Sam ook weer eens. Weer helemaal gezond dankzij goede voeding en hersteld van zijn blessure! Met zijn nieuwe zadel, klaar voor een heerlijk (rustig want we zijn nog aan het opbouwen) buitenritje!
danaderese
Geplaatst: 29-05-12 13:55
weer mooie barokjes voorbij gekomen
gisteren mocht tist na de les even spelen met een ruintje
Lekker he! Hij glimt ook weer als een gek. Hij is zo enorm opgeknapt... Xantha gaat ook lekker volgens mij?! Zag fijne rijfoto's op de vorige bladzijde. Die moet ik ook maar weer eens maken.
Die 2 mannen zijn ook heerlijk aan het spelen. Die zitten beiden goed in hun vel!
Het zadel ligt echt verrassend goed. Ik heb het net ongepast overgenomen van iemand uit Belgie. Is op de gok maar ik ben niet ontevreden. Ik moet Sam zijn rugspier weer trainen en het komt net een beetje op de schoft wanneer hij zijn rug er uit drukt. Maar het is kort genoeg en het draagt verder prachtig. Het zit lekker maar dan moet hij wel ontspannen. Het is niet gemaakt voor een hedendaagse dressuurzit dus de eerste keer had ik wel last van mijn rug. Het is even omschakelen! Ik wissel het nog af met de Christ Iberica.
en Venna, voor de 4e keer er op met mij en er zitten al zulke fijne momenten tussen!
TAVA
Geplaatst: 31-05-12 19:25
@Lauke: Wat een schattig veulentje
Sjolvir
Geplaatst: 01-06-12 00:12
Oh, helemaal in stijl met Hincapie!
En zo'n zoet veulentje.
Pracht schimmels en zwarten.
Lusitano, netjes hoor, geknot en zo helemaal tip top voor het rijden.
Zitouna, jemig, kan er niet aan wennen, maar je paardjes zijn prachtig!!!
Danadrese, tja, maar goed dat we zo niet meten hoe groot ze zijn. 1. Je komt er dan met je stokmaat toch niet bij. 2. Kans op hoef op je hoofd.
Toobs is op cursus (hij moet 4 x mee met ca 3 wkn tussentijd, dit was 3e les) De galop knop heb ik ondertussen per ongeluk stuk gemaakt , is weer in reparatie, schijnt echter wel maand of 2 te gaan duren . Dus dan maar stukje draf.....
Hij had goed zijn best gedaan, dit was laatste rondje, hij was moe.
Ga die voeten toch echt nog eens andersom er weer aan laten zetten, oh oh oh...
ziet er goed uit sjol hij loopt echt lichtvoetig he
weer alles schitterende foto's hier zeg en leuke veulens
M_EL_ISSA
Geplaatst: 01-06-12 09:05
Mijn knappe mannetje aan het werk
Wat is dat toch gaaf... zo'n dameszadel.. maar ben je niet bang dat hij er vandoor springt en je een koprol maakt aan de andere kant van je paard? Weer foto's uit Tunesie, die zijn altijd zo gaaf!
Aaah dat veulentje zo lief! ;3 Verder ook weer knappe paarden!
Nog een keer een fototje van Amber;
We waren hier op buitenrit, rijd haar normaal met lange teugel. Maar ze werd hier zooo heet dat ze zelf zo ging lopen. En ze begon ook zo met haar benen te gooien, ik kon het niet uit zitten haha. Mafdier ook
Anoniem
Geplaatst: 01-06-12 19:44
Zie nog veel meer mooie paarden voorbij komen. Veel veulentjes! Leuk! Amable, mooie valk! Zitouna: ze zijn echt stuk voor stuk prachtig Robijntjah leuke shoot gehad. Hincapie ook erg mooi. Verder nog mooie friesjes. Sam ziet er ook mooi uit, zag hem laatst nog op stal.
Als je zulke prachtige roosjes kan knotten, dan wil je ook echt geen lange manen!
Wildrose, nog even wachten en je plaatje van een paard verdwijnt gewoon helemaal.
Melissa, mooie shabrak!
furioso
Geplaatst: 01-06-12 22:48
Hierboven weer prachtige paarden ! Weer mooie friesjes ook en veulentje ^^ Die van TAVA blijft nog altijd een favoriet :p Sam is ook echt een mooi beest ! Hierboven is ook echt een knapperd Bij gebrek aan nieuwe foto's zal ik er nogmaals er een paar opzetten van vorige keer de spanjaard in hem komt boven
Daks
Geplaatst: 01-06-12 22:55
Met veel trots eindelijk weer een super daks. Zijn hoef zwaar in het tape en gaan met die moves