[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tender

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:26

gefeliciteerd Madelief!

Marit: leuk dat je onze website al kende! Ik had al gelezen van je rugproblemen met Sam, balen joh! Tja, zo zie je maar weer: niets is heilig, ook de Epona niet...
Ik hoop dat je nieuwe zadel je meer geluk gaat brengen!

Het is wel super dat je in tussentijd gewoon al lekker zonder zadel met hem kunt rijden, wat dat betreft is het wel een topper hoor!

Wij zijn in blijde verwachting van een Deuber Espaniola, besteld bij Trekking Saddles (Calista). We verwachten het zadel nu eigenlijk elk moment. Het is een boomloos zadel, met zo ongeveer hetzelfde uiterlijk als de Epona. We hebben met twee verschillende exemplaren proefgereden op twee uit elkaar liggende momenten, beide keren een week. Dat beviel erg goed, dus we kunnen nu ook echt niet wachten Knipoog

Foto's van de knappie (Barones heet mevrouw) moeten nog even wachten: ik geloof dat ik thuis op de PC nog een paar vage stills heb, echte foto's hebben we helemaal nog niet. Volgende maand vakantie, hopelijkl hebben we dan eens tijd om de gehele beestenboel weer eens op de foto te zetten Knipoog

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:40

madelief, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Slim Slim
cool hoor!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:44

Ja, ik moet zeggen dat ik het toch ook echt stoerrrr van mezelf vind (hoewel ik al 6 jaar lang niks om die school gegeven heb Tong uitsteken )

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:46

madelief88 schreef:
Ja, ik moet zeggen dat ik het toch ook echt stoerrrr van mezelf vind (hoewel ik al 6 jaar lang niks om die school gegeven heb Tong uitsteken )

GEFELICITEEEEEEEEEEERD!! En nu feesten Ja Hyper!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:49

Ik was nog helemaal vergeten te vermelden dat er gisteren 2 meiden van een jaar of 8 zonder zadel op Sam hebben gereden! Met zijn tweetjes! Ze vonden het geweldig Lachen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 14:54

Hahaha leuk!
Ben nu ook errug benieuwd of Zasread ook geslaagd is ????

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:42

Gefeliciteerd Madelief Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Let's party Knipoog

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 15:55

gefeliciteerd madelief!!!

Even vraagje tussen door.

Wie komen er zaterdag nou in lunteren?

Ik ga met een petje op. Rood met gele letters: Redina fotografie. Kom even naar mij toe als je mij ziet!!!! Gezellig!!!

Ik ga met vriendlief, mijn nieuwe bijrijdster, een vriendin, en nog iemand die ik les geef.

Wie oh wie komen we daar tegen????

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 16:44

madelief gefeliciteerd geweldig meid nou lekker feesten

Redina ik weet nog niet of ik ga, moet ook nog veel dingen voor Almelo regelen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:02

Ik ben geslaagd!!!!! Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Ik ga het nu vieren Haha!

madelief gefeliciteerd

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:10

Gefeliciteerd Zasread! Ja

Lang niet gesproken jullie hier, kwam door een ban van 6 weken en nog wat dingen. Haha! Maar ik ben terug van weggeweest. Cool

Ik ga 24 juni endurance rijden, samen met Picasso. Gewoon voor erbij, waarschijnlijk eerste en laatste keer, want daarna gaan we over op de dressuur. Moeten jullie kijken, ik had opgegeven om samen met iemand te willen starten, nu moet ik alleen starten. Echt stom. Scheve mond
Afbeelding

En jullie hebben Picasso natuurlijk lange tijd niet gezien, maar dit is hem nú. Het gaat al weer stukken beter, en hij zit mooi in zijn vacht, hij glimt mooi. Hij wordt mooi sterk, maar ook wel een beetje ondeugend..;

Afbeelding

Afbeelding

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:19

Wat ziet Picasso er goed uit Penny! Lekker voorbeentje!

Zasread, GEFELICITEERD! Je kan wel een feestje vieren samen met Madelief! Slim Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:23

zasread gefeliciteerd

Hoi Picas leuk dat je er weer bent, succes met je endurance

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:32

Gefeliciteerd Zasread, Super!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 17:43

zasread gefeliciteerd!!!

ook jij lekker vakantie vieren,NA het feestje natuurlijk...

picasso,wat had je uitgevroten dat je een 6 weekse ban gekregen hebt???

en samen starten,of alleen,zegt me helemaal niets...heeft die ander zich afgemeld dan??

en picasso ziet er super uit,komt al lekker wat spek op zijn ribbetjes!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:19

Zasread jij natuurlijk ook gefeliciteerd!

