Voor mijn 1ste wedstrijd met dyio was ik helemaal niet zenuwachtig, voor de 2de juist heel erg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisenka schreef:evdpanne schreef:Ik kan redelijk rustig blijven vanuit mezelf. Dat scheelt echt een stuk! Maar stiekem ben ik soms best wel zenuwachtig....
Ikke, is jaloers.
soeske schreef:ademen is 1 van de essentieelste dingen tijdens het rijden..
Als je niet adem haalt, kunnen bepaalde oefeningen ook nie goed gaan.
Wat veel mensen bij bv. zijgangen doen of andere (in hun ogen) lastige oefeningen is adem inhouden. Paard verkrampt, rest kun je zelf wel invullen..
soeske schreef:ademen is 1 van de essentieelste dingen tijdens het rijden..
Wat veel mensen bij bv. zijgangen doen of andere (in hun ogen) lastige oefeningen is adem inhouden. Paard verkrampt, rest kun je zelf wel invullen..
Lisenka schreef:evdpanne schreef:Ik kan redelijk rustig blijven vanuit mezelf. Dat scheelt echt een stuk! Maar stiekem ben ik soms best wel zenuwachtig....
Ikke, is jaloers.
evdpanne schreef:Ik kan een vreugdedansje doen. Het is mijn docenten eindelijk (na een heel jaar) gelukt mijn cijfers ook op mijn SVA te zetten! Ik heb nu alles gehaald en zelfs 3 punten te veel (waar die nu ineens vandaag komen...).
Nu alleen nog diploma ophalen en dan ben ik officieel Bachelor of Law.
cloris schreef:soeske schreef:ademen is 1 van de essentieelste dingen tijdens het rijden..
Klopt maar dan wel de buikademhaling he, maar veel mensen vergeten idd bij inspanning te ademen, kijk maar eens bijvoorbeeld tijdens het autorijden, hoeveel mensen daar wel niet contant hele stukken hun adem in houden. Op je paard is het belangrijk maar naast je paard ook, het heeft ook tijdens het grondwerken en longeren enz zelfs nog invloed
Miichelle90 schreef:Jeetje wat gaan jullie snel zeg! Weekend niet thuis geweest en heb aardig wat bij te lezen. Ga ik zo maar even doen. Wou even iets kwijt!
Vorige maand naar de huisarts gegaan voor plekken op mijn benen. Afgelopen Vrijdag moest ik terug komen, helaas na een maand smeren tegen exceem, zonnenbank nemen heeft niks gewerkt. Ben nu door gestuurd naar een dermatoloog. Verder had ik nog een rare plek op mijn rug zitten die onwijs jeukte en brandden. Dat is dus een besmettelijke virus. Lekker allemaal. Kom vandaag uit me werk en voel een bobbel zitten, onder me oor naast me kaak zeg maar. Trok ineens door me gezicht in, nu zit ik dus met een dik opgezwolle gezicht en kan ik morgen terug naar de dokter :S Zit me allemaal weer lekker mee! Voel me net zo'n kneus haha. Vrouw aan de telefoon van de dokterspost dacht aan de Bof. Maar morgen laten nakijken voor de zekerheid.
Lisenka schreef:Michelle: Wat leuk dat jullie ook meedoen aan de Campeonata. Tesora wordt ook al mooier, als ze niet verkocht wordt kan het zijn dat we haar ook meenemen. Sonrisa gaat ook meedoen (het 1 jaar jongere volle zusje van Querida). Ben bang dat ik dan dit jaar dan nog zenuwachtiger ben dan de voorgaande jaren.
evdpanne schreef:Ik kan een vreugdedansje doen. Het is mijn docenten eindelijk (na een heel jaar) gelukt mijn cijfers ook op mijn SVA te zetten! Ik heb nu alles gehaald en zelfs 3 punten te veel (waar die nu ineens vandaag komen...).
Nu alleen nog diploma ophalen en dan ben ik officieel Bachelor of Law.
zasread schreef:Lisenka schreef:Michelle: Wat leuk dat jullie ook meedoen aan de Campeonata. Tesora wordt ook al mooier, als ze niet verkocht wordt kan het zijn dat we haar ook meenemen. Sonrisa gaat ook meedoen (het 1 jaar jongere volle zusje van Querida). Ben bang dat ik dan dit jaar dan nog zenuwachtiger ben dan de voorgaande jaren.
Tot nu toe is het altijd nog goed gekomen, dus nergens voor nodig![]()
Ik denk dat de halley baby's het heel goed gaan doen
soeske schreef:Ja, klopt. Zo laag mogelijk, in het centrum van je lichaam inderdaad.
Dat is hetzelfde met mensen die auto rijden en iets spannend vinden, dat ze zo verkrampen en het stuur bijna fijn knijpen.. Heeft ook geen nut eigenlijk haha..