Ik heb echt nog nooit iemand zo zien zitten als Elise overigens, niets dan respect! Volgens mij heeft zij zo veel paardengevoel!
Heerlijk dat je weer zelf kan rijden, ziet er goed uit en wat staat dat hoofdstel Xantha prachtig!
Sanne, och arme Iggie... Het zit hem niet echt mee he, voor jou ook niet zo leuk
Hopelijk is het allemaal minder erg dan het lijkt en kan de DA Iggie helemaal op en top maken!Mies, ja dat tempo hier !
Succes op school!Anita, auw, vallen is altijd wat minder leuk, wel lekker dat hij daarna extra zijn best deed

Miichelle90 sterkte met je dochtertje!
Ook een leuke foto van Bobby, fijn dat hij zo braaf was!!
Malin, gelukkig dat het paard van je vriendin wat is opgeknapt!
Kelly, lekker kan je niet wat chocoladetaart bij mij langsbrengen krijg spontaan trek

Hoe gaat het met je inmiddels? Volgens mij kan je wel met een gerust hart aan Taco denken want hij heeft het daar denk ik erg goed!
moppielover sterkte met je rug ik heb daar ook altijd problemen mee..
Dat waren even snel wat reacties, ik ga nu nog even naar furia..

En tadaaa... nog de rijfoto's!! [RIJ-ITP] Mijn knappe PRE Furia zet zijn beste beentje voor!
En de infectie moet er toch uit...
Da's zijn niet heilig maar ik zou niet gaan zitten "prutsen". No avance richting de holistische dierenartsen, en tuurlijk antibiotica is pittig, maar ik zou ook eerst de normale weg bewandelen. 

Wie geeft jou les dan? Ik heb eens een instructeur uit Den Bosch gehad, maar die vond ik toen heel prijzig. Ik kan even niet meer op zijn naam komen. En nee, volgens onze kids is er geen shet die tegen onze prince op kan...
Kom nog eens langsgewaaid
Verder heeft hij dus nergens last van. Twee jaar geleden kwam dit op (ook in de lente trouwens) en heb ik dit laten onderzoeken in de dierenkliniek in Gent. Ze hebben toen een endoscopie gedaan. Voor de behandeling kreeg hij eerst twee weken ventipulmin en daarna een behandeling met corticosteroïden.
Echt super in het zwart wit. Ik vind ook altijd dat jullie samen zo kunnen stralen!! Wat een top knol die bobby, hoef ik met Chico echt (nog) niet te proberen
! Gelukkig had je niks.. en liep die daarna toch als een zonnetje! Hij had wat goed te maken natuurlijk
En paardrijden, soms dénk je het onder de knie te hebben, en dan schort er van alles aan... Het gaat met ups en downs. Maar maakt het ook wel weer leuk! Snap dat je je niet wil opdringen aan frank
. Na die galop is die echt helemaal los, en dan rijd ie zoo lekker! Ik wil weer is les, een stapje verder komen!
, maar dat is nog even de nasleep..