lammie2701 schreef:ja dat van dat ik een cremello ben was sarcastisch bedoeld ik weet heus wel dat ik geen cremello ben maar het had wel weinig gescheeld of ik was een albino. ik heb vorig jaar wel ergens een spierwit paard opstal zien staan met rode ogen, wat is dat dan? bij mijn weten is dat een albino. hij stond ergens helemaal in de achterste stal omdat die zo donker was en kwam dus nooit buiten, er kon alleen in de binnenbak met hem worden gereden maar dan mochten de lampen niet aan. bij mijn weten heeft zo'n paardje ook niet echt een leven, maar dat is mijn mening.
is een foutje van de natuur geweest dan. doordat dat paard nu ook geen leven heeft, zou die in de natuur helemaal niet overleven. dankzij mensenhand leeft hij nu zo, maar om heel eerlijk te zijn, persoonlijk vind ik dit geen paard-waardig bestaan...
cremello's kunnen gewoon naar buiten hoor. ze hebben wel degelijk pgment, je hebt ze ook die heel licht van kleur zijn,maar ook die bijna isabel kleur zijn. alleen doordat d eogen blauw zijn, hebben ze soms last van fel zonlicht.