[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 11:33

zasread schreef:
Elskevree schreef:
Het was alleen een tip: Je hebt toch het beste met je veulen voor. Als je liever niet holistisch wil behandelen dan is dat jouw keuze. Het is overigens niet OF regulier OF holistisch behandelen, het kan tegelijk! Daarnaast zijn ze bij de holistisch praktijk ook regulier dierenarts dus zullen ze je nooit zomaar aanbevelen om reguliere medicatie te stoppen als ze het dier niet hebben gezien. Succes met de behandeling!

Het was ook niet op jou reactie bedoeld..

Ok, ik dacht even dat je dacht dat je zou moeten kiezen terwijl holistisch gewoon als ondersteuning kan vandaar dat ik even reageerde. Fijn dat hij geen koorts meer heeft! drainagecompositum is altijd goed om te geven want dat reinigt het hele lichaam.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:14

Ilona -> Ik heb Rints nog niet laten draven aan de longeerlijn, dus ik heb nog niet gezien of ze beter loopt of niet.
Als ze last heeft van haar schouder kan ik er beter op gaan en stapoefeningen gaan doen, daar bereik ik meer mee dan haar te longeren.
De kleine stukjes die ik vandaag heb gedraafd voelde ze goed aan, dus ik denk dat het wel goed zit. *D
Ik heb inmiddels instructie gevonden, ja. ;)

Anouk -> Van kijken hoe ik het niet wil leer ik idd ook, hahaha!
Zoals ik al zei ben ik heel blij met m'n smid!
Vanmorgen was hij er weer, maar nu voor een ander paard, en dan komt ie toch even langs lopen en kijken hoe Rintske op haar ijzers staat en vragen of het goed gaat en of ze er geen last van heeft gehad.
Ik bedoel maar........

Sanne -> Tip; Foeneknof met anijszaad. ;)

Vanmorgen weer stapoefeningen gedaan met Rints, wéér zonder zadel.
Nog even en ik vind het fijner om zonder zadel te rijden dan mét! :D
Een paar kleine stukjes gedraafd en ze voelde goed aan, geen geknik met haar hoofd bij het neerzetten van haar l.voorbeen.
Daarna d'r koppie en oren geschoren, haar vlechten uitgehaald, stuk van haar staart geknipt, alles mooi gepoetst en geborsteld en foto's gemaakt.
Ik moet nog even kijken, maar er zitten volgens mij wel een paar leuke bij!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:21

@Sanne, je mag Harry helemaal niet hebben ;) je weet lekker toch niet waar ik woon :P

@Anouk, dank je wel voor het compliment.
Toen mijn vriendin namen aan het verzinnen was viel haar oog op een boek van Harry Potter.
Het zijn in principe tijdelijke namen maar is vind het wel stoer!! 8-)

@ Denise, leuk dat Heike zo goed blijft gaan!!
Lekker wedstrijdje rijden!

@Laura, vat het niet verkeerd op hoor, maar doe je niet een beetje te veel met Hincapie.(wat ik lees is dat hij toch wel elke dag onder het zadel is of gelongeerd wordt)
Jonge paarden hebben regelmatig een paar daagjes vrij nodig.
Dan kunnen ze even "nadenken" over wat ze allemaal gedaan hebben.
Ze leren zo veel in een korte tijd dat het soms even te veel wordt.
Omdat hij de laatste tijd nogal druk is en nu happerig wordt heb ik het idee dat het misschien daaraan ligt.
Nogmaals, ik ben er van overtuigd dat jullie weten wat jullie doen, maar dat is mijn ervaring.

@Idra, spannend dat er iemand komt kijken.
Moet je wel afscheid van je mooie hengst gaan nemen....(maar dat wist je natuurlijk al van te voren)

@Mies, Harry mag, als hij 10 weken is, bij ons komen wonen.
Dat is precies op mijn verjaardag :D

@Saida, fijn dat Rinske weer goed ging. FOTO'S!!!!

