Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
madelief88 schreef:KN, daar heb ik veel opgereden (bij de manege, die hebebn bijna alleen maar KN, zorgen goed voor de paardjes)
Erg fijne zadels!! Erg prijzig maar super kwaliteit

Volgens mij word dat echt te grappig
Erg druk, maar wel alles in orde?
Ik heb ook nieuwe schoenen nodig, echt heel nodig 
Hoop dat jullie allemaal genieten van die paarden!! Wel mooie foto's maken he 

,want die tand wou ik toch wel hebben
)
):madelief88 schreef:Noem me blond, maar ik zou het niet weten
Toch een KN, ondanks dat je het niet lekker vind zitten?
Was frio nou mee, had wel gezien op het Barokke Forum dat je vakantiestalling zocht, of is dat voor een andere keer?
Vind ik dus heerlijk zacht zitten i.t.t. die KN.
Maar ze komen dus zo snel mogelijk.
, hij is snip verkouden. Hij heeft een onwijze snotneus en ligt maar te reutelen, zo zielig. Hij was een paar weken terug ookal ziek en daar had ik nog antibiotica van over en dat heb ik hem nou gegeven en ik heb een ui in zijn hok gelegd zodat hij wat beter kan ademen, maar ik vind hem zo zielig! Het was vannacht vochtig en koud en daar kunnen ze niet tegen, dus ik heb hem nu maar snel binnen gezet. Ik hoop echt dat hij weer snel opknapt!
) Maar ik heb wel een nieuw halster voor Otje gekocht. Een blauwe, hij had nu een zwarte maar dat vond ik zo saai. En z’n oude zat wat krap. Straks ga ik nog even met Otje wandelen
Dat heb ik al weer een tijdje niet gedaan en dat vindt hij altijd zo leuk.
Nu nog even rustig aan oefenen, komt van zelf wel goed.
Wie past er in de tussentijd eigenlijk op Licor?
Maar wel even schrikken dat hij zo raar deed.
Heb gemeet met Eveline, Marit, Ellis, Bianca en Danielle, Marcel en Heidi, was echt leuk jullie eens allemaal irl te zien! Op een gegeven moment kwam er echt een enorme hoosbui, dus iedereen vluchtte naar binnen, inclusief de mooie bruine hengst die op dat moment bezig was met een garocha show
Mira zat al op Cacao voor haar show en die is echt met jurk en al finaal verzopen, was echt sneu! Maar toen het later droog werd heeft ze toch nog gereden ook al was ze tot op dr onderbroek nat 
We zijn op de terugweg nog gigantisch in de file gekomen (op de heenweg hadden we er ook al even in gestaan) maar het was al met al een geslaagde dag!
Er zijn er vorige week al twee overleden (ik fokte er vroeger mee) dus ik hou mn hart vast!

Ik ben echt zo dol op dat beest. We zijn in totaal 2,5 uur weg geweest
en ik heb weer veel foto's gemaakt. Hij was eindelijk eens foto geniek
(daar is ot nooit zo goed in) Uiteraard heb ik zijn nieuwe halster omgedaan. Hier alvast de mooiste foto

BrankaZ schreef:madelief88 schreef:Noem me blond, maar ik zou het niet weten
Toch een KN, ondanks dat je het niet lekker vind zitten?
Was frio nou mee, had wel gezien op het Barokke Forum dat je vakantiestalling zocht, of is dat voor een andere keer?
Nee, het is dus een Stübben gewordenVind ik dus heerlijk zacht zitten i.t.t. die KN.
Zo zie je maar hoe smaken verschillen.
Vakantiestalling gevonden. Was niet voor deze dagen, maar voor een week eind juli/begin augustus.
Plekje bij een particulier. Stal zelf niet superdeluxe maar alles wordt verzorgd: uitmesten en voeren. Moet alleen zelf poetsen en rijden waren bijna letterlijk de woorden van de eigenaar. Elke dag wordt ie buiten gezet en als ik de stal uitstap sta ik al op een karrespoor wat het begin van een flinke rit is. Verder een buitenbak tot de beschikking en zo dichtbij dat ik het bijna vanuit het slaapkamerraam kan zien![]()
Hier op stal vanmiddag een klein drama. De eigenaar heeft 2 Jack Hussells rondlopen. De bijdehandste van het stel is achter een appel of balletje de weg opgevlogen en daarbij aangereden.
De d.a. kon helaas niets meer doen. De staleigenaar probeert het niet te laten blijken maar hij is er behoorlijk door van slag.
Dit is een beknopte samenvatten, maar ik zit al te janken als ik het zo neertik
madelief88 schreef:Nog een medisch vraagje overigens (niet al te smakelijk):
Furia heeft echt xtreem natte poep, haast diarree, terwijl er niks is veranderd aan tijden/plaats van waar hij op de wei staat.
Ook heeft hij een soort, tsja, uitslag/exceemsachtig ? op zn hals, kan het er een beetje afpulken maar gister kwam ik op zn directe huid, (open/bloederig dus), en eentje was best diep....
Ook heeft hij kort last gehad van een hoestje...
Zou dit kunnen komen doordat hij misschien even een slechte weerstand heeft omdat hij nu voor het eerst echt "getraind word? Of weet iemand misschien iets anders waardoor het kan komen?
, hij is snip verkouden. Hij heeft een onwijze snotneus en ligt maar te reutelen, zo zielig. Hij was een paar weken terug ookal ziek en daar had ik nog antibiotica van over en dat heb ik hem nou gegeven en ik heb een ui in zijn hok gelegd zodat hij wat beter kan ademen, maar ik vind hem zo zielig! Het was vannacht vochtig en koud en daar kunnen ze niet tegen, dus ik heb hem nu maar snel binnen gezet. Ik hoop echt dat hij weer snel opknapt!