Bij deze ook nog even foto's spammen van mijn 7-jarige PRE
J0anieke
Geplaatst: 01-05-13 20:03
Vandaag lieve Alana (2-jarige cruzado merrie) op de foto gezet! KWPN merrie x PRE hengst Ik hoop dat ze in de zomervakantie helemaal van mij is, nog even me examens rocken en m'n droom komt uit!
En by far de meest charmante foto:
Dit is papa Manchego II (dekhengst bij Finca Linda)
En lieve mama Joy, heb ik 1,5 jaar gereden, maar is nu met pensioen. Paar jaar geleden was ze klaar voor de lichte tour.
Ik ook weer eens spammen, lang geleden dat Tamme en Jetta hun neuzen hebben laten zien Tamme gaat tegenwoordig door 't leven als springFries, welke rol hij perfect vervuld
Iets te enthousiaste afzet, maar wel gewoon makkelijk halen, toppertje
En Jetta is getransfomeerd van manege paard tot heerlijk dressuurpaard
Dacht dat haar 'bek van beton' nooit zachter zou worden, maar 't is nu 'n boterzacht mondje geworden Heb ik al gezegd hoe trots ik op ze ben?! Haha! *op mn roze wolk*
liesd
Geplaatst: 02-05-13 11:07
Knappe Jetta en Tamme! Joanieke, knappe merrie! OlympicOrry, mooi dier! Furioso ziet er ook weer goed uit Luckystory, hiephipe voor Aquilo! Caeruleus, z'n sportcoupe staat hem goed Mooi dier! Jolijn, kan Mo eigenlijk ook niet mooi op de foto staan? Erg fotogeniek is ze Femke, leuk! Sjolvir, heerlijke foto! Toobs heeft een pretkop, en jij kan wel een duikbril gebruiken
Ik heb voorlopig geen nieuwe, mooie foto's, maar hier wat iPhonekiekjes van de laatste tijd
Wat een heerlijke foto's komen er weer voorbij zeg!
Ik zal proberen morgen een foto van Jerez te maken. Het gaat helaas nog steeds niet helemaal goed met hem. Gaan de dierenarts er wederom bij halen, omdat er ergens iets in zijn lichaam niet goed zit
Britt_S
Geplaatst: 02-05-13 20:40
Ik zal mijn knappe nieuwe aanwinst Aïcha aka Icha ook maar eens showen! vandaag is haar 5e dag bij mij en wát is ze een heerlijk beest!
Wat leuk, blije Furioso! Staat hem goed, dat rode dek! Wat een prachtige cruzado, Alana! Echt een hele schone dame! Utopia, Te gek zeg! Een springfries! je hebt ze beide lekker aan het sjouwen! De knapperds! Sjolvir, Wat wordt hij mooi in de massa zeg! Vouwt lekker uit dus. Mooi shot van jullie samen ook, met je jurk/pak. Britt, Wat is Isha prachtig! Ben heel benieuwd naar meer over haar!
Mijn jongens vanmorgen...
Lisadliam
Geplaatst: 03-05-13 17:35
babsding mooie ochtend foto, stoere paarden Britt_Mara erg mooi paard zeg!! Sjolvir Toobs in inderdaad stoer zeg furioso ziet er netjes uit leuk dat rode dekje LiesbethDW leuk he die kiekjes altijd leuk om later ook weer terug te kijken! xXutopiaXx ik vind jou fries echt om te kwijlen zeg! wat een stoer beest! Jetta ziet er ook erg goed uit daar mag je zeker trots op zijn! Joanieke leuke merrie! succes met je examens!
One-liners en of topic reacties mogen natuurlijk niet.
Maar ik wil toch maar weer even melden dat alle foto's geweldig zijn in dit topic. Blijf vooral posten...
Ik heb zelf nu even niets spectaculair nieuws van Tweety, maar er zitten weer wat leuke "uitjes" aan te komen, waar ik ongetwijfeld ook weer leuke laatjes van krijg.
Caeruleus
Geplaatst: 04-05-13 13:03
LS - geweldige foto, kleuter met zijn knuffel
Sjolvir - Ja helemaal gelijk hoor. Daarom heb ik er eigenlijk ook niet op gelet. Super karakter, check. Klik, check. Verkocht! ) Als ik die droom-foto's zie kan jij ook lekker genieten van je Toobs.