@Cloris, thanks.

@Ilona. Goed dat je weer bent gaan rijden.
Ik heb precies het zelfde als jij.
Na mijn val ben ik heeeeel lang gespannen geweest en nog wel een beetje.
Van de week ook toen ging Xantha een paar passen wat harder en toen ging ik gelijk verstrakken.
Ik zei tegen Xantha dat ze rustig moest doen en gelijk besefte ik dat ik gespannen zat.
Dus even uitademen en rechtop zitten en toen liep ze weer als een zonnetje.

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 13:39

Laur a – komt helemaal goed idd :j
Jammer dat hincapie zo pubberig was maar dat komt wel goed hij heeft zijn leeftijd ervoor

Idra – ja die kleintjes zijn echt de grootste donderstenen maar toch zijn ze ook wel weer heel lief
En ik hoop dat de koop doorgaat voor tersosso (zijn het leuke mensen ? )

Mies – ja ik moet iemand zover zien te krijgen dat ze mee gaan om foto’s te nemen en waar ga jij starten want ik ben er nog niet helemaal uit of ik wel ga naar oud beijerland want misschien blijf ik wel in dordt

Saida – fijn dat het rijden lekker ging draaf en galopeer je ook al zonder zadel of nog alleen stapoefeningen ?

Iloon – het vraagt idd om foto’s want ik wil zelf ook wel is op de foto zien hoe ik zit en hoe hij loopt dan kan ik mezelf ook is confronteren met mijn houding :P dus ze komen er snel aan :D
En fijn dat het rijden zo goed ging ik vindt het ook een heerlijk gevoel als ze zo los zijn je kan ze dan lekker buigen en vragen helemaal super en weet je al wat voor instructrice je wil (dan kan je ook wedstrijdjes gaan rijden )

Anouk – nee het is zeker niet verkeerd om af en toe een staptraining te doen en ook ik heb dat gevoel heel erg als ik bijv. kijk naar de HAW of RIJITP hier op bokt en ik zie mensen die l2 of b of Z rijden en die lopen netjes dan wordt ik helemaal vrolijk en ga ik thuis nog gemotiveerder rijden *D

Sanne – fijn dat er verbetering in zit het gaat de goede kant op dus luister naar je gevoel en ga daar op af, over homeopathische middelen weet ik niks dus daar ga ik ook geen tips over geven

Saida – les je niet meer bij marijke dan ? (sorry als ik het over het hoofd heb gezien ;o )
Fijn dat ze beter lijkt te lopen en ja je rijd dadelijk meer zonder dan met zadel :P
En ik wil foto’s ;)

Debby – ja ik hoop nu toch wel binnenkort een WP te rijden omdat het voor mijn gevoel echt goed gaat dus hopen dat de jury daar net zo over denk

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:02

Debby -> Ben druk bezig met de foto's! :D

Denise -> Zonder zadel galopperen durf ik nog niet aan met Rintske.
Ze mist nog een stukje kracht in haar achterhand en vind het moeilijk om goed aan te springen.
Ze springt dan heel slordig aan, of geeft een bok uit protest, dat soort dingen, en ik denk niet dat ik er dan nog op zit.
Draven gaat prima, ze loopt dan heel stabiel en is goed uit te zitten.

Ga weer verder met de foto's! *D

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:17

Saida, leuk foto's. Ik vind het ook heerlijk om zonder zadel te rijden. Je voelt zoveel meer en je kan moeilijk verleid worden tot een 'foute' zit.

Sanne, gelukkgi dat het geter gaat met je Iggie.

Anouk, Elise heeft me met het opstappen na de val direct op een roze wolk gegooid hoor ;). Hij liep zo fijn toen.

