[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 23:16

leonietje schreef:
Picassox schreef:
Nou, ik had een beledigde opmerking naar iemand gemaakt ofzo. Scheve mond

Hihihi linkje ? Haha!

LOL ja ben eigenlijk best wel benieuwd, die Penny toch Duivel

Peet veel plezier met shoppen!

Kjoetie ik zie jou zaterdag ook wel dan! Cool!

Pipi haha nou gelukkig kan je morgen terecht! Maak maar een paar mooie foto's, kan me voorstellen dat je dr mist!

Hihi zo stoer zijn wij nou ook weer niet hoor Haha! Maar in Spanje hebben we al het een en ander gedaan, en je kan ook de makkelijke sprongen kiezen dus daar beginnen we dan maar mee. Heb in het bos ook al paar boomstammen en andere vaste hindernissen gesprongen, Suev vindt springen echt helemaal geweldig dus we zien wel hoe het gaat Cool

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 00:10

redina schreef:
gefeliciteerd madelief!!!

Even vraagje tussen door.

Wie komen er zaterdag nou in lunteren?

Ik ga met een petje op. Rood met gele letters: Redina fotografie. Kom even naar mij toe als je mij ziet!!!! Gezellig!!!

Ik ga met vriendlief, mijn nieuwe bijrijdster, een vriendin, en nog iemand die ik les geef.

Wie oh wie komen we daar tegen????

Ik ben er ook: ik draag een petje met HippoLogic, groen en zwart.

Lachen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 06:53

leonietje schreef:
Hihihi linkje ? Haha!

Moet je even kijken bij Wedstrijdverslagen, en dan een topic over Tommie Visser. Ik ben namelijk naar één van zijn wedstrijden geweest, en ik heb er een topic overgemaakt (samen met mijn mede-fans). Toen was het eerste berichtje wat ik kreeg; 'Dit is een zielige bedoeling..', dus ik vragen via PB 'Waarom precies?', en toen zei ze een paar keer 'Jullie zijn echt dom, ik hoef hier niet eens te komen in dit topic', en toen zei ze dat een paar keer, en toen zei ik (die haar steeds probeerde te negeren terwijl de andere op haar afdoken); 'Zou je dan nu op willen donderen.. (+ boktnaam van diegene)' en toen kreeg ik een PB'tje dan ik een beledigende opmerking tegen haar had gemaakt.

Tijdens mijn eerste ban heb ik toen nog even op een Schaduwaccount gezeten, dus ik was een beetje stout. Clown

Maar ja, beetje onnozel eigenlijk. Scheve mond

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:26

Ik denk eigenlijk niet dat het een goed idee is om je ban op het forum te bespreken Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:44

Als niemand temt is er toch niks aan de hand lijkt mij Haha!
Wow, wist trouwens niet dat je om zulke dingen al een ban kon krijgen!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 11:20

Ik vind ook dat er soms nogal met twee maten gemeten wordt. Dan worden topics dichtgegooid om redenen dat ik denk Verward Dat is wel jammer..

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 11:21

picas, het ging dus eigenlijk om niets, raar dat je dan al een ban krijgt, je ziet somige mensen wel eens beledigender zeker bij HAW, ik vind daar de kritieken niet mis te verstaan

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 11:58

Cinv: Gefeliciteerd!! Go jij! Go jij! Wat leuk dat de Da zo enthousiast over je paard was Haha! Altijd leuk om te horen.

Madelief: 23m2 valt op zich nog wel mee, die van mijn vriendin in Groningen is 2 bij 4, de keuken, badkamer en wc zijn daar gezamenlijk.
Ik schrok ook van de normering. Heel veel vakken lagen onder de 1. Alleen aardrijkskunde was boven de 1. Terwijl ik alle examens echt niet als makkelijk ervaren heb.
Wat voor werk ga je doen?
Wat ben jij trouwens vroeg gebeld over je uitslag! Ik kreeg pas na 4 uur bericht.

Nouvel: Wat leuk zo’n rassendefilé Lachen Ga je haar daar dan onder het zadel voorbrengen of alleen aan de hand?

Idra: Haha, wat grappig die actie van Yoshi Tong uitsteken Shetje zijn altijd zo goed in de dingen doen die eigenlijk niet mogen.
Als je gaat rijden, kan je dan niet Yoshi in de stal zetten en dan 2 stropakken op elkaar voor de deur zetten? Dan kan hij er niet uit.

Femke: Dus Yippie is eigenlijk een beetje een super draak Nagelbijten / Gniffelen Ze lijkt nog wel zo lief. Hoe gaat het trouwens met Wessel op z'n nieuwe adresje?

