Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madelief88 schreef:KN, daar heb ik veel opgereden (bij de manege, die hebebn bijna alleen maar KN, zorgen goed voor de paardjes)
Erg fijne zadels!! Erg prijzig maar super kwaliteit
madelief88 schreef:Noem me blond, maar ik zou het niet weten
Toch een KN, ondanks dat je het niet lekker vind zitten?
Was frio nou mee, had wel gezien op het Barokke Forum dat je vakantiestalling zocht, of is dat voor een andere keer?
BrankaZ schreef:madelief88 schreef:Noem me blond, maar ik zou het niet weten
Toch een KN, ondanks dat je het niet lekker vind zitten?
Was frio nou mee, had wel gezien op het Barokke Forum dat je vakantiestalling zocht, of is dat voor een andere keer?
Nee, het is dus een Stübben gewordenVind ik dus heerlijk zacht zitten i.t.t. die KN.
Zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Vakantiestalling gevonden. Was niet voor deze dagen, maar voor een week eind juli/begin augustus.
Plekje bij een particulier. Stal zelf niet superdeluxe maar alles wordt verzorgd: uitmesten en voeren. Moet alleen zelf poetsen en rijden waren bijna letterlijk de woorden van de eigenaar. Elke dag wordt ie buiten gezet en als ik de stal uitstap sta ik al op een karrespoor wat het begin van een flinke rit is. Verder een buitenbak tot de beschikking en zo dichtbij dat ik het bijna vanuit het slaapkamerraam kan zien![]()
Hier op stal vanmiddag een klein drama. De eigenaar heeft 2 Jack Hussells rondlopen. De bijdehandste van het stel is achter een appel of balletje de weg opgevlogen en daarbij aangereden.
De d.a. kon helaas niets meer doen. De staleigenaar probeert het niet te laten blijken maar hij is er behoorlijk door van slag.
Dit is een beknopte samenvatten, maar ik zit al te janken als ik het zo neertik
madelief88 schreef:Nog een medisch vraagje overigens (niet al te smakelijk):
Furia heeft echt xtreem natte poep, haast diarree, terwijl er niks is veranderd aan tijden/plaats van waar hij op de wei staat.
Ook heeft hij een soort, tsja, uitslag/exceemsachtig ? op zn hals, kan het er een beetje afpulken maar gister kwam ik op zn directe huid, (open/bloederig dus), en eentje was best diep....
Ook heeft hij kort last gehad van een hoestje...
Zou dit kunnen komen doordat hij misschien even een slechte weerstand heeft omdat hij nu voor het eerst echt "getraind word? Of weet iemand misschien iets anders waardoor het kan komen?