Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeany schreef:vraag me eigenlijk af waarom ik der altijd op inga als iemand zegt dat friezen karrepeerd zijn
casperrr schreef:tot nu toe heb ik nog niet echt negatieve reacties gehad. wel eens van ow een fries... maar meer niet echt. zelfs laurens van lieren was zeer positief over me fries
Samar schreef:casperrr schreef:tot nu toe heb ik nog niet echt negatieve reacties gehad. wel eens van ow een fries... maar meer niet echt. zelfs laurens van lieren was zeer positief over me fries
...en gisteren op het NK dressuur Fries ras te Kootwijk heeft Laurens van Lieren ook even op een Fries gereden, de dekhengst Tsjabring welteverstaan! Hij reed met een smile van oor tot oor. Daarnaast gaf hij een clinic aan een drietal amazones met hun mooie Friezen.
Samar schreef:Promoties in Kootwijk
Op de het Post-Kogeko KFPS-Kampioenschap Dressuur op 23 september 2006 te Kootwijk heeft een drietal combinaties het felbegeerde percentage van 60% in de Indermediair II behaald. Saskia Meinema met Remon fan’t Wallenstein (v. Melle) promoveerde naar de Grand Prix met de stevige score van 62%. Ook Esther Liano met Ielke 382 (v. Nykle) en Trea Mulder-Dolsma met Tietse 428 (v. Reyert) zijn nu Grand Prix startgerechtigd, elk met een score van 60%. Een mooie opsteker voor het Friese paard. Van harte gefeliciteerd!
Bron: http://www.fps-studbook.com
Fryske schreef:Dan zal ik je straks (na toestemming) een foto laten zien van een fries in uitgestrekte draf.