Heey Malin : Fijn dat ie weer een beetje eet, hopenlijk wil ie straks steeds meer. Joyce : Wauw prachtige foto's zeg Saida : Haha knap paard Prinslover : Fijn dat het rijden goed ging
Dankjulliewel . Moppie voelt zich vandaag weer wat beter . Hij was weer lekker brutaal .
Morgen weer naar het ziekenhuis.Er moeten miscchien foto's gemaakt worden van mijn rug.
_Saida_
Geplaatst: 12-05-09 18:55
Ah dit meen je niet! Heb net 5 pagina's bij gereageerd, ben even wat foto's aan het uploaden om erbij te zetten, ff eten gekookt en gegeten, is al m'n tekst weg!!! Heb geen tijd én zin meer om alles opnieuw te doen hoor, sorry......... Dan alleen maar de foto's van vandaag.
Wat is er lekkerder....
....dan om na gedane arbeid....
....even heerlijk in het zand te rollen?!
De andere kant moet natuurlijk ook ff.
We wrijven het zand er nog even extra in.
Dan rusten we heel even uit....
....om vervolgens op te staan....
....en je heerlijk uit te schudden!
Mijn lieve mooie meis!
Check die vlechten! Onderstaande foto is van 05 juli '08 en bovenstaande van vandaag!
Mooie foto's saida Jeetje die manen zijn gegroeid zeg
xxxNaatjuhxx
Geplaatst: 12-05-09 21:01
Sanne: Vond de foto eigenlijk juist wel gaaf met die bakrand erbij
Laura: wat leuk dat het zo goed gaat met hincapie
soeske: wat een mooie foto's !! echt gaaf met al dat groen erbij
Sefanja: Welkom leuke dieren heb je !
frank: lekker dat ze nu beter naar buiten kunnen kijken
Bandito: ziet er goed uit hoor die foto van jullie pk's vind ik echt heel gaaf
Jolijn:
Saida: leuke foto !!! hahaha
BETUNERO IS JARIG VANDAAG !!!! Groot feeest hij is 10 geworden en heeft lekker van deze dag kunnen genieten, heeft lekker heel de namiddag in de wei gestaan en is daarna verwent met een hoop appels, wortels en sinnasappels, hij zag er iniedergeval heel voldaan en tevreden uit
Nouvel
Geplaatst: 12-05-09 21:02
kom even zwaaien
probeer bij te blijven lezen, maar kan het niet altijd helemaal bijhouden...
Saida: Wat zijn die manen gegroeit zeg!! Leuke foto's ook .
Net op stal geweest, de eigenaar van Atlas maar verteld dat ik naar een paardje ben wezen kijken . Is ze alvast voorbereid voor als ie echt komt.... Mijn vriendin weet nog niet wat ze gaat doen, de eigenaren van het paard wat ze op proef heeft hebben nu belooft de behandeling te betalen met voorwaarde dat ze hem koopt als hij goedgekeurd wordt. Ze moet dan die tijd wel de rest zelf betalen, dus stalling en al het andere wat er omheen komt kijken.... Ze is nu al gek op Vaymar en wil hem toch een kans geven...
Ik ga maar weer even een afspraak maken om langs te gaan op het Balingehof voor de definitieve beslissing .
zasread
Geplaatst: 12-05-09 21:27
Ik ben vast begonnen met de eerste pagina's van dit topic door te spitten op zoek naar leuke info en quotes. Is wel grappig hoeveel dingen er al weer gebeurt zijn in die korte tijd!!
DinkeyGirl
Geplaatst: 12-05-09 21:29
Sanne hehe goed idee, dat scheelt straks weer
Saida wow ze zijn zeker gegroeid! Mooie foto's hoor ze ziet er prachtig uit!
Moppielover fijn dat het beter gaat met hem! Sux6 morgen in het ziekenhuis
Naat gefeliciteerd met Betunero!
Ellis heeej jij ook weer hier, hoe gaat het met de paardjes en met de enkel?
Sanne: Hahaha geloof het ook idd dat er veel gebeurd is . moppielover: Veel succes in het ziekenhuis!
Nouvel
Geplaatst: 12-05-09 21:50
DinkeyGirl schreef:
Ellis heeej jij ook weer hier, hoe gaat het met de paardjes en met de enkel?
enkel gaat de goede kant op, al is het nog niet helemaal ideaal, maar goed, al een stuk beter dan de hele dag niks kunnen, ik kan inmiddels weer aardig 'uit de voeten' gelukkig! nu is het wachten op de oproep voor de operatie om 1 van de schroeven eruit te laten halen...
paardje heeft momenteel wat lastig van spanning, verder alles oke gelukkig...
