[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:37

Barroco schreef:
echt super hoor! Ben benieuwd naar de foto's!
Weet dat ik hem toen heel leuk vond dat je toen de advertentie oid liet zien Knipoog.

Hier nog een haha ik vond haar ook echt heel leuk!!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 13:54

balkbrug is friezenconcour, moet al heel vroeg 6 over 10 en 10 voor half 11 Haha!
nou ja vroeg, moeten vanuit neede komen rijden nus is wel een eindje, ben wel blij dat het zo vroeg is,krijg rond de middag avond toch wel behoorlijke koorts Bloos

robijntjuh, nog 1 nachtje slapen... en we willen natuurlijk direct heul veel foto's Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 15:38

Hej allemaal, ben ik ook weer!! Na 380km fietsen aangekomen in Heemskerk Haha!

Suzanne: Leuke foto's van jou en Goya op het strand!!

Michelle: Zo te lezen heb jij losgeslagen pubertjes een lesje geleerd Nagelbijten / Gniffelen
Shannon en jij gaan echt goed, het ziet er echt heel ontspannen uit op de foto's. Alleen de galop toont nog wat spanning.

Saida: Rintske blijft echt zo'n prachtparel Kwijl

Ilona: Hehe, eindelijk de foto's! Vork Clown haha, we zijn al weer bijna toe aan een nieuwe meeting Knipoog

Yenneke: Gefeliciteerd!! Een 8 is zeer netjes!

Ellis: Dus jij bent ook aan het lange teugelen geslagen Haha! Ik zal zo even je foto's bekijken!

Malin: Wat heerlijk, Suevie weer lekker thuis Haha!

Jasmijn: Gelukkig heb je in ieder geval genoten van je vakantie! Verder zal de tijd zijn werk moeten doen. Jullie zijn ook heel lang bij elkaar geweest en dan val je toch in een gat die op een of andere manier weer gevult moet worden.
Hoe is het met je boefje?

Na een stop bij Aline en Igneo (hij is gegroeid!!!!!!!!!! Hij wordt nu echt heel barok, ik heb foto's maar die kan ik pas thuis uploaden, ben nu bij familie in Heemsker!) zijn mijn vader en ik eerst naar Dwingeloo gefietst. 85km!
De volgende dag naar Wapenveld, weer 85 km.
Vervolgens een dagje veluwe naar Otterloo, 60km
En gisteren naar Loosdrecht, 80 km.
Vandaag dan aangekomen in Heemskerk en ehmm weeknie meer ik geloof 70 km gefiets,
in ieder geval kwamen we in totaal op 382km!! En mijn kont is beurs en mijn benen zijn stijf Tong uitsteken Ik ben blij dat ik weer 'thuis' ben, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 16:41

Woow lekker veel gefietst dus Lachen

En Igneo nog lekker gezien!

Dankjullie wel, dat is fijn om te horen Pling
Begin nu toch al wel een beetje trots te worden!

Foto's zullen zondag komen, want zaterdag ben ik heel de dag bezig en op stal ROFL

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 17:17

Dinkeygirl: Ik hoorde van me collage dat je je paardje vandaag heb opgehaald.Ik was vrij van me werk. Hopenlijk is alles goed gegaan. En vind hij het weer fijn om thuis te zien.

hopenlijk tot nooit meer ziens op de kliniek Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 19:29

Malin Jippie!!!! Suevie weer thuis!!! Go jij! Go jij! Hopen dat jullie nu even van alle ellende verlost zijn!

Sanne Wow! 380km fietsen... Ik doe het je niet na! Ik vond vroeger 10km heen en 10km terug naar school al ver... Wat had ik een hekel aan fietsen!! Misschien ook wel omdat ik zo'n oude en verroeste halleluja fiets (opoe fiets) had. Maar ja, dat was in hè Knipoog

Jasmijn Welkom back! Waarschijnlijk heeft Patrick er ook wel moeite mee en doet hij zo om zijn emoties/gevoelens te verbergen. Maar de tijd heelt de wonden. Je komt er wel overheen. En nu kan je ook ongegeneerd genieten van mannelijk aandacht zonder dat je hoeft te denken dat je een vriend hebt Knipoog

Benthe Nog gefeliciteerd! Zag trouwens vorige week nog een vrachtwagen van je vader rijden op de A20 vanuit Gouda richting R'dam.

Ellis Super mooie foto's van je Lusitano dames! Vooral het sprookje ziet er weer prachtig wit uit!

Zag ook nog wat foto's van de beestenboel voorbij komen. En de rest die ik vergeten ben excuseert u mij!!

