Mies: Zo shannon loopt alweer een stuk beter zeg. Veel meer ontspannen! Jullie blijven ook vooruit gaan zeg. En dat setje staat echt schattig hoor .
Lobke: Mijn paardendroom moet nog even wachten. Ik moet eerst weer werk hebben, en dan kan ik weer rond gaan kijken... dus ik moet nog even geduld hebben helaas . Je "les/clinic" klinkt erg interessant. Ik zou het alleen niet volgen in het duits . Doe mij naar nederlands haha. Knap dat je er aan mee deed, en persoonlijk vind ik je echt heel goed rijden, dus van het commentaar zou ik als ik jou was niet te veel van aantrekken hoor!
Yenneke: Ik ga voor je duimen, succes!!
Malin: Yeaaah! Suevie weer bijna naar huis. Goh, wat zul je blij zijn! Je knappe & sterke paard weer thuis op stal . Hopen dat het goed blijft gaan! Wat ik eerder al zei; jullie komen er wel!
Es; Haha oeps, niet zo slim! Maar gelukkig viel het mee. Fijn dat je het naar je zin had op school, is wel belangrijk hoor. En zorg idd dat je je best doet, nu is het misschien minder leuk, maar later heb je er alleen maar profijt van .
Marielle: Ook jij gefeliciteerd!! Heb je nog wat leuks gedaan om het te vieren?
Ja hoor, het is weer zover......... Ik had op iedereen gereageerd en wat doe ik? Ik klik het hele venster weg! Weg alle reacties! Ik moet zo weg, dus kan niet meer opnieuw reageren, sjorrie!
Vandaag een druk dagje! Ik vang even het zoontje van een vriendin op die moet ik zo naar het zwembad brengen, daarna MOET ik echt even alle was wegstrijken en opvouwen, boodschappen doen, split halen voor onze voortuin die bijna klaar is (JIPPIE!), met Lisanne naar de orthodontist, naar Rintske, longeren en rijden, eten koken, en vanavond heerlijk NIETS!
Iona; leuk weekend heb je gehad. Halley is zo'n lekker paard!!!! En Ullises is echt zo'n uber-kwijlpaard, hahaha Ik heb hem nog niet in het echt mogen zien, maar dat zit zeker een keer in de planning!
Lobke; Wat heb jij weer een superdag achter de rug! Heerlijk verslag! En ik hoorde het dat Fuego in Belgie was...gossamme...was ik maar daar!!! (ps, en niemand heeft snel een merrie erbij in de box gezet? hihi)
Gabriella: Nee!! Ik doe niet aan roze! Alles is blauw bij mij Al gaan we vandaag stoer in grijs
ilona: Leuk verslag! De foto's zijn ook gaaf! Het is wel te hopen dat we vooruitgaan Vandaag dan foto's van mn les..ben benieuwd of er dan veel verschil is.
Lobke: Klinkt als een hele leuke dag! vooral leerzaam, zou ook wel zo'n kans willen krijgen
yenekke: Ik zal duimen!
Iedereen bedankt voor de reacites over shannon! Merk dat mijn houding weer is iets fatsoenlijker wordt en ze gaan steeds beter lopen!
@ Ilona: Klinkt heel gezellig allemaal. Hele leuke foto's, van al die heerlijke knappe paarden!
@ Idra: Wat een leerzame dag zeg, super. Lijkt me echt geweldig. Zou 't nooit durven voor zo'n publiek. Heel dapper.
@ Saida: Drukdrukdrukdruk, jeetje. Naja vanavond dan lekker een rust avondje. Weer lekker lui zijn.
2de schooldag achter de rug. Dit was eigenlijk een échte schooldag, gisteren was meer kennismakings dag. Baal wel dat ik de 2de klas moet overdoen maarja. Ik zit in een leuke klas en daar gaat 't om . Dagje is verder goed gegaan, vroeg opgestaan, best wel druk, en dalijk nog naar Fuego. Ben te moe om te rijden dus haal hem ff uit het weiland en dan lekker uitrusten .
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=989334 Voor de liefhebbers of voor wie op zoek is; Mijn Zaldi zadel is te koop. Heb er helaas maar 2,5 maand plezier van gehad....... Het wordt te smal voor Rintske, het kan nog net maar als ze nog ietsje groeit dan drukt ie op haar schoft.