Xantha
Geplaatst: 12-05-09 21:51
Saida, heb jij vlechten gemaakt om haar manen sneller te laten groeien?? Ik heb dat ook een tijdje bij Xantha gedaan alleen had ik het idee dat er zo veel manen uitvielen. Ik had wel los gevlochten. Xantha staat wel de hele dag bij andere paarden ik weet natuurlijk niet wat zij met haar manen doen!
Zo ik ben net van de trap gevallen zeg. Ik gleed uit en een paar tredes lager stopte ik gelukkig weer. Morgen ben ik vast helemaal bont en blauw, AU!
Oei dat is idd pijnlijk, dat heb ik ook wel eens gehad...
Nouvel
Geplaatst: 12-05-09 21:57
ow debby, da's niet fijn...
idefix4
Geplaatst: 12-05-09 23:26
Malin nou maar hopen dat ie jouw slobber echt gaat eten. Als ie gaat eten is de kans zeker groot dat ie het gaat redden? Ik duim mee! Hosante jou ken ik nog niet, maar bedankt! Idd is Sam echt heus lief en afgelopen dinsdag was overduidelijk een ongelukje. Nu hij weet hoe hij me moet lanceren zette hij alles op alles om dat te voorkomen. De lieverd. Denise waar zit dat knopje? zou het bij WPN'ers ook daar ergens zitten? Ik wil ook een roze lucht. Hier was ie toch grauwig. Kon niet rijden vandaag. Te veel pijn. Maar heb het geprobeerd op Dessie! Ilona Fijn dat het roze weer gloort zeg voor Amerigo, uhm.. Chico en jou. Lekker genieten hoor. Ik hoop dat ik ook snel weer kan trainen, anders moet ik 31 mei mijn concours ook afzeggen. In dit tempo vrees ik van wel namelijk. Je MP paardje is ruin. Men beweert dat ze in Spanje ze niet gauw een hengst castreren. Zou dat het addertje zijn? En ze heeft hem pas 2 maanden, of kent ze hem al langer? Waarom opruimen na 2 maanden als ie net in Nederland is? Vind ik ook raar. Soeske Hopelijk zien we je trouwaankondiging hier ook? Haha! Geniet er van hoor. Ik ben getrouwd, dus voor mij is het zoeken en uitvinden over. Heeft zo zijn voors natuurlijk, maar ja... Esther De prijs moet dan ook wel reeel zijn. Dit paard heeft nu natuurlijk niet de mogelijkheden als een Hincapie of Desperado toch? Zou het wel meewegen hoor. Sefanja tjee drie maanden! Dat is pas lang. Ik klaag al na 6 dagen... En ik kán niet eens, want mijn eigen lijf werkt niet mee. Ja, en als je zo moet gaan redeneren, worden die verhaaltjes bij de paarden op MP nog langer. haha De mijne bokt ook NOOIT...Al 10 jaar niet. Robijn Sterkte en ik schijn erg goed te kunnen luisteren ook... En smijten? Zoek een goedkope servieswinkel en koop wat bordjes.. De Blokker ruimt regelmatig op. De scherven zijn weer goed tegen de slakken. Gewoon onder de struiken leggen... Saida WOW!!! GAVE FOTO!! Dat masker maakt het compleet hahaha. De serie is ook schitterend. Je wordt er lui van. Die manen zijn flink gegroeid. En dat van dat antwoorden: Frank zei al dat als je wegloopt, dat je eerst even je tekst moet kopiëren. Dan kan je het weer plakken... moppielover Fijn dat je paardje zich weer beter voelt. Hopelijk kom je wijzer uit het ziekenhuis, sterkte! Ellis Fijn dat je vooruit gaat. Jolynn Beterschap. De trap is niet niks! Jasmijn Foto 8 vind ik een heel mooie. Enne Bandito doet de naam eer aan. Ik zou hem rakker genoemd hebben. hihi. Hij kan zo lekker eigenwijs uit de ogen kijken.