Penny Picasso ziet er super uit joh, maar wat is het idee achter samen starten? je start toch altijd met zn allen of vraag ik nu iets heel doms Clown En haha idd wat had je uitgevroten dan Haha!

Ben net terug van stal en ga binnenkort met de dochter van de staleigenaar mee om te crossen! Wat gaaf zeg, ik kijk er al helemaal naar uit! Maandag avond gaan we voor het eerst naar het crossbos maar daar zijn niet zulke coole hindernissen als waar ik met hun mee naar toe mag. Gaaaaaaaaf Hyper!

Dinkey heeft zijn plekje echt gevonden Ja Hij gaat elke dag in de stapmolen of met mij mee, en gisteren hebben er zelfs kleine kindjes op hem gereden. Hij was super braaf (als ze erop zaten was hij dat altijd al) zelfs als ze hem gingen poetsen en met hem wandelen. Vroeger kon hij wel eens dominant zijn naar kleintjes als ze naast hem stonden, maar dit gaat echt super! Ben trots op mn manneke Cool Als ze op zn rugje zitten doet hij echt geen stap verkeerd en is heel voorzichtig met ze!

Eef ik ben er rond kwart over 12, is voor mij 1 uur en een kwartier rijden. Ik heb een blauwe bodywarmer met Dinkey erop (haha hopelijk is het daar niet te warm voor). Ik zal jou mn nummer even PBen, als jij nou hetzelfde doet kan ik je bellen als ik daar ben want ga waarschijnlijk alleen Huilen

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:40

Madelief en Zasread Gefeliciteerd.

Picassox , mooie fotos van Picasso, hij ziet er goed uit.
Jammer dat je nou alleen moet starten, is er geen oplossing voor ? Even bellen ? ( is wel kort dag zie ik nu. )

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:54

Nou, ik had een beledigde opmerking naar iemand gemaakt ofzo. Scheve mond

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:36

heej mensjes Haha!

Madelief, gefeliciteerd! Zag alweer wat leuke foto's voorbij komen (en een verhitte discussie Haha!)

Ik kom waarschijnlijk ook naar Lunteren, kom dan met Danielle samen, dus daar ben ik dan ook aan te herkennen Nagelbijten / Gniffelen

Heb contact gelegd met een vrouw/meisje (weet nie hoe oud ze is)die stalling aanbied hier in venlo, heel kleinschalig, paarden komen iedere dag buiten, in groep of apart,wat je wilt, ze zitten vlakbij het bos en hebben een verlichte buitenbak.. klinkt vrij ideaal dus. Hoewel ik pas over een jaar stalling nodig heb voor yippie is het wel al goed om me te orienteren hier denk ik, en zo leer ik ook weer eens wat paardenmensen kennen hier, want die ken ik dus niet Haha! Ik ga dus binnenkort eens kijken daar, het klonk in ieder geval goed. Als het bevalt wil ik kijken of het mogelijk is om gewoon een optie op de stal te nemen, dat zodra er tegen die tijd eentje vrijkomt, yip er naartoe kan.

Verder heb ik het gewoon vreselijk druk, tis een heksenketel op mijn werk, dus ik lees braaf mee, maar heb zelf weinig te melden Lachen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 20:19

Hey wat ziet Picasso er goed uit!! Veel voller dan anders, hij zit goed in zijn vel zo te zien Lachen

Gefeliciteerd Zasread!

Malin, gaan crossen, gaaf! Ik zou dat nooit durven Clown

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:00

Jee, wat gaan jullie snel in een dagje tijd!!! Wow!

Madelief en zasread gefeliciteerd!!

Gaaf joh, heerlijk dat jullie er vanaf zijn!!