Iloon, ik kan het me goed voorstllen hoor dat je minder ontspannen bent. Ik had het vandeweek ook en was niet eens hard gevallen. Gelukkig liep hij heel fijn en kan je dan zelf weer wat ontspannen. En mijn auto is nu bij de garage. Hij wordt gemaakt (voor gruwelijk veel geld helaas).

Lobke, spannend een potentiele koper. Ze zijn dus wel erg in hem geinteresseerd als ze al voor de tweede keer komen.

Laura, ik denk inderdaad hetzelfde als Debby (Jolynn). Hij zal het lichamelijk wel aankunnen, maar geestelijk kan het wel veel energie van een paard vergen. Is natuurlijk voor ieder paard ook anders en ik weet niet hoe Hincapie is natuurlijk. Weet jij het beste. Maar als tip aan jou (opbouwend commentaar :)).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:24

Nog eentje voor Jan, om onze vorderingen te laten zien in de africhting van Rintske.
Ze kan ook al apporteren! _O-

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:10

Jiepie, Joehoe *\o/* :):) :):) Ik ben aangenomen voor mijn stage bij Martiniplaza!!!!!

Nu ga ik er weer snel vandoor, ga even wat leuke plaatjes van Iggie schieten, want hij wordt weer bruin!! :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:59

saida - super die foto _O- ook het gezicht wat ze erbij trekt ;)
galoperen doe ik idd ook nog niet ook heike mist daar de voledig kracht voor en dan lig ik er ook zo naast

Sanne - :# gefeliciteerd :):)

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 16:33

idefix4 ; Me meisie is nou bijna 2 jaar. Eind deze maand. Ze heb zondag bij de dokter antibiotica gekregen en moet het schoonmaken met watjes. Hoef niet persee water te koken omdat leidingwater tegenwoordig schoon genoeg is.
Het is wel al minder geworden sinds ze die nieuwe antibiotica heb. Alleen gaat dr andere oogje ook beginnen. Das minder.

Ilona ; Volgende week kom ik weer even buurten op stal. Nou kan ik even niet naar stal met Sammie.

Benthe ; Hoe gaat het met de vorderingen op stal?

Wat een lief klein kitten trouwens, echt een mooi beestje!

Saida ; Wat een leuke foto van je zwarte parel :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 17:13

Ben ik weer!

Sanne gefeliciteerd!! En fijn dat Iggie geen koorts meer heeft!

Saida leuke foto joh! Haha verslaafd aan zonder zadel rijden....

Debby en Anita Hincapie krijgt ook regelmatig een speeldagje. We doen ongeveer 3 dagen in de bak en de rest lekker in het bos of spelen in de bak. In bos geniet hij echt super. Longeren doe ik vaak voor het rijden zodat hi zijn energie daar in kwijt kan. Dus er is ook regelmatig een dagje dat hij niet hoeft te werken. Echter is hij daarna veel moeilijker te rijden dan wanneer ik iedere dag rij. Als ik hem meer dan één dag rust geef wordt hij echt stout (is begonnen nadat hij 3 dagen alleen heel mogen spelen en longeren omdat hij last had van zijn wisselen en sinds dien blijft het zo nu en dan terugkomen) Toen sprong hij bijna bij mijn moeder in dr nek... Daarnaast is hij ook wat moeilijker doordat we een dekhengst op stal hebben staan die echt volop weet dat hij hengstig is en waardoor nou alle merries gigantisch hengstig zijn. Met als gevolg dat ze zo gauw ze Hincapie zien ook staan te plassen etc. Ja dan komen de hormonen wel boven haha...

Iloon fijn dat Chic zo lekker ging! Welkom terug op de roze wolk haha!

Mies nee normaal gesproken doe ik hem niet twee keer op een dag. Echter heb ik soms het probleem dat alleen op tijden kan waarop ik niet kan longeren of losgooien omdat er te veel mensen zijn. Mijn moeder laat hem dan soms 's ochtends lopen zodat ik er 's avonds op kan. Moet hem namelijk nog eerst laten lopen voordat ik er op ga zitten en we zitten een beetje krap in de mogelijkheden op de manege...