Wat betreft Sam zit ik wel redelijk vast met opties. Een andere stal, ja, als ie weggaat waar ie nou staat, komt ie naar huis... En de bak thuis is niet zo fijn om te rijden. Te klein en te zwaar. En daarom moet ik nog gaan reizen voor lessen en op zoek naar instructie. Dat moet je hier zoeken met een kaarsje. Ik hoop eigenlijk dat onze overbuurman talent heeft in het aanleggen van een bak. Hij is hovenier en zijn vrouw is ook amazone. Als het goed is begint ie binnenkort eindelijk. (Dat zegt ook al veel hè? Dat woordje eindelijk...) We zeiden al als ie daar slaagt, mag hij dat bij ons ook doen. Maar dat kan nog even duren. Dan komt Sam zowiezo naar huis!
Op zich ging het maandag beter dan vorige week dinsdag, minder tegen de hand enzo, maar ja, Sam is gewoon een paard waar je hard op moet werken. Wel werkwillig overigens, ook al zal Frank dat niet met me eens zijn. Een echte Cabochon, straft gewoon simpelweg alles af wat je fout doet. Vandaag op aanraden van Frank op Dessie gestapt. Afzetten bij het opstijgen was keipijnlijk. Frank was er van onder de indruk. Lopen gaat wel, maar dat op- en afstijgen, dan moet je toch best een beweging maken met je benen. Moest echt even herstellen en toen alleen gestapt en een paar pasjes draven. Wat een verschil met Sam zeg! En afstijgen ging al beter dan gisteren. Morgen ga ik toch maar even met een dokter praten... Verschil tussen Dessie en Sam zijn er legio. Dan is het wel voelbaar dat Sam al 7 jaar onder het zadel loopt. Dessie loopt wel veel makkelijker door de hals, maar ja, dat deed Sam gisteren ook best aardig. In stap is dat niet het probleem. Dus voor meer vergelijk, moet ik toch nog meer herstellen...
Maar ik ga plat en doe aan iedereen de groetjes!
idefix4
Geplaatst: 12-05-09 23:32
Ow, ja en voor ik het vergeet: Frank en ik zijn vandaag op kraamvisite bij een baby-friesje gaan kijken: Fedde en zijn mama. Wat een mooi koppel. De verzorgster ken ik via hyves en ze woont zo dichtbij, dat het schand is dat het zo lang geduurd heeft voor we er naartoe zijn gegaan. Zo leuk om iemand zo te leren kennen en dan eens te ontmoeten. Het klikte meteen. Er waren ook shetjes bij met één veulen. Een bruinbont veulen. Zo gaaf. Natuurlijk vonden de meiden die veel leuker. De vriend fokt bruine shets, ik had die kleur nog nooit gezien, wel een heel mooie. En zijn vriendin mocht eens een hengst uitkiezen. Zij prefereert bont haha. Wat een mzzl dan hè dat ze een bruinbont merrieveulen heeft...
De friesmerrie werd gescant en blijkt weer drachtig, dus dat was al fantastisch nieuws. We duimen voor een merrie, want die willen ze graag hebben. Dan houden ze die.
Anouk, hahahahaha, komen jullie dan met het hele bokt defilé aan? hahaha, kzie het al helemaal voor me Saida, leuke fotos!
Verder weinig te vertellen, gewerkt vanaaf, was rustig.. Morgen ochtend kijken voor een (semi) akoestische basgitaar...
Machonito
Geplaatst: 12-05-09 23:58
Zo eventjes wat positiefs over mij
Ik heb net op Baron gezeten zonder zadel en hoofdstel Hij was braaf en erg lief. toen ik afstapte ging hij lief hinnek geluidjes maken of ie wil zeggen ben ik lief geweest baasje wel weer lekker om zo op testappen vooral na een lange tijd zo zonder zadel
Machonito
Geplaatst: 13-05-09 00:00
wow saida wat een pracht friesje is het toch en die manen wowowowow *Gaat een schaar pakken knip het stiekum eraf en plakt het bij Baron erop
sorrie wil wel meer reageren maar is al weer zo laat . gaat maar naar bedje toe
zasread
Geplaatst: 13-05-09 08:10
slecht nieuws van mijn kant Igneo is nu een aantal dagen van de slijmoplossers af en is weer ontzettend gaan hoesten. Donderdagochtend komt de dierenarts weer naar hem kijken. Ik snap echt niet wat het nu nog kan zijn
Xantha
Geplaatst: 13-05-09 08:30
Jeetje Sanne, wat vervelend. Laat nog maar eens goed nakijken!! Misschien heeft hij "gewoon" een wat sterker kuurtje nodig?