Ik ga zo verder bijlezen, eerst onder de douche, ben net in de les echt door en door nat geregend... Cool

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:16

kimmie261 schreef:
mwa ik ken een paard wat gert van het hof heeft ingereden wat zeer netjes gedaan is..maar ik denk dat als je je paard ergens brengt dat je je daar thuis bij moet voelen,en dat heb ik gevonden,dus waarom weet ik waar helemaal heen gaan,als ik iets heb wat niet zo heel ver bij mij vandaan ligt???

verder hoop ik toch niet dat ik me op een forum moet verantwoorden waar ik met mijn paarden naartoe ga,en waarom niet naar iemand anders toe ga....

ik ben echt oud en wijs genoeg om zelf bepaalde beslissingen te maken,als ik balingehof als kandidaad had gezien,had wessel ws daar al gestaan..blijkbaar dus niet,so be it!

Mijn knollie is ingereden door Gert van den Hof en ik kon 'm wel zoenen Haha!
Vroeger was het een monster, na er af gevallen te zijn en in het ziekenhuis ben beland MOEST ik haar weg brengen van mn vader en vriend.
Maar geen enkele stal wilde haar aannemen, ze vonden haar te gevaarlijk (lees rodeo, vier benen in de lucht, en als je er af lag nog even op je af stormen en bijten en trappen)
Uiteindelijk Gert gebeld en daar kon ik haar al heel snel brengen.
Dinsdags daar gebracht, en hij kon pas zaterdags haar stal in, ze sloeg 'm met vier benen uit de stal Stoom uit je oren
Na 2weken moest ik langskomen en er op gaan rijden. Wat was ik bang, haha, maar toch gedaan. Een paar dagen later weer langs geweest en weer gereden. Het was nog niet super, maar de beginselen waren er. Ik kon in iedergeval normaal rond stappen/draven/galopperen.
Na 3weken mocht ik haar mee naar huis nemen, en uiteraard heb ik er nog veel aan moeten doen/werken maar nu is 't echt m'n schatje Bloos . Ik spreek 'm nog wel eens, en hij zegt ook, dat paard vergeet ik niet zo snel.... haha. Maar ik moet je zeggen dat ik niet vind dat hij het op een verkeerde manier doet. Hij neemt naar wat hij tegen mij zei, ook het liefst alleen echte monsters/probleem paarden aan, anders vind hij het geen uitdaging. Maar ik heb hem gezien bij mijn eigen paard en bij een ander paard, en hij weet naar mijn idee echt waar hij mee bezig is.

BTW. ik kom ook weer eens binnen vallen Bloos

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:19

Zasread; jij ook gefeliciteerd Go jij! Go jij!
Het lijkt wel een nationale feestdag Knipoog geniet ervan en van de welverdiende vrije tijd uiteraard.

Wow Malin,crossen.....
Daar moet je toch wel superstoer voor zijn Haha! is aan mij i.i.g niet besteedt,hahaha.

Picasso ziet er goed uit.

Leuk Bianca,kan nooit kwaad idd om je alvast te orienteren Knipoog
Daarbij is het zeker wel leuk als je alvast wat contacten kan opdoen.

Ik ga morgen eindelijk weer eens bij Mynke kijken Hyper!
Het kwam Arjan eigenlijk niet zo goed uit,die opperde alweer dat maandag misschien een goeie dag was.
Nou,mooi niet!!
Ik weet bijna niet eens meer hoe m'n eigen paard eruit ziet Nagelbijten / Gniffelen
Hopelijk is het een beetje weer en kan ik nog wat plaatjes schieten....

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:27

pffffffffff ben door 7 bladzijdes door geworsteld

nic van harte

de geslaagde ook toppie voor jullie niet te vele beesten he
Haha!

femke geniet van wat je doet met wessel je maakt de goede keus
en wessel zal eens een kanejr zijn onder het zadel

morgen lekker naar divoza hahaha neem de credictcard van me man mee hihihihi we gaan met een groep van stal dus wordt wle gezellig heb nog wel wat leuke dingen nodig
dus shoppuuuuuuuuuuuu maar Vingers aflikken Haha!
met mij gaat het wel weer wat beter de zwelling lijkt iets minder te zijn
dus wil weer gaan rijden alleen dit weekend heb ik geen gebruik van de binnenbak omdat we een country en westrend weekend hebben de bar staat al binnen in de bak alleen jammer dat de drank er nog niet was Pling

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:44

Picassox schreef:
Nou, ik had een beledigde opmerking naar iemand gemaakt ofzo. Scheve mond

Hihihi linkje ? Haha!