Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsemarie schreef:@l_vie: Nog iets anders... Heeft je paard zo goed als altijd beschikking over ruwvoer? Sprak gister iemand wiens paard Super fijn liep en na verandering van stal ineens steeds slechter ging lopen. Wat bleek, door te weinig ruwvoer enorm veel maagzweren en met rijden gaat t maagzuur extra hard aan her werk dus rijden betekende voor het dier enorm veel pijn. ZE kon hem er wel doorrijden maar daar werd hij wel slechter van. Sinds hij 24/7 ruwvoer kan eten loopt hij weer als een tierelier. Maar ik weet niet of jij t was waar ze betrekkelijk weinig ruwvoer kregen? Sorry.
Ilsemarie schreef:@l_vie: Nog iets anders... Heeft je paard zo goed als altijd beschikking over ruwvoer? Sprak gister iemand wiens paard Super fijn liep en na verandering van stal ineens steeds slechter ging lopen. Wat bleek, door te weinig ruwvoer enorm veel maagzweren en met rijden gaat t maagzuur extra hard aan her werk dus rijden betekende voor het dier enorm veel pijn. ZE kon hem er