Lobke hij komt een uurtje per dag op de wei omdat ik er bij moet blijven omdat de omheining bij ons eigenlijk niet hoog genoeg is. Durf hem dus niet alleen te laten. En ja die hengstige merries zijn niet alles....
Wel gaaf dat er weer kijkers komen. En voor de tweede keer is toch wel positief! Spannend!!!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:20

Heey
Sanne : Gefeliciteert :D. Fijn dat Igneo geen koorts meer heeft :).
Saida : Fijn dat rintske weer goed loopt :D Ook gave foto :D
Iloon : Fijn dat het rijden lekker ging :D

Ik merk echt al verschil tussen met of zonder medicijnen :D.
Heb al veel meer energie en heb minder moeite om op te staan ( 's ochtends). Gister naar oss geweest. Nieuwe kleren en schoenen gekocht :D.

Vandaag naar de dokter geweest voor mijn rug.
Mijn rug staat hol waardoor ik dus rugpijn krijg. Met mensendieck therapie moet de pijn iniedergeval minder worden ( mensendieck therapie heb ik al).

Met moppie gaat het weer redelijk goed :D
Hij ging gister zelfs galloperen en rond draven :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:20

saida: Wat voor oefeningen doe je dan? Bedoel je figuren ed?
Andere instructie? Heb ik iets gemist?!

Ilona: nu dan...en en en!!! Heb je al iemand in gedachte voor instructie?

sanne: gelukkig gaat iggie al beter!
Gefeliciteerd! Wat mag je daar gaan doen?

denise: De 7e in wouwse plantage... Valt fijnaart nog binnen jou kring?

laura: Dat is wel lastig op zo'n grote manege inderdaad. In het begin moest ik met shannon ook de bak voor mezelf hebben (anders reed ik alleen maar in de weg :P) maar met die paar mensen bij ons was dat makkelijk aan te passen
Wordt de omheining nog verhoogd?! Lijkt me best lastig om er elke dag bij te blijven!

Het is maar goed dat jullie niet in de buurt wonen want vanavond heb ik mn eerste E rijles :P iedereen van de weg blijven dus!
Ik haat rijlessen, ik was heel blij toen ik eindelijk mn rijbewijs had...en nou mag ik gezellig weer terug! Het is voor een goed doel...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:54

Sanne -> Nog een keer ;) GEFELICITEERD!

Denise -> Ik galoppeer heel af en toe een paar keer aan, om te proberen, maar verder alleen als we buiten zijn en een lekker stuk gras tegenkomen! :D

Miichelle90 -> Euphrasia (ogentroost) van A. Vogel is geweldig spul om de ogen schoon te maken en helpt om de ontsteking tegen te gaan.
Ik heb hier hele goede ervaringen mee!

Michelle -> Met stapoefeningen begin ik met kleine voltes te rijden en let ik op haar tempo en achterbeen gebruik.
Als ik beide kanten heb gehad doe ik schouder binnen en buiten, eerst langs de bakrand en dan op de 2e hoefslag en over het midden.
Dan laat ik haar wijken, en een paar keer halthouden en achterwaarts, en als ze lekker warm is probeer ik haar wat actiever te laten lopen, maar niet op de voorhand.
Als dat me is gelukt ga ik achter elkaar door met alle oefeningen door elkaar te doen.
Tussendoor laat ik haar een paar keer even met lange teugel en op haar eigen tempo lopen, en het is dan heel grappig om te merken dat zodra ik de teugels weer oppak, zij ook meteen anders gaat lopen. :D
Enne..... nee je hebt niets gemist, maar....... jullie zijn veel te nieuwsgierig! :P

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:13

Mies ja Hincapie moet er ddus gewoon aan wennen aan al die andere paarden om hem heen. Vind het op zich wel goed voor hem. Ben namelijk van mening dat hoe meer je ze bij andere paarden weg houdt hoe gekker ze doen als er in de buurt komen...
De omheining wordt niet verhoogd maar over ong 2 maandjes gaan we naar een nieuwbouw. Daar zijn wel goed omheinde weiden etc. Maar waar we nu staan is eigenlijk gewoon te oud. Maarja de vergunning en bouw heeft ongeveer 7 jaar geduurd....