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Eindelijk van school af. Het is echt een last die van m'n schouders is gevallen. Was al bijna drie jaar uit het schoolritme, maar mag over een paar weken toch mooi dat papiertje op gaan halen!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:00

miekelover schreef:
Dinkeygirl: Ik hoorde van me collage dat je je paardje vandaag heb opgehaald.Ik was vrij van me werk. Hopenlijk is alles goed gegaan. En vind hij het weer fijn om thuis te zien.

hopenlijk tot nooit meer ziens op de kliniek Haha!

Even ter uitleg, MiekeLover is 1 van de hele lieve assistenten van dierenkliniek de Visdonk die Suevo super verzorgd hebben! Anouk, ik heb een hele grote doos Merci voor jullie allemaal achtergelaten en een kaart, die ik speciaal voor jullie heb laten maken, van Suevo toen hij gezond en eigenwijs door de wei aan het crossen was Haha! Moet je maar even kijken als je weer moet werken!

Ik heb ook het verslag gekregen, heb ik nou goed begrepen dat Martijn hem had geopereerd? Want ik dacht steeds meneer Boschker, en had een fles hele lekkere wijn voor hem gekocht maar nou had ik niets voor Martijn Huilen En dat vond ik echt sneu want Martijn is ook altijd erg aardig en behulpzaam geweest. Anders kom ik volgende week nog even een flesje wijn voor hem brengen Tong uitsteken

Voor de rest: alles is super gegaan vandaag! Hij wandelde gelukkig nog steeds zo de trailer op, en heeft de hele weg lekker rustig gestaan. Thuis aangekomen probeerde hij me meteen al weer het hele erf over te sleuren omdat hij overal wilde kijken en ruiken Haha! Hij staat nu ook lekker op krullen en krijgt hooi, net als op de kliniek. We houden alles voorlopig precies hetzelfde als daar. Over 2 weken moet ik bellen en dan kijken hoe het verder gaat. Toen hij eenmaal in zijn box stond ging ik zijn weidemaatje buiten zetten. Meteen hinnikte Suevo blij, dus liet ik ze even snuffelen en die hebben elkaar uitgebreid begroet en beknabbeld Lovers

Daarna hebben we nog hooi gehaald en heb ik dankzij de dochter van de staleigenaar weer even lekker met de trailer kunnen oefenen Vork Dat vind ik altijd erg leuk, maar ben wel een beetje bang dat t verkeerd gaat. Gelukkig ging alles super!

Sorry mensen dat ik nog steeds even niet bij reageer, ik ben echt helemaal af nu en ga lekker douchen en dan mn bedje in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 21:14

Zooo klinkt goed!

Vast een fijn gevoel om hem weer lekker in zijn eigen stalletje te hebben staan Ja

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:04

ik ben er ook weer even.
gefeliciteerd Malin met de thuiskomst.
Sanne, zo hé das een eind, ik heb al een zere kont na 20 km... wel lekker kunnen genieten natuurlijk. Enne welke foto('s) is van jou in het blad Paarden van de Zon? Je naam stond onderaan een artikel. Ik kreeg het vandaag voor het eerst in de bus, echt wel een mooi blad. Aline (ik neem aan hier van bokt..) staat er ook met een reportage in evenals Liselot van het anda stamboek. Tevens staan er voor de liefhebber enkele spaanse viervoeters te koop.
Jasmijn: wel lekker dat je toch van je vakantie hebt kunnen genieten. Enne die eenzaamheid/ het waarom wordt eerder opgelost dan je zelf denkt. Er is zo weer een nieuwe lover op je pad, je bent nog jong dus maak je er niet te druk over.

Desperado liet vandaag weer eens zien hoe moedig ie is: we hadden weer met de trailer geoefend en het ging echt goed, in het begin weigerde hij nog even maar al snel stond ie er in. Ook weer superrelaxed eruit. Dit zo'n 20 x herhaald, enkele keren liep ie er aan een los touwtje zo in.
En tja het baasje wil altijd meer dus volgende oefening: ik heb een trialer met een zeiltje dat je zelf af en op moet rollen en vastmaken. Zeiltje dus uitgerold zodat ie er onderdoor moest, zelf moest ik ook bukken. Warempel zonder blikken of blozen er(onder)door de kar in. Hij was wel ietsjes onrustig toen ie erin stond, er uit onder het zeil door ging ook weer lekker. De 2e keer dacht ie toch maar van baasje bekijk jij het maar. Toen maar weer opgerold en de trailertraining netjes bevestigd afgesloten. Volgende oefening wordt dus onder een lint met plastic of papieren zakjes doorlopen en tenslotte door een papieren "muur". Komt helemaal goed.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:35

Jolijn: Echt super spannend dat je paardje morgen komt!! Wat zal dat een bijzonder gevoel zijn Haha!