Furioso - Jullie gaan steeds meer vooruit, leuk om te zien! Lekker zo door gaan op zoek naar de ontspanning. Jullie komen er wel
Olympic - Leuk paard en lekker door het water!
Alana - Interessante combi, heel leuk om eens een niet schimmel te zien. Succes met je tentamens.
Utopia - Knappe paardjes! Je hebt zeker heel wat geduld moeten hebben Jetta om te scholen?
Liesbeth - Figo ziet er echt elke keer weer beter uit, petje af hoor. Ik ben heel benieuwd hoe knap hij wordt als hij straks in training komt!
Britt - Welkom! Leuk paardje, wat is haar afstamming?
Babs - je wordt al goed in de gaten gehouden, hihi
Lisa - Decarosa ziet er ook gord uit, leuke foto's.
Toen ik Dante ging ophalen heb ik ook een fotoshoot met Nikki de Kerf gehad. De rest van de foto's moet ik nog krijgen en dan volgt er vast wel een topic maar deze vond ik zo mooi dat ik die echt even moest delen!!
xXutopiaXx
Geplaatst: 04-05-13 13:55
Figooo Iphonekiekjes zijn ook leuk Stoere Fuur! Mooie foto's zeg van Toobs, die onderste idd, wow En idd, dr vernieuwde bekkie is heerlijk! Nooit meer verwacht! Dat is idd een knappe nieuwe aanwinst ze Britt_Mara! Mooie merrie! Babsding, lekkere ventjes Dankjee! Haha dankje lisaaahtjuuh Wat een sexy schimmeltje Caeruleus een hoop geduld en doorzettingsvermogen, het is veel makkelijker om gewoon op te geven en alleen simpele buitenritjes te maken Maar ik sta er echt van versteld hoe de 'trainingen' hebben geholpen! Woww mooie foto met Dante!!
Laatst bijgewerkt door Zsa op 04-05-13 20:42, in het totaal 5 keer bewerkt
Femke_Tweety
Geplaatst: 04-05-13 20:27
Caeruleus wat een heerlijk plaatje van een relaxed paard en een blij mens. Lisaaahtjuuh Fijn als je zoveel vertrouwen in elkaar kunt hebben. Sjolvir Toobs weer meegeweest op fotoshoot zo te zien. Heerlijk, gepaneerd paard, zeepaard en erg fijne foto van paard met zijn mens. Marleen_va Gaaf!
Gisteren schreef ik dat ik eigenlijk niet veel nieuwe foto's had van Tweety. Maar ach, vandaag was het mooi weer, ik had tijd en een creatieve bui... Hieronder een paar foto's van het resultaat. Ik heb ook geprobeerd om Tweet's huidige kleur goed op de foto te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Hij glimt (zonder dat ik gepoetst heb) als een spiegel, daarnaast zit er een soort goudglans op. Vooral dat laatste is moeilijk op de foto te krijgen, op sommige foto's is het een beetje gelukt. In het echt is het nog veel voller.
Goudglans
Creatieve bui
J0anieke
Geplaatst: 04-05-13 20:34
Iedereen bedankt! En wat een knappe paarden allemaal die langskomen.. Marleen.. Wat heb jij een beauty zeg.. Knapperd!
Vandaag Alana ook weer gefotografeerd met een beetje hulp, wordt steeds gekker op die merrie! Niet letten op de vieze wei, we zijn nu op de helft met uitmesten, iets te lang laten liggen oeps...
Van deze foto baalde ik eerst een beetje, vond t zonde dat ik haar niet van veraf had kunnen fotograferen, maar met die schaduw en beenwerk vind ik m toch nog wel leuk uitgepakt
haar staart waar ik al 3 jaar op aan het kweken ben
CoSnuf
Geplaatst: 06-05-13 18:23
Emma was vanmiddag weer aan het zwemmen...... Wat een paard!
Ilonab
Geplaatst: 07-05-13 09:33
Heerlijk genoten van een vakantie en daarbij vooral niet achter de pc gezeten dus weer terug van weggeweest! Met toch wel weer een aantal heerlijke foto;s van mijn ventje en zijn vriendin
Heerlijk om al die zonnige plaatjes voor te zien komen iets om blij van te worden!! Geweldige foto;s van fotoshoots kan niet wachten tot ik de mijne heb met Tum