Marit klinkt als een goede les! Heb echt zin in zaterdag

Femke ik ben het helemaal met je eens dat jij je goed moet voelen bij wie je Wessel brengt voor het inrijden. Je hoeft ook helemaal geen verantwoording af te leggen! Maar ik denk eigenlijk dat het van de mede-topic-ers niet zo bedoelt was hoor

Prinslover en Leonietje ja ik ben nu drie weken geleden van stal verhuisd. Meer ga ik er hier niet over zeggen in het openbaar

Leonietje fijn dat het contact met balingehof zo goed verloopt, kan me voorstellen dat je het spannend vindt! Maar wel super voor jou en Jacolien!
Peet gave foto's joh, die met je dochter zijn echt liev!!

Debski welkom! Veel postplezier, tis hier erg gezellig

Madelief wel cool dat Fuur gewoon lekker bij dei merrie stond. Fijn dat het zo goed gaat met hem! Heb je al iets gehoord van je examenuitslag?
Zasread gelukkig heb je nu een baantje waar je het wel naar je zin hebt. Ik zou dat denk ik ook niet fijn vinden. Ben ook alfahulp geweest maar dan idd alleen voor het schoonmaken. Nu werk ik bij een orthodontist maar aan de balie. We hebben het er wel eens over of ik ook in de mond zal gaan werken maar denk echt dat zoiets "lijfelijks" gewoon niet bij mij past

Spokie cool die 8,5! En wat een supernieuws van je schoonmoeder zeg, ben echt heel blij voor jullie!
Mooie foto's van Larena, heb ook in je topic geantwoord! Gaaf man aan het strand! Eerst had ik polder (supersaai!), nu heb ik bos, en mijn droom is toch echt wel naar het strand.
Patries ja idd, wat soeske ook al zei, is er al nieuws over Bailando?
Nouvel de opname van magnesium hangt ook af van met welk voer je het geeft. Even uit mijn hoofd beinvloed calcium de opname van magnesium en als je calciumrijk voer geeft dan wordt de magnesium weer uitgescheiden. Fifi heeft idd een hoog cavaliagehalte

Lusitana balen dat je ff aant kwakkelen bent met ze, maar zo te horen doe je er van alles aan dat dat snel weer goed komt!
Cin leuk dat ze zo enthousiast waren over je merrie, gefeliciteerd met haar en nog heel veel plezier gewenst

Kjoetie hahaha lekker ding heb jij als paard zeg, als je dr op dr derde meeneemt kan je eerst bij Fem alles terug brengen in originele staat

Over de dazen he, hoe doen jullie dat dan als je gaat buiten rijden? Ik stond eerst in een polder dus had er niet zo heel veel last van, maar nu in het bos is het af en toe echt niet te harden!
Suevvie heeft zijn vriendje trouwens kreupel getrapt

Verder zit ik op de smid te wachten, Dink moet nog steeds beslagen worden en Suev mist een voorijzer. Hopelijk kan hij nu snel want zeker Dink is hard nodig!