Barroco schreef:echt super hoor! Ben benieuwd naar de foto's!
Weet dat ik hem toen heel leuk vond dat je toen de advertentie oid liet zien.
Hier nog een haha ik vond haar ook echt heel leuk!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Barroco schreef:echt super hoor! Ben benieuwd naar de foto's!
Weet dat ik hem toen heel leuk vond dat je toen de advertentie oid liet zien.

haha, we zijn al weer bijna toe aan een nieuwe meeting 
Ik zal zo even je foto's bekijken!
Ik ben blij dat ik weer 'thuis' ben, haha! 

Hopen dat jullie nu even van alle ellende verlost zijn!

miekelover schreef:Dinkeygirl: Ik hoorde van me collage dat je je paardje vandaag heb opgehaald.Ik was vrij van me werk. Hopenlijk is alles goed gegaan. En vind hij het weer fijn om thuis te zien.
hopenlijk tot nooit meer ziens op de kliniek
Moet je maar even kijken als je weer moet werken!
En dat vond ik echt sneu want Martijn is ook altijd erg aardig en behulpzaam geweest. Anders kom ik volgende week nog even een flesje wijn voor hem brengen
Hij staat nu ook lekker op krullen en krijgt hooi, net als op de kliniek. We houden alles voorlopig precies hetzelfde als daar. Over 2 weken moet ik bellen en dan kijken hoe het verder gaat. Toen hij eenmaal in zijn box stond ging ik zijn weidemaatje buiten zetten. Meteen hinnikte Suevo blij, dus liet ik ze even snuffelen en die hebben elkaar uitgebreid begroet en beknabbeld 
Dat vind ik altijd erg leuk, maar ben wel een beetje bang dat t verkeerd gaat. Gelukkig ging alles super!

lijkt me wel leuk

Cyrina schreef:Kijk ik op marktplaats (ik kijk altijd wat er te koop is, is een tic van mij) Zie ik de zoon van mijn Cantaor te koop staan!
Hij heeft net zo'n lief hoofd als zijn papa. Hij is niet duur. Zoekt iemand er nog 1? Als hij het karakter van zijn vader heeft, heb je een goudeerlijk paard.
http://link.marktplaats.nl/190076317
Inderdaad een prachtig paard, maar als ik naar de foto's kijk en hem onder het zadel zie en gezegd wordt dat hij ruim 2 is .... Ruim 2 is dan waarschijnlijk een heel ruim begrip
dus niet de 2 jarige nameless schreef:als je goed de advertentie leest lees je dat foto 6 en7 de moeder zijndus niet de 2 jarige