Vandaag weer gereden op Rintske! Helemaal in ons uppie in de grote buitenbak! De eerste paar rondjes was ze nogal onwennig en vond ze de bosjes en de mesthoop langs de bakrand heul eng. Er liep iemand een paar rondjes met ons mee om te helpen en daarna deed ik het zelf. Ik moest haar wel wat dwingen, maar uiteindelijk liep ze er netjes langs over de hoefslag. We hebben zelfs wat stukjes gedraafd! Over een week of wat lopen we de sterren van de hemel, hahaha!
ik kom even uit de meeleesmodus, kan het allemaal niet bijhouden hier nu ik weer aan het werk ben en 's avonds de paardjes nog moet doen...
Idra, gaaf zeg die clinic!
saida, zonde zeg, dat je zadel nu alweer te krap is, zijn fijne zadels...
yenneke, gefeliciteerd!
Dan moet ik even verder even vertellen dat ik zondag met beide paarden mee gedaan heb aan de lange teugel clinic van Piet Bakker en het was echt zo ontzettend gaaf! Ze pakten het beide super op, terwijl ik het nog nooit had gedaan, was echt trots op ze!
Voor de genen die het leuk vinden, hier staan de foto's:
marielle: alsnog gefeliciteerd. schiet al op he? ilona: mooie foto's zeg, wat is ie toch fotogeniek he die Halley. idra: wat een prachtbeest die Fuego XII, en een leuke leerzame dag zo. yenneke: en was het goed gegaan, ik heb niet geduimd, lees het berichtje net pas. edit: gefeliciteerd!! taart?? saida: weet je wel zeker dat je vanavond nog tijd over hebt om niks te doen?? ellis: leuk zo'n clinic en wat een machtige foto
zo en nu ga ik lekker onderuit op de bank, al 2 dagen van 6.30 tot ca. 21 uur gewerkt...
saida: Je loopt nu al de sterren van de hemel! Ik ben blij dat ik even pierre zn zadel mocht lenen, maar nu is ze al wat uitgezwaard dus vanmiddag komen er 2 dressuurzadels passen!
Cyrina & Ellis & Michelle -> Toen Mayke het zadel ging passen zei ze wel dat zodra Rintske gespierder zou worden, zij snel uit het zadel zou groeien, maar we hadden nooit verwacht dat dat zó snel zou gaan! Ik mag haar Zaldi Hanover overnemen, een lederen, die heeft een grotere boommaat, plus deze boom kan eventueel nog breder worden gemaakt. Dan kunnen we weer een poosje toe!
Ellis -> Leuk zo'n leerzaam dagje! Als Rintske en ik wat verder zijn lijkt mij het ook leuk om dan lange teugelwerk te gaan doen. Zo kunnen we de training ook wat afwisselen en het is nog goed voor haar ook. Mooie foto's zijn er weer gemaakt!
Frank -> Ja hoor, het is me gelukt om (bijna) niets te doen gisteravond! Ik heb lekker gesurfd op internet en geforumd hier en op het FPF. En jij? Beetje bijgekomen van het bankhangen?
Michelle -> Shannon is een redelijk luxe friese merrie, toch? Qua bouw lijkt ze veel op Grytsje, zo op de foto's dan. Voor haar had ik een Kieffer Phryso en die lag super. Op zich een heel fijn zadel, maar persoonlijk vind ik de kniewrongen op het zweetblad prettiger dan eronder. Bij het zadel wat ik nu heb (Zaldi New Kent) wordt ik min of meer gedwongen om in de juiste houding te zitten, en voor mij is dat wel goed.
Laatst bijgewerkt door _Saida_ op 28-08-08 09:06, in het totaal 2 keer bewerkt
saida: Shannon is niet 100% fries, maar ze kan voor luxe merrie door Ik vind zelf de euroriding zadels echt geweldig, maar had ook nog een kr op internet gezien (particulier allebei) Dus ben benieuwd. Helaas paste encanto zn zadel niet anders had ik die over willen nemen.
Het volgende zadel wat op Rintske komt te liggen is een Zaldi Hanover van zwart leer. Het voordeel van dit zadel is dat het zadel maar 1 zweetblad heeft waardoor je beter contact hebt met je paard. Ik hoor ook goede berichten over de Knightrider, maarja aangezien Mayke zelf Zaldi verkoopt zit ik dicht bij het vuur natuurlijk!
Ik reageer later wel even bij, maar ik heb net de DA gesproken en hij mag vandaag naar huis!!!! Helaas heb ik geen vervoer vandaag dus wordt het morgenmiddag
Nouvel wat gaaf! Ben helemaal jaloers hihi Malin, super onwijs gefeliciteerd geef m een dikke knuffel van me!! Kan je m nu lekker zelf verzorgen, en hoe is het nu trouwens op je werk?