Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heerlijk.
Waar had hij last van? Heb een paar pagina's gemist vrees ik
Zal morgen vanaf de laptop even bijlezen.
. Vind het eigenlijk veel leuker om grondwerk te doen of te spelen in de bak met hem. Hij is extreem gevoelig (dus ook voor mijn humeur). Kopieert mijn lichaamstaal. Zo bijzonder, ik heb nog nooit eerder een band met een paard gehad op deze manier

Balen. Wil geen wit paard

Jenara is inderdaad (meestal) super nuchter, juist met momenten en vooral naar andere paarden toe is het een nerveus blazertje die dan echt op springen staat :p Ze kan zo omslaan!
Maartje_M schreef:Wat leuk dat iedereen zo goed gaat.
Hier even rust want mijn hoofd wil even niet helemaal door gedoe op mijn werk. En nu is mijn bak te nat en ik heb zaterdag les dus dat wordt nog wat
plassen zijn weg maar ze zakken goed diep weg op sommige stukken. Elevada loopt dan zo extreem voorzichtig dat het niet te doen is. De welsh vandaag gelongeerd en die ploegt er gewoon doorheen alsof het niks is 

)
Ik zit te wachten op mijn loon van April, want mijn spaarpotje was door omstandigheden ook wat leeggehaald, beetje lastig dat het er nog steeds niet is
Veel succes wel en hopelijk is alles idd snel geregeld! 

en vanaf volgende week mag het hoofdstel ook terug aan. Heb vandaag toch ook al maar even bitloos met zadel er terug op gezeten, maar wat hebben we nog veel werk voor de boeg ..Jenara schreef:Ik denk van daarna eventueel te proberen samen met éen van de andere paarden te rijden en haar daar achteraan te zetten in draf, deden ze bij mijn lesgeefster ook bij één van de jonkies om er wat tempo in te krijgen. Wat denken jullie?
en dan doe ik eerst wat eerder afdraaien, zo op de grens van het eng worden, en dan maak ik aan de enge kant de volte steeds wat groter tot we “plots” op de hoefslag aan de enge korte zijde lopen.