Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Timmie06 schreef:Jinthe nee bij de 2 andere ruiters deed ze het niet. Een langere man en een kleinere man. Beide hele handige ruiters.
Ik reed los omdat ze in stap echt heel braaf is dus volgende keer toch maar iemand laten vasthouden. Was ook maar half rondje hoor, zo heftig is het niet maar toch niet helemaal de bedoeling
Jinthe1 schreef:Gaat vast goedkomen Timmie, het is natuurlijk ook afstemming zoeken. Gelukkig heb je hulp op stal en zoek je naar wat de oorzaak is. Het paard zal het niet kwaad bedoelen. Ze snapt het gewoon nog niet. Succes!
Timmie06 schreef:Mijn stalhouder heeft veel ervaring ook met jonge paarden en zij gaat haar nog even even wat verder oppakken. Ik heb haar natuurlijk alleen zadelmak opgehaald..en dat is ze ook..ik kan er rustig opstappen, is gewend aan krukje en ook het los stappen is helemaal goed. maar doorrijden is toch weer een ander talent en ik bezit dat niet vrees ik..ahahha dus voor het de verkeerde kant op gaat gaat zij nog wat verder doorrijden en ga ik erop om bijv uit te stappen en toch het vertrouwen te houden.
Lys_PPA schreef:Boemel, mooi hoofd heeft Diekke hoor!
Lobke, hele gave foto's, die is idd vast zo verkocht.
Fijn dat je een goede oplossing hebt gevonden Timmie en dat je er zelf ook zo goed mee om gaat.
Dije, sexy as alwayszag de foto al op instagram.. ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen!
Picasso staat nog 2 weekjes op de huidige stal en dan gaan we verhuizen, ik vind het nogal spannend! Gisteren een nieuwe auto gekocht, zodat ik altijd een trekauto thuis heb staan (en dus niet afhankelijk ben van vriendlief) om naar binnenbak oid te gaan. Zo blij mee, een mooie zwarte, past perfect bij Picassohaha. Verder gaan we vanaf 1 juni beginnen met dressuurlessen in een groep waarin alleen Friezen mee (mogen) rijden, bij een stal waar ze zelf Friezen fokken en instructrice dus ook zelf Friezen rijdt. Ben erg benieuwd..