Saida – die foto geweldig echt heel knap op de foto gezet En die andere foto’s ook echt een hele mooie collega en wat een manen krijgt ze laat jij ze altijd in een vlecht zitten ? want die van mij laat echt die vlechten niet zitten
Jasmijn – leuk topic ik heb gereageerd super leuke foto’s
Malin – eindelijk goed nieuws van Sjors nu deze stijgende lijn erin houden
Angela – veel succes vandaag in het ziekenhuis
Natalia – alsnog gefeliciteerd met betunero hij is lekker verwend zo te lezen
Ellis – ik zwaai even terug
Esther – ik ruik een verliefd luchtje volgens mij komt dat paard er gewoon en wacht jij niet tot augustus
Sanne – je bent er al vroeg bij maar dat moet ook wel op dit tempo He balen van igneo hopelijk kan de dierenarts hem helpen
Debby – en hoe is het met je hopelijk heb je niet al te veel blauwe plekken, uitkijken hoor
Anouk – waar dat knopje zit, hij zit waar ik mijn benen heb zodra ik druk met mijn kuit geef en mijn hand toe staat moet die gaan zakken en lekker los laten en zo heb ik hem gevonden bij heike balen dat je nog niet op sam kon rijden maar je hebt het wel geprobeerd op des En gelukkig ging het maandag beter dan vorige week gewoon blijven oefenen dan komt het helemaal goed heike is ook een paard waar ik echt op moet werken maar als je dan je doel hebt bereikt is het des te mooier En leuk op kraamvisite altijd leuke veulentjes
Heidi – lekker hoor even zonder zadel gereden en jij hebt echt een hele mooie band met baron zo lief hoe die voor je is
Zo vanavond lekker bij me schoonouders eten en daarna met me schoonmoeder mee naar de kliniek voor zo’n uitleg avond ben benieuwd
laulau85
Geplaatst: 13-05-09 09:33
Denise ik ben ook echt heel benieuwd naar vanavond!
Sanne inderdaad hopen wat Jolynn zegt dat het dat gewoon is!
Heidi aaaaah lieve Baron!
Anouk altijd leuk he die kraambezoekjes! en hebben de kids je nog niet om gepraat om een shet mee naar huis te mogen nemen?
Jolynn hopelijk valt het bont en blauw mee...
Nouvel fijn dat je enkel vooruit gaat! Weet je al hoe lang het kan duren voordat je die operatie krijgt?
Esther Spannend allemaal zeg!!!!
Saida geweldig die foto's van het rollen! En hij krijgt inderdaad al flink wat meer manen echt mooi.
Hincapie heeft gister lekker een speeldagje gehad. Heeft mogen uitdollen in de bak. Mijn moeder wilde gaan rijden maar toen belde mijn broertje dat hij de auto nodig had en kon mn ma naar huis en die had geen zin om op de fiets terug te gaan. Dus was het een speeldagje voor hem!
DinkeyGirl
Geplaatst: 13-05-09 09:51
Veel plezier ladies bij de lezing vanavond, hopelijk is het erg interessant!
Debbie auchie dat klinkt niet fijn, hopelijk voel je je snel beter!
Ellis oh gelukkig dat het beter gaat, spanning van je spookje komt misschien wel vanuit jou? Suev en ik hebben hier momenteel ook last van, omdat ik gespannen ben vermoed ik dat ik ga knijpen met mijn zit. Iemand van stal en iemand van de AR les was dat ook al opgevallen. Komt vanzelf wel weer goed
Heidi ik heb je verhaal via PB gekregen, ik sloeg idd stijl achterover. Veel sterkte ook voor je broer. Als ik vandaag of morgen tijd heb reageer ik ook nog ff via PB! Fijn dat je weer even lekker op Baron hebt gereden, een goed gevoel kan je nu wel gebruiken!
Sanne ik vroeg me al af, maar het is dus nog steeds niet goed Ben benieuwd wat de DA zegt, hopelijk idd gewoon een sterker kuurtje. Wat krijgt hij nu? Sputolisin of ventipulmin?
Anouk dat klinkt gezellig! Enne als je een shet overweegt heb ik er nog 1 in de aanbieding Maar wel in bruikleen dan he want die wil ik niet meer kwijt! Ik weet niet of jullie ver bij Den Bosch vandaan zitten maar mijn instructeur komt daar vandaan en die is ook bereid te reizen, misschien is dat wat voor jou? Zet je Sam gewoon lekker thuis, misschien is er in de buurt wel een bak waar je tegen betaling in mag rijden? En nog een tip, stap, totdat het beter gaat, gewoon op met een krukje of opstapbankje
Ik ga straks eerst even naar de opticien, dan Suevvie doen en daarna met mijn vriendin mee naar Sjors!