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 19:14

Ja ik lees iets ;) Dus vertel!!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:47

Even ego, als Sjors deze stijgende lijn volhoudt mag hij misschien maandag naar huis! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Dus bedankt allemaal voor jullie steun en voor het duimen, het heeft geholpen!

Even een andere vraag, weet iemand voor een vriendin goede instructie in de omgeving van Rotterdam? Liefst klassiek/centered riding met goed oog voor houding van de ruiter en correct achterbeengebruik en ruggebruik van het paard. Ruiter is niet wedstrijdgericht en paard is hertellend van een rugblessure, wordt nu behandeld door Sandra van Leeuwen. Heb Willy al gesuggereerd maar dit is aan de prijzige kant voor mijn vriendin.

Gab jij zit te ver weg zeker? Weet jij niet iemand?

Sanne gefeliciteerd!

Deb ik zit nog steeds te kwijlen over die foto's van jou :~ Waar heb jij dat mooie hoofdstel gekocht? En Harry is echt een snoepje :+:

Lobke spannend hoor, ik zal duimen voor je hoewel het natuurlijk jammer is om hem kwijt te raken, maar ach dan heb je meer tijd voor Licor!

Chica Dinkey was ook zo erg, ben nog altijd blij dat ik die heb laten snijden, daar is hij echt een stuk van opgeknapt!

Cyrina stoere pic van jou en Bobby, toppaardje hoor :j

Verder heb ik eindelijk David gemaild maar nog geen antwoord gehad, ben benieuwd!

Nu ff bankhangen, ben doodop :z

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 21:56

Super malin :D. Hopenlijk zet ie die lijn voort

Mag ik erbij op de roze wolk ??
Moppie gaat steeds lekkerder :D
Net heerlijk gewandelt en meneer was heerlijk hyper en druk :D.
we zijn ook een paar meter verder gegaan wat goed ging :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:02

goh, gelukkig wat rustiger hier deze week. kan het net bijhouden met lezen...

wel netjes madeliefs topic beantwoord, verder wens ik michelle beterschap met de kleine. toch maar koken hoor, in leidingwater zitten zeker nog wat bacterien

mooie foto van rintske, wat wordt de volgende??

zometeen naar bed, was vandaag om half 5 op. morgen des eens proberen met een meroth. anouk bracht van de week een oudje mee, goed om te proberen dus

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 22:54

Malinje haalt me door de war met Karina :D Zij is centured riding instructeur ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 23:02

Prinslover schreef:
Anouk: Haha, doe ik bij chico ook hoor, als die naar binnen wil vallen. Even bijtikken met de zweep, en voila, meneer loopt super! *D En paardrijden, soms dénk je het onder de knie te hebben, en dan schort er van alles aan... Het gaat met ups en downs. Maar maakt het ook wel weer leuk! Snap dat je je niet wil opdringen aan frank :+ , maar ik zou me niet in kunnen houden als PRE fan, met 1tje in me achtertuin... :=

Ja, zo is het wel, maar het is Frank zijn paard en ik poets hem af en toe wel hoor en ga regelmatig even een korstje brood bij hem brengen en af en toe mest ik hem uit. Maar opzadelen en rijden, gaat me net iets te ver. Het blijft wel zijn paard. Als hij het aanbiedt ga ik er natuurlijk altijd op in, maar alsof hij dat weet... Zo vaak biedt ie dat niet aan. ;)

