Ik ben ook ingeënt tegen kinkhoest. Heb toen ik in de brugklas zat toch kinkhoest gekregen. Ze kwamen er heel laat achter dat het toch kinkhoest was. Zelfs de huisarts vond het vreemd omdat ik ingeënt was. Dit was 30 jaar terug. Tegenwoordig hoor ik wel van meer kinkhoestgevallen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:04

evdpanne schreef:

Ik geef hem de boodschap wel door. Als hij dan maar niet naast zijn ijzers gaat lopen :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 19:20

Dank je Lisenka!
Hoor inderdaad ook steeds meer gevallen van kinkhoest! Mijn nicht, neef, en nog 2 nichten hebben het vorige jaar nog gehad. Maar die waren dan ook niet ingeent wegens de epilepsie.
En dat gaat natuurlijk met Halley onwijs goed, misschien is het goed als die naast zijn hoefijzers gaat lopen! extra stoer doen haha

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 22:35

Lisenka schreef:
evdpanne schreef:

Ik geef hem de boodschap wel door. Als hij dan maar niet naast zijn ijzers gaat lopen :D

Als dat zo is, waarschuw hem maar voor mij, dan zal het wel loslopen _O-

Everyone: ik heb goede hoop dat ik mijn tentamen vandaag gehaald heb... :)

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:28

@Esther, gefeliciteerd

@Michelle beterschap.
De bof dat hoor je zeker niet vaak meer

@Lisenka, gaat helemaal goed komen ;)

Gisteren heb ik niets gedaan met Xantha, wat een rotweer was het zeg.
Ze hadden de paarden ook niet buiten gezet vanwege de regen :? Daar baalde ik wel een beetje van.
Gelukkig had mijn vriendin ze alsnog buiten gezet en hebben ze een paar uur in de regen gestaan, hahaha.
Ze waren blij dat ze weer naar binnen mochten :D
Ik heb zo een paaslunch op mijn werk, mjammie :Y)
Daarna lekker naar de paardjes en dan ga ik dikkie dik weer eens lekker aan het werk zetten.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:48

Gister waaide het hier ook heerlijk hard... Vandaag nog een beetje veel wind. Het lijkt wel zo'n herfststorm :P.

Leuk trouwens he 32 maart ;).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 09:58

Pfff ik moet vanmiddag weer naar school, heb vanavond hopelijk mijn ALLERLAATSTE tentamen van deze opleiding!
Wilde voor tijd rijden maar het regent zo hard :x Ik ben geen zeur en ook niet van suiker, maar dit wordt me echt te gek... Dan ben ik al zeiknat geregend na mijn eerste rondje instappen door de bak. :+

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:04

Heel veel succes vandaag! Hier is het gelukkig wel droog :). Maar vraag me af voor hoe lang...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:19

Heel veel succes met je allerlaatste tentamen! Nou hier regent het nog niet, maar gaat niet zo lang meer duren! Lucht word al aardig donker ineens. Beetje raar, bij de zee is het nog blauw en hier niet. Nou zover woon ik niet van de zee af.

Maar je kan ook lekker na je tentamen rijden toch? Dan kan je lekker met je paard bezig zijn en ontspannen na al je tentamens:P

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:23

Ben snipverkouden, koud weer... dus ga vanmiddag als het hopenlijk iets warmer is naar stal om te mesten. Arme Jippe... Deze week bijna niets met hem gedaan (maandag wel gelongeerd). Maar als ik nu in de bak ga staan ben ik morgen erger ziek en daar heeft niemand iets aan...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:41

Miichelle90 schreef:
Heel veel succes met je allerlaatste tentamen! Nou hier regent het nog niet, maar gaat niet zo lang meer duren! Lucht word al aardig donker ineens. Beetje raar, bij de zee is het nog blauw en hier niet. Nou zover woon ik niet van de zee af.

Maar je kan ook lekker na je tentamen rijden toch? Dan kan je lekker met je paard bezig zijn en ontspannen na al je tentamens:P

:n ik heb van kwart over vijf tot kwart voor zeven tentamen. Daarna moet ik vanaf Utrecht nog naar huis, wat zo'n twee uur is. Om een uur of negen 's avonds ga ik niet meer trainen hoor :=

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:43

Oo nee dat word een beetje laat dan haha. Maar hier gaat zonnetje nu schijnen en lucht word redelijk blauw. Misschien dat bij jullie ook nog even mooi word haha

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:44

Hahaha dan moet het weer wel opschieten... even kijken hoe laat ik hier weg moet...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:45

Hmm om twee uur, dus uiterlijk om één uur thuis als ik van stal kom, want ik moet nog eten en douchen etc.
Dus als het binnen nu en een half uur opklaart kan het nog, maar anders houdt het op. Het werd net lichter en was heel even droog, maar nu regent het weer keihard :+

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 10:51

Hm schiet niet op. Maja ik baal er gewoon van, schijnt hier lekker het zonnetje kan ik niks doen :S
Niet werken, niet naar stal. Verveel me nu al dood haha.
Van welk vak heb je nu tentamen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 11:25

Mediatrends. :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 12:35

hier regent het niet...hier sneeuwt en hagelt het :=
Mijn vriendin was hier net,maar ging snel weer naar huis om dr paarden met zomerdekentje weer op stal te gaan zetten....het is -1!!!!
ik wil zoooooomer!!!!!!!!