Spokie: Wat fijn dat ze geen uitzaaiingen heeft. Hopelijk hebben de chemo’s effect en is ze snel kanker vrij.

Lusitano: Hoe gaat het nou met Sam en zijn weidemaatje? Of hebben ze nog niet opnieuw samen gestaan?

Tender: Welkom

Peet: Wat leuk dat je naar divoza gaat, daar moet ik ook maar weer eens heen, want mijn rijbroeken en schoenen zijn nu echt helemaal af. De gaten zitten erin Nagelbijten / Gniffelen Niet erg handig Tong uitsteken

Ik heb mezelf gisteren echt op zitten vreten. Ik was om 12 uur klaar met werken en toen moest ik tot 4 uur wachten tot ze zouden bellen. Ik heb de hele middag lopen ijsberen en ik kon nergens mijn hoofd bij houden. Ik kon ook niet bedenken wat ik moest doen. Om 5 over 4 werd ik gebeld Haha! eindelijk!! Al mijn vrienden en vriendinnen zijn ook geslaagd, dus niemand valt bij het feesten buiten de boot. Dat is wel zo fijn natuurlijk Haha! Om 7 uur heb ik gisteren mijn cijferlijst op gehaald en de cijfers die ik op m'n examens gehaald heb vielen me echt heel erg mee. Ik had alleen op Frans een onvoldoende, maar dat had ik ook niet anders verwacht Nagelbijten / Gniffelen ben daar niet zo'n ster in. Ik voor Frans nou een 5 en voor de rest allemaal 7-ens (nederlands, aardrijkskunde, economie, wiskunde en geschiedenis) en een 6 (engels), beetje een saaie lijst dus Tong uitsteken, maar ik ben er trots op. Daarna ben ik met mijn ouders en vriendlief bij de griek gaan eten. En binnenkort gaan we het Groningse nachtleven onveilig maken om het te vieren Haha!

Fifthy is nou 3,5. Hoog tijd om hem ook eens aan de longeerlijn te leren lopen. Alleen Fifthy is altijd nogal hard leers, dus ik had er een hard hoofd in. Maar het ging goed Go jij! Go jij! Ik ben echt zo trots op mijn ventje. Normaal wil hij echt niks doen en flipt hij als hij wat nieuws leert, maar nu ging het helemaal goed Haha!

sanne98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 12:04

ik ben er weer naar een tijdje heb nog lang niet alles bij kunnen lezen maar goed. examens er op zitten gelukig kwam er gisteren het antwoord ik ben geslaagd!!!!! ik had goeie cijfers gehaald mijn dagen kunnen niet meer stuk.

maar ik heb nog meer nieuws ik heb nu 1.5 maand een friesse merrie gekregen van mijn ouders. en ze gaat in training voor de keuringen Haha! Haha! ze zien een ster merrie in haar. was zo blij om dat te horen. ze hebben nu een keer met haar aan de hand gelopen en ik kreeg te horen dat ze rustiger moest gaan stappen en haar draf was heel goed Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

nou dit was het wel weer ik ga even verder met bij lezen

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 12:07

sanne jij ook gefeliciteerd 2X

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 12:38

Gefeliciteerd Sanne Go jij! Go jij! (voor je examen en voor je paard)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:14

zasread schreef:
Femke: Dus Yippie is eigenlijk een beetje een super draak Nagelbijten / Gniffelen Ze lijkt nog wel zo lief. Hoe gaat het trouwens met Wessel op z'n nieuwe adresje?

Nou zo erg is het ook weer niet hoor (moet toch even voor mijn paard opkomen Nagelbijten / Gniffelen ), ze heeft wel veel persoonlijkheid, maar het strafkamp doet haar goed, ze is nu weer helemaal lief en braaf (of ik heb echt iets gemist Clown ).. zo'n dooie diender is toch ook niet leuk, een paard moet een beetje een eigen mening hebben Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:53

Kjoetie: Ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Draakjes kunnen ook heel lief zijn Haha! Maar ze is dus een beetje 'streken af' aan het worden?
Wanneer ga je weer bij haar kijken?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:09

Zo ik kom ook weer even snel buurten, heb alles even snel doorgelezen. Hoop leuke berichten zag ik weer. Helaas niet alles kunnen onthouden.. Bloos

Lusitana: Gelukkig gaat alles goed met het veulentje!

