Wauw mooie foto's weer! Volgende week gaat vriendin mee naar Menno, dan heb ik ook weer nieuwe foto's! Ik krijg morgen mijn nieuwe hoofdstel binnen en misschien ook nieuwe neusriem voor mijn hackamore, en anders woensdag!
Wat een leuke foto's allemaal! Die kerstfotos zijn echt heel leuk!
Wilde dat eerst ook nog met Jetske doen, maar heb gisteren in de winterefteling maar een foto gemaakt bij een ''besneeuwde'' boom met m'n vriend, denk dat Jetske ontploft was bij het zien van een rode kerstmuts
Kerstfoto'sss!! Super leuk, heb ik nog niet gedaan
M'n dressuur friesje weer, stormachtig weer was te merken...
Captain
Geplaatst: 22-12-15 20:43
Mooie combinatie zijn jullie!
Het is inderdaad weer flink te merken.. die van mij was de laatste 2x amper te rijden, wilde alleen maar rennen. Vandaag heeft meisje op gezeten die normaal op de shet rijdt.. die heeft ook flink moeite moeten doen om te blijven zitten hahaha.
Leuke combi zijn jullie Gett! Ben ook helemaal weg van je laarzen!
Captain, ik ken het probleem! Jetske is ook zó druk, als je ze dan eenmaal lekker aan het lopen hebt, ontspannen, dan zijn de boompjes op de akker ineens heeeeeel eng!
floor is al weken een spacekees haha, we wisselen de training nu veel af met even aan de hand en dan er weer even op madame word steeds speelser wat het nog leuker maakt
Onverwachts vroeg klaar met werken, dus vanmiddag maar eens kijken of Jetske een kerstmuts op haar hoofd wil accepteren Hoop trouwens ook dat m'n nieuwe frontriem vandaag binnenkomt... Zou heel mooi uitkomen!
Ik vraag het wel altijd aan de eigenaren, anders ga ik wandelen (Bos is echt twee stappen naast de oprit ) Maar meestal stemmen ze ermee in dat ik mag rijden, de grond valt zo mee nu! Ondanks dat het best veel geregend heeft..