Sam is nu ook kalmer dan voor mijn val. Hij voelt zich er overduidelijk ook slecht bij, dat het is gebeurd. Hij was heel nerveus dat het weer zou gebeuren. De schat! O:)
Idra Anders zet je hem in een weitje hier... :+
Sanne Goed nieuws dat Igneo koorts vrij is. Nu goei weer op zijn lijf en hij knapt weer snel op! En gefeliciteerd met je stage! Wat houdt het in?
Saida Da's idd een betrokken smid. De mijne kan dat ook. Kan ik even vragen om te kijken en desnoods doet ie het even zelf. Echt heel fijn! En heerlijk zo'n paard zonder zadel rijden. Frank heeft het eens op Sam geprobeerd. Dat was niet hun ding. Sam heeft een ontzettend hoge schoft ook...

En hahahah, de mijne kan dat met zijn hoofdstel... Jammergenoeg niet op de foto kunnen zetten.
Michelle90 Ow Bassie is ruim 2 en heeft wel behoorlijk prut in de oogjes, maar meestal doe ik daar niks bijzonders mee en verdwijnt het vanzelf. Hopelijk knapt ze snel weer op!
Laura Dat is jammer! Weidegang is er bij ons van april tot het te nat wordt van ongeveer 10 tot 5 uur. En dan zijn ze het wel beu ook. De paarden staan met alle ruinen en hengsten bij elkaar, mits dat klikt natuurlijk, dat wordt goed in de gaten gehouden. Ze zijn van alle leeftijden en de ouderen corrigeren de jongeren. Prachtig om te zien. De merries zijn niet in het zicht. Tot nu toe zijn er echter nooit problemen geweest. Ze zijn heel leuk met elkaar. Een paar jaar geleden konden ze echt een heel eind de wei op. Gingen ze in volle galop naar achteren (500 m?) en weer met een bloedgang terug. En nog steeds is er ruimte zat. Nou dan was ie wel mak met rijden. 8-)
Jolynn Wel een leuk gegeven dan: Harry. Ik zou aan Muis denken ofzo. hihi. Of Azrael.
Spokie79Waar komt ze vandaan? Ik wil ook zo'n les!
Moppie klinkt positief! Geniet van er van! En beterschap voor jezelf.
Mies Hopen dat je het E snel in je bezit hebt! Ik duim voor je.
Malin Dat is goed nieuws over Sjors!

Haha, ja, die barokke shets... Het is wat snijden of niet? Gelukkig ken ik dat probleem niet. Ik wens jullie alle wijsheid en realiseer je nog even goed: Eraf is zo gepiept, maar ze kunnen er dan niet meer aan. Volg je gevoel en je verstand maar.

Vandaag niet gereden. Stuitje is wel beter, maar 's avonds nog te gevoelig en 's avonds ben ik nog te moe. Balen man! Antje is er ook niet en ik durf niet alleen op te stijgen nu. Te bang voor de pijn. Sam is niet zo makkelijk met opstijgen en dat wil ik niet verzieken. Dus mits ik hulp heb probeer ik het weer, maar zeker nu even niet alleen. Dan moet het echt weer vloeiend gaan. Ook het afstijgen is een rotopdracht, dus ik denk dat ik nog even longeer en mss nog een poging waag op Dessie eerst. Die is makkelijker met op en afstappen. Maar ik moet wel weer gaan trainen, want anders wordt 31 mei ook niks en dat zou ik erg vervelend vinden.

Zo ik ga Frank naar boven sturen, want ik zie hier dat ie er morgen weer bijtijds uit moet...

Welterusten allemaal en tot morgen!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 23:04

FF ego. Mijn zusje haar KWPNér die ik een paar pagina's terug te koop aan bood, heeft een nieuwe baas...

