Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Utixo schreef:Oh, Malin, ik lees er helemaal overheen! Wat goed! Ik weet helemaal hoe je je voelt, fijn gevoel he! Dat betekend straks alleen wel dat je moet oppassen dat hij niet stikt terwijl je bezig ben met doodknuffelen, maar verder, super!
Robijntjah schreef:Ik ga zaterdag mijn paard halen, dus NEE
Essssss schreef:@ Gwen: Jaja, we zijn de echte die-hards daarzo. (Ik Eline Miri en Frank, de enige die echt blijven doorgaan, de rest zetten zo af en toe een berichtje)
@ Djemo: Gefeliciteeeeeeerd. Super zeg, zo lang met elkaar.
@ Malin: Wat een goed nieuws zeg, ben echt blij voor je.
@ Michelle: Ziet er goed uit hoor!
Ik was er gisteren achtergekomen dat vandaag me eerste schooldag was haha. Best ernstig. Maargoed, heb het allemaal overleefd. Kende helemaal niemand en ben goed de dag doorgekomen. Ja één meisje uit de eerste (ik moet de 2de overdoen aangezien dat spanje verhaal..) maar die moest op een andere tijd. Ik moest met de bovenbouw. Maar vanaf morgen kunnen we elke dag samen fietsen met haar nichten en neven dus dat is wel een stukken fijner. Het is een hele leuke school waar je je echt op je gemakje kan voelen. Na zo'n lange tijd (meer dan een half jaar??) geen school, ben ik écht blij dat ik er weer op zit. Heerlijk. Alle mislukte kansen heb ik nu weer opnieuw. Had op me vorige school namelijk het verpest, was toen een niveau gezakt. Had Kader Theoretisch en zakte naar B. Maar nu zit ik weer in K/T en kan doorstromen naar Havo als ik me best doe. En dit keer wil ik het niet weer verpesten.