Frank: Ik heb het blad zelf nog niet gezien, ik ben nog bij familie in het westen, maar als het goed is, is het een foto van de zwarte hengst Ulisses. Het is inderdaad Aline van hier op bokt en de plek waar mijn veulentje nu nog staat!
Haha, na 380 km krijg je vanzelf een verdoofde kont, dus doet ie niet meer zo zeer Tong uitsteken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 23:35

peet: Ga je dit mannetje houden? Ben benieuwd wat er uit komt!

nee is niet de bedoeling hahahaha maar hij is wel erg lief Haha!
maar ik hoop dat muis zwanger raakt en dan maar kijken wat er uit komt
we mogen hem zolang houden dus geen probleem ik heb uitgerekend dat ze als alles lukt rond 5 novenber jonkkies zal hebben
vanmiddag heb ik jut en jul naar buiten gedaan lekker rennen joh leuk hoor ze eten samen van een stuk paprika echt heel lief

marille mooie hond heb je uitgezocht en je kat is ook zeker groot geworden hihihi pas maar op sttraks is het een tijger Haha!
oja zondag ritje maken naar de es ofzo iets Haha! lijkt me wel leuk

en wat las ik michelle een nichtrider zadel fijn he welke heb je de colonel???
ik ben er ook weg van super zadel

oja ik weet nog een paard dat te koop staat voor 1000 euro kan ie van iemand zijn 4 jaar jong erg lief
als hij lang heeft stil gestaan kan je zonder dat hij wat doet er zo op rijden
maar heeft een nadeel kan niet buiten staan ivm zomer exzeem ook liever niet met deken en hoofdkap op heeft echt erg veel last en de eigenaar heeft geen plek waar ze hem naar binnen kan doen vandaar dat ze wat anders voor hem zoekt
en deze heeft het heel erg maar mss dat iemand dit beestje een plekje weet te geven
het is een kruising fries met nog iets lijkt veel op een fries
als er belangstelling voor is hoor ik het wel en zal ik een foto plaatsen

de rest ga ik ff bijlezen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 00:59

Malin Heerlijk dat hij weer thuis is,super!

Robijntjahheel veel plezier met ophalen!! En...FOTOOOOOO'S!!!!!!!!!!!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 08:05

Het is bijnaaaa zover Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 09:47

succes!!!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:24

Veel plezier en veel sux6 met het ophalen van Robijn!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:53

ben benieuwd jolijn

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:05

Robijntjah : Heel veel plezier en succes vandaag!!!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:53

Jolijn; heel veel plezier en geniet van het moment!!

Malin Super dat Suevo weer thuis komt!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:39

Kijk ik op marktplaats (ik kijk altijd wat er te koop is, is een tic van mij) Zie ik de zoon van mijn Cantaor te koop staan!

Hij heeft net zo'n lief hoofd als zijn papa. Hij is niet duur. Zoekt iemand er nog 1? Als hij het karakter van zijn vader heeft, heb je een goudeerlijk paard.

http://link.marktplaats.nl/190076317

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 16:42

ben weer terug uit balkbrug.. was weer gezellig hahhahah
paardebeest deed erg goed zijn best had 175 ( -2) en 192
net buiten de prijzen helaas was een dubbele nummer 1

robijntjuh: is ie er al????
peetisgreat: ik wil wel een foto zien

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 19:42

Cyrina schreef:
Kijk ik op marktplaats (ik kijk altijd wat er te koop is, is een tic van mij) Zie ik de zoon van mijn Cantaor te koop staan!

Hij heeft net zo'n lief hoofd als zijn papa. Hij is niet duur. Zoekt iemand er nog 1? Als hij het karakter van zijn vader heeft, heb je een goudeerlijk paard.

http://link.marktplaats.nl/190076317

Kom even uit de meeleeshoek Knipoog Inderdaad een prachtig paard, maar als ik naar de foto's kijk en hem onder het zadel zie en gezegd wordt dat hij ruim 2 is .... Ruim 2 is dan waarschijnlijk een heel ruim begrip Clown

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 20:41

als je goed de advertentie leest lees je dat foto 6 en7 de moeder zijn Knipoog dus niet de 2 jarige

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 20:43

nameless schreef:
als je goed de advertentie leest lees je dat foto 6 en7 de moeder zijn Knipoog dus niet de 2 jarige

Aha.... blond Blond

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 21:13

ARGH VERTEL!!!!

Je kan niet zo maar even binnen komen met een nieuwe avator, haij zeggen en dan verder nix he Tong uitsteken