Die Yoshi, gelukkig is het bij Dinkey niet zo erg. Die kruipt wel onder draden door maar alleen als hij weet dat de stroom eraf is
haha ja das goed hoor dat jij dan komt met Lic, lijkt me echt supergezellig! Hej vast een fijne vakantie want dat vergeet ik vast weer te schrijven
Heel veel plezier, ik wil dat toch echt nog eens gaan doen! Pfff dat met dat stemmen lijkt me echt rot, net zoals bv jury zijn in de VS. Ik zou dat echt NIET willen!Marit klinkt als een goede les! Heb echt zin in zaterdag
Ja ik sta nu erg op mn gemak, echt heerlijk die rust
hopelijk past die county, dan kan je iig aan de gang. Arme Sam, ik weet hoe je je voelt als je zo'n tijd aan het kwakkelen bent, op een gegeven moment ben je dat echt helemaal zat he
Femke ik ben het helemaal met je eens dat jij je goed moet voelen bij wie je Wessel brengt voor het inrijden. Je hoeft ook helemaal geen verantwoording af te leggen! Maar ik denk eigenlijk dat het van de mede-topic-ers niet zo bedoelt was hoor
ze gaven alleen hun mening over wie zij goed vonden en wie niet. Ik heb geen persoonlijke ervaring met gert of Balingehof maar over Balingehof heb ik wel veel goede dingen gehoord. Had zowiezo niet verwacht dat het zo moeilijk zou gaan met Wessel, die stoere jongen, ik had zoiets van dat doet die kanjer wel ff. Hopelijk lukt het die jongen wel! Kan me voorstellen dat je er wel ff goed doorheen zit en het helemaal zat bent, je hebt ook best veel op je bordje gehad de laatste tijd
Prinslover en Leonietje ja ik ben nu drie weken geleden van stal verhuisd. Meer ga ik er hier niet over zeggen in het openbaar
dus als je het hele verhaal wilt, via PB. Sommige mensen heb ik al gePbd dus die weten het al
Hmm nou Jielt is ook een lekker ding hoor, kan je niet regelen dat je hem meerdere keren per week mag rijden?Leonietje fijn dat het contact met balingehof zo goed verloopt, kan me voorstellen dat je het spannend vindt! Maar wel super voor jou en Jacolien!
Peet gave foto's joh, die met je dochter zijn echt liev!!

Debski welkom! Veel postplezier, tis hier erg gezellig
Klinkt alsof je een goede start hebt gemaakt met je wedstrijden, goed dat je het eerst thuis bevestigd voordat je er weer mee verder gaat!Madelief wel cool dat Fuur gewoon lekker bij dei merrie stond. Fijn dat het zo goed gaat met hem! Heb je al iets gehoord van je examenuitslag?
Zasread gelukkig heb je nu een baantje waar je het wel naar je zin hebt. Ik zou dat denk ik ook niet fijn vinden. Ben ook alfahulp geweest maar dan idd alleen voor het schoonmaken. Nu werk ik bij een orthodontist maar aan de balie. We hebben het er wel eens over of ik ook in de mond zal gaan werken maar denk echt dat zoiets "lijfelijks" gewoon niet bij mij past

Spokie cool die 8,5! En wat een supernieuws van je schoonmoeder zeg, ben echt heel blij voor jullie!
Mooie foto's van Larena, heb ook in je topic geantwoord! Gaaf man aan het strand! Eerst had ik polder (supersaai!), nu heb ik bos, en mijn droom is toch echt wel naar het strand.
Patries ja idd, wat soeske ook al zei, is er al nieuws over Bailando?
Nouvel de opname van magnesium hangt ook af van met welk voer je het geeft. Even uit mijn hoofd beinvloed calcium de opname van magnesium en als je calciumrijk voer geeft dan wordt de magnesium weer uitgescheiden. Fifi heeft idd een hoog cavaliagehalte
Gave foto's joh en echt lief van dat meisje. Ook een heel mooi dekje! Hmmm jij ging zaterdag ook he? Gaan we toch nog meeten
Lusitana balen dat je ff aant kwakkelen bent met ze, maar zo te horen doe je er van alles aan dat dat snel weer goed komt!
Cin leuk dat ze zo enthousiast waren over je merrie, gefeliciteerd met haar en nog heel veel plezier gewenst
Kjoetie hahaha lekker ding heb jij als paard zeg, als je dr op dr derde meeneemt kan je eerst bij Fem alles terug brengen in originele staat
Over de dazen he, hoe doen jullie dat dan als je gaat buiten rijden? Ik stond eerst in een polder dus had er niet zo heel veel last van, maar nu in het bos is het af en toe echt niet te harden!
Suevvie heeft zijn vriendje trouwens kreupel getrapt
hij heeft nog nooit naar een ander paard getrapt of zoiets, het bleef altijd bij boos kijken. Maar dat andere paard heeft nu allemaal oppervlakkige wonden, die toch best groot zijn, en de hele sprong is dik. Dus nu staan ze weer apart. Ik vind het best erg dat Suev zoiets doet, er was ook geen enkele aanleiding toe. Ze stonden gewoon samen in de wei, er waren geen merries, er werd niet gevoerd. Die mensen hebben het zien gebeuren en hebben ze uit elkaar gehaald. Suev had achter ijzers en dat andere paard niet, die hebben met de konten naar elkaar toe staan trappen dus dat is niet goed
Verder zit ik op de smid te wachten, Dink moet nog steeds beslagen worden en Suev mist een voorijzer. Hopelijk kan hij nu snel want zeker Dink is hard nodig!

omdat ik gewoon een enthousiast liefhebber ben van barokke paarden en de klassieke rijkunst.
)