Voor alle geslaagde VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Echt super van jullie Ja Is er inmiddels al een flink feestje geweest of niet Knipoog

Penny: Leuk dat je ook weer langs komt, wat een onzin van die ban zeg. Maar Picasso ziet er goed uit. Lachen

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:37

kimmie261 schreef:
madalief ik ga voor je duimen hoor!!

komt vast wel goed..

en die shets kunnen inderdaad erg goed onder draadjes doorlopen,maar hier doet yippie het..is niet zo heel goed voor je omheining zeg maar,als er een paard van 1.60m onder een draadje van 50 cm doorrent...

grrr...zo'n iritante tik van dat beest,maar goed bianca is al gewaarschuwd een stal te zoeken,waar ze ook lijntjes op neushoogte hebben staan Haha! dan blijft ze er wel achter..

verder moet die stal gepanserde boxdeuren hebben,ze staat vanwege het exeem nu snachts op stal,en ze duwt hier de deuren uit hun voegen,met als gevolg dat de bovenrailzen helemaal krom staan...

eerst had ik haar deur dichtgebonden met een leren riempje,maar die drukt ze dus ook doormidden,nu zit het aan 2 kanten extra vast met strotouwtjes...en tot nog toe werkt dat...

pff,ik denk dat ze gesproken heeft met maestro,ze hanteerd nl de zelfde manier als maestro,die dus ook deuren ontzet ,alleen is het bij deze stal nog niet gelukt,wat yippie dus wel lukt...

bianca had je dit stukje gemist mss??? Haha!

dan snap je ws waarom mensen zo reageren... Knipoog

DinkeyGirl : ik vind je wel dapper hoor,zo crossen,durf dat echt niet... is voor de dappere medemens zeg maar Haha!

zasread : leuk dat het goed ging met Fifthy Ja

sanne98 : gefeliciteerd en leuk dat je merrie evt voor ster gaat,en verder natuurlijk heel veel plezier ermee!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:38

Iedereen bedankt voor de felicitaties Haha!
Mn goede voornemen om het gister niet te laat te maken was helaas niet gelukt Tong uitsteken Dus ben op t moment beetje moe haha Knipoog

Vandaag kwam dus de gebitsverzorger (om precies te zijn Knipoog ) voor Furia langs.
Man is een kleine twee uur bezig geweest, erg rustig, veel uitleg, ik heb zelf ook even mogen voelen in Furia's gebit Haha!
Heeft bijgevijld, wolfskiesjes eruit gehaald (wat zijn die klein trouwens! En de rechter was echt mega blijkbaar, zelden zo groot zei hij!).
Furia was xtreem braaf, al helemaal voor de eerste keer, het is zo'n schat van een paard he!
Morgen weer lessen Vork

DinkeyGirl: Gaaf crossen! Dat willen wij in de toekomst ook af en toe met fuur gaan doen!
Leuk dat Dinkey het zo naar zijn zin heeft!! In de stapmolen Haha! whaha
Nouvel, helemaal natgeregend, balen zeg, dit weer is echt raar en niet leuk
Pipi, en zag Mynke er goed uit? Foto's Haha! ?
Ooh lekker peet, shoppen Haha! En wat heb je allemaal gekocht Haha!

Op Bokt is inderdaad af en toe raar met bans, vind vaak bij HAW echt erg, maar daar doen ze niets aan "want dan vraag je om commentaar". Ach ja, bij alles op een forum toch Verward

Hahaha, zasread, je had beter iets kunnen doen in die tussentijd Tong uitsteken Maar is idd echt zenuwslopend! Gelukkig werd ik vroeg gebeld, anders was ik niej happy geweest Tong uitsteken
Ik had ook ongeveer zo een lijst, ben er ook erg happy mee Haha!
Sanne98: Ook gefeliciteerd, ook vwo of? En fijn van je merrie!

Draakjes (van paarden Clown ) zijn idd leuk Haha!
En daar hebben we Prinslover ook eventjes Vork Gezellig!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:40

zasread schreef:
Kjoetie: Ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Draakjes kunnen ook heel lief zijn Haha! Maar ze is dus een beetje 'streken af' aan het worden?

snap ik ook wel hoor Haha! ik moet zelf ook af en toe heel diep zuchten als mevrouw weer stout is geweest hoor (vooral voor die arme femke, die is dan lijdend voorwerp als madam weer draadjes sloopt ofzo) Nagelbijten / Gniffelen maar ik zie er wel de humor van in. Maar inderdaad, ome Gambit doet haar heeel goed en ze is tegenwoordig heel braaf, en draadjes heeft ze ook niet meer gesloopt.. maargoed, dat mag je nooit hardop zeggen he, want dan doen ze het juist weer Haha!

