Ik denk dat er ook veel oudere Trekpaardmensen zijn die dat er gewoon echt niet voor over hebben.
Zelf vind ik het ook een heel hoog bedrag, maar als ik garantie had dat het perfect zou zitten en ook echt zou werken, zou ik dat wel doen denk ik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:indien byemite niet meer werkt, probeer cydectin of moxidectine ...
pour on, en doodt ook mijten die nadien uitkomen... (en ontwormt)
Shelly21 schreef:Hallo,
Ik kom ook even binnen vallen. Mijn tinker stampt van tijd tot tijd. Krabt met zijn ene achterbeen aan zijn andere achterbeen door ze langs elkaar de schuren. En soms zitten er wondjes, niet in de koorholte maar hogerop het been. Heb ik hier te maken met mijten of CPL? Door de sokken kan ik de dikte niet goed voelen. Door mok heeft hij in de koolholtes al dikke groeves gekregen.
Berdien schreef:Mijn paarden hebben hele nare plekken over gehouden van pour on over de rug, dat gebruik zelf nooit meer
missanita84 schreef:Duhelo schreef:indien byemite niet meer werkt, probeer cydectin of moxidectine ...
pour on, en doodt ook mijten die nadien uitkomen... (en ontwormt)
even een eerdere qoute maar doe je de pour on dan over de rug voor de mijten of in de sokken, of maakt dat niet uit , zelf heb ik butox pour on maar is dat ook tegen mijten? ik ben abuis
Mizora schreef:Ik lees hier dat een hoop mensen frontline gebruiken. Is het de fipronil waar het om gaat of is het 1 van de hulpstoffen? Want dan kan het flink goedkoper:
https://www.dierapotheker.nl/product/48 ... n#products
= 16 euro voor 4 pipetten.
Overigens was ik me gewoon aan het inlezen over cpl vanwege de vraag van een klant, zelf heb ik er geen ervaring mee.