Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Hij was weer lekker brutaal
.

Jeetje die manen zijn gegroeid zeg 

leuke dieren heb je !
die foto van jullie pk's
vind ik echt heel gaaf 
Groot feeest
hij is 10 geworden en heeft lekker van deze dag kunnen genieten, heeft lekker heel de namiddag in de wei gestaan
.
. Is ze alvast voorbereid voor als ie echt komt.... Mijn vriendin weet nog niet wat ze gaat doen, de eigenaren van het paard wat ze op proef heeft hebben nu belooft de behandeling te betalen met voorwaarde dat ze hem koopt als hij goedgekeurd wordt. Ze moet dan die tijd wel de rest zelf betalen, dus stalling en al het andere wat er omheen komt kijken.... Ze is nu al gek op Vaymar en wil hem toch een kans geven...
. 
heeej jij ook weer hier, hoe gaat het met de paardjes en met de enkel? 
. DinkeyGirl schreef:Ellisheeej jij ook weer hier, hoe gaat het met de paardjes en met de enkel?

De mijne bokt ook NOOIT...Al 10 jaar niet.
Hij kan zo lekker eigenwijs uit de ogen kijken.
En de bak thuis is niet zo fijn om te rijden. Te klein en te zwaar. En daarom moet ik nog gaan reizen voor lessen en op zoek naar instructie. Dat moet je hier zoeken met een kaarsje. Ik hoop eigenlijk dat onze overbuurman talent heeft in het aanleggen van een bak. Hij is hovenier en zijn vrouw is ook amazone. Als het goed is begint ie binnenkort eindelijk. (Dat zegt ook al veel hè? Dat woordje eindelijk...) We zeiden al als ie daar slaagt, mag hij dat bij ons ook doen. Maar dat kan nog even duren. Dan komt Sam zowiezo naar huis!

volgens mij komt dat paard er gewoon en wacht jij niet tot augustus 

ook voor je broer. Als ik vandaag of morgen tijd heb reageer ik ook nog ff via PB! Fijn dat je weer even lekker op Baron hebt gereden, een goed gevoel kan je nu wel gebruiken!
Ben benieuwd wat de DA zegt, hopelijk idd gewoon een sterker kuurtje. Wat krijgt hij nu? Sputolisin of ventipulmin?
Maar wel in bruikleen dan he want die wil ik niet meer kwijt! Ik weet niet of jullie ver bij Den Bosch vandaan zitten maar mijn instructeur komt daar vandaan en die is ook bereid te reizen, misschien is dat wat voor jou? Zet je Sam gewoon lekker thuis, misschien is er in de buurt wel een bak waar je tegen betaling in mag rijden? En nog een tip, stap, totdat het beter gaat, gewoon op met een krukje of opstapbankje