Heb je al leuke plannen voor de zomer? wat ga je hierna doen (weet niet of je dat al gezegd hebt hoor, kan zijn dat ik er overheen gelezen heb Bloos )

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:43

kjoetie schreef:
zasread schreef:

Hmmm dat stukje van femke had ik idd nog niet gelezen Bloos Bloos Bloos ... ow hemel, nóg een nieuw truukje erbij Gestoord Had ik maar een cavia gekocht Nagelbijten / Gniffelen

Heb je al leuke plannen voor de zomer? wat ga je hierna doen (weet niet of je dat al gezegd hebt hoor, kan zijn dat ik er overheen gelezen heb Bloos )

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:45

kimmie261 schreef:
echt dat ontsnappen van die yippie is inmiddels gewoon niet grappig meer..zeker nu ze zo groot is niet,en geloof me,ze gaat echt volle gas he,onder die draden door,volle galop erop af,bukken,dat ze bijna met haar buik op de grond ligt,soort buikschuiver,en floep,dan is ze eronderdoor.

stroom heeft geen enkel nut,ze gaat zo snel dat ze de tik van het stroom voor lief neemt...

klinkt ws heel grappig,terwijl dat helemaal niet zo is Nagelbijten / Gniffelen

dit mistte bianca denk ik ook...of je leest er express gewoon overheen Haha! Haha!

dit betekend met andere woorden,dat yippie op dit moment weer heel knap mijn lijntjes aan het slopen is... Zij zijn groot en ik is klein! ,ze heeft het weer helemaal uitgevonden...grrrrrrrrrrr

maar de deur aan 2 kanten dichtgemaakt met 2 strakke strotouwtjes werkt... Go jij! Go jij!

dus kijk even bij die nieuwe stal of ze dar gepanserde deuren hebben.. Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 17:52

ik moet op zoek naar een bunker met gepantserde omheining geloof ik.......

Weet je zeker dat het een paard is en geen kruising buffel/houdini??

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:36

Hihi, Yippie heeft voorzorgsmaatregelen nodig Tong uitsteken
Voor degene die het leuk vind, ik heb in mijn profiel de reading van Furia gezet, misschien wel leuk om te lezen Knipoog het klopte echt super!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:04

Sorry voor het inbereken Bloos

Voor de Iberische fans onder jullie: wie gaat morgen naar El Paradiso? Als het even kan, zoek ik nog naar vervoer voor terugweg. Dus als iemand over Zwolle komt of misschien mij naar het busstation zou willen brengen... graag!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:12

ik kom ook, maar rijd met danielle mee, kan er verder dus niets over vertellen, sorry.

Ik ben trouwens te herkennen aan mijn zwart-met-witte-stipjes truitje met rood truitje eronder (en nu maar hopen dat niet iedereen spontaan aan de polkadot is daar Tong uitsteken ) .

Voor de barokke bokkers die er vandaag ook bij gaan zijn in lunteren: Tot straks en spreek me vooral aan Haha!

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:29

Hallo allemaal,
Hier ben ik ook weer eens.
Ik heb het niet meer zo gevolgd de laatste weken. Ik had toetsweek, druk met school, met de beestjes druk. Maar ik ben er weer Lachen
Ik zal even een 20 blz doorlezen (ahum.), maar ik zal jullie al wel even dit vertellen:
TRIKS IS ZATERDAG 9 JUNI BEVALLEN VAN EEN PRACHTIG MERRIEVEULEN!
Ze heet Yfke en is echt prachtig Lachen Ik zal proberen wat foto's toe te voegen als ik weer even bijgelezen ben.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 12:13

Kjoetie: Ik ga deze zomer werken (alleen in de ochtenden), af en toe met mijn vriend af en toe eens een weekend-uitje maken, en een weekje naar Texel met m’n beste vriendin. Lekker vieren dat we geslaagd zijn Haha!
Na de vakantie ga ik HBO Communicatie doen. Dit wil ik al twee jaar, dus nou maar hopen dat het niet tegen valt Tong uitsteken

Madelief: Wat leuk zo’n reading. Echt heel interessant om te lezen.

Hunnebun: Gefeliciteerd met het veulen. Ik ben benieuwd naar de foto’s.

Ik ga vandaag met mijn vriend naar Duitsland. Schoenen kopen Tong uitsteken Ze hebben hier een paar kilometer over de grens echt een supermegaschoenenzaak. Echt als je daar rond loopt zie je links en rechts overal leuke schoenen. Beetje jammer dat mijn budget op het moment niet zo groot is. Ik ga vandaag alleen kijken voor nieuwe stalschoenen, want in mijn oude zit een beetje een heel groot mega gat Nagelbijten / Gniffelen En ik mag voor mijn vriend nieuwe schoenen en slippers uitzoeken (hij heeft uiteraard wel inspraak Knipoog )