Dachten we dat er weinig animo voor hem zou zijn (zuigt wat lucht en zadelspanning bij opzadelen, 9 jaar alleen B dressuur) werd er best veel gereageerd, met o.a. Henk Lozeman, de internationaal eventingruiter!!!! 8)7 8)7 Hij wilde gelijk komen kijken, is geweest en het ging hardstikke goed. Mijn zusje springt nooit, maar Tivoli weigerde geen een keer.
Ennnn hij wilde hem hebben!! Miujn zus vraagt nog of hij het paard als leerpaard wilde kopen voor leelingen enzo, of voor een ander (ze wilde zeker weten dat hij een goed huis kreeg en geen handelspaard werd) Maar nee hoor, hij wil hem voor zichzelf met de ambitie;topsport Whaaaaaaaa Mijn zus haar lagere prijsklasse paard, is nu een potentieel toppaard :+ :+
Mocht hij het nou niet redden, mag hij daar ook blijven en wordt hij idd een leerpaard.

Leuk was ook om te zien hoe blij het paard werd van het springen, hij is er voor gefokt en afkomst verlogend zich niet, ik denk dat hij het daar heel leuk gaat vinden.

Renate moest nu alleen heel snel een vriendje voor Bonito zoeken en nu heeft ze zo'n uber schattig darmoor hengstje gekocht, hij is extra schattig omdat hij mislukte oortjes heeft. Het is zo'n poepie!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 02:23

Hallo allemaal, laat mijn gezicht ook weer eventjes zien :o .
Zit gewoon allemaal niet mee hier op allerlei gebied en dan heb ik niet zoveel zin om te forummen.....
Rico en Veludo zijn allebei nog niet okee, dus daar word ik sowieso al niet blij van. Maar zondag gaan we met ze naar Steffie, dus hopelijk weten we dan meer....
Gisteren heeft Gab even meegekeken (enig hoor, zo'n kreupele paardendemo) en dat vind ik wel heel fijn omdat zij er best goed oog voor heeft en dan ook mooi mee kan kijken of er over een poosje veranderingen (hopelijk verbeteringen!) te zien zijn.
Maar eerlijk is eerlijk...... leuk is het niet. Zit bomvol inspiratie van mijn CR-instructeurs-trainingen en kan er zelf niks mee, en zelfs lekker relaxen in het bos zit er niet in. Met Rico kan het sowieso niet omdat die zich echt ellendig voelt in beweging (en dat duurt echt al lang!) en met Veludo voelt het gewoon niet goed. Die wil zelf vanalles en het ziet er een stuk minder dramatisch uit als van Rico, mar ik vertrouw het voor geen meter en lijkt nu niet verstandig. En het geweldige evenement wat ik volgend weekend met Rico zou rijden gaat dus ook niet door, daar baal ik ook van. Stond echt op zijn lijf geschreven.

Malin, ik kom wel eens in Vlaardingen maar dat is dus niet echt op reguliere basis, het is erg uit de richting hier vandaan.

Cyrina, fijn dat het paard van je zusje zo'n plek gevonden heeft!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 09:48

Malin -> Super! Wat een goed nieuws over Sjors! *\o/*

Angela -> Jij ook al goed nieuws! Toppie! *\o/*

Cyrina -> Dat is verrassend afgelopen met je zus haar paard!
Fijn dat ie zo'n goed nieuw thuis heeft gevonden.

Karina -> Heel veel succes morgen bij Laarakker, ik hoop met je mee dat ze jullie daar kunnen helpen!

Jolijn -> Hoe gaat het nu met Robijn?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 11:59

Anouk, hahaha, over een paar jaar :p
Sanne, hoop dat t gauw bter gaat met Iggie...

Net ff 2 dagen mee geweest te varen op een groot schip, met de nieuwe vlam uiteraard ;)
Heerlijk weg geweest. Woensdag ochtend naar Hoorn gegaan met de bus, toen aan boord en naar Medemblik gevaren. Daar overnacht en toen weer terug.. Erg leuk :D