Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chanelle14 schreef:Wat een leuk dier!![]()
Voor de mensen die mijn volgtopic niet volgen: Ik heb mijn laatste puntje in het M1 binnengesleept en ons ingeschreven voor onze eerste M2 wedstrijd!![]()
Verwacht er niet teveel van want het is allemaal nog niet helemaal bevestigd, maar vind het wel leuk om te kijken waar we ongeveer staan nu we er niet helemaal de deur voor uit hoeven.
Voor de mensen die mijn volgtopic niet volgen: Ik heb mijn laatste puntje in het M1 binnengesleept en ons ingeschreven voor onze eerste M2 wedstrijd!![]()
Verwacht er niet teveel van want het is allemaal nog niet helemaal bevestigd, maar vind het wel leuk om te kijken waar we ongeveer staan nu we er niet helemaal de deur voor uit hoeven.
Nadiine__x schreef:Owhnee, arme Duke! Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter..
Yup, hier ook 1, pluis staat op 3 benen van de kramp sinds 3 dagen..
Straks hoefsmid om hoefzweer uit de sluiten en anders word het weer een ritje kliniek..
We kunnen wel gaan kwartetten zo..
Nadiine__x schreef:Oeiii, rot beesten zijn het ook!!
....
Daphara schreef:Nadiine__x schreef:Oeiii, rot beesten zijn het ook!!
....
Helemaal mee eens, ik mag ook wel mee doen met de dikbillen die in de lappenmand zitten, toch?
Ik heb (dank zij Duke) een “kleine” afwijking naar rechts.
[ [url=m/mhHbQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rotbeesten inderdaad!![]()
Maar ik hou toch wel van hem, ondanks dat ik nog 4 weken niet mag rijden.
Daphara schreef:Nadiine__x schreef:Oeiii, rot beesten zijn het ook!!
....
Helemaal mee eens, ik mag ook wel mee doen met de dikbillen die in de lappenmand zitten, toch?
Ik heb (dank zij Duke) een “kleine” afwijking naar rechts.
[ [url=m/mhHbQo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rotbeesten inderdaad!![]()
Maar ik hou toch wel van hem, ondanks dat ik nog 4 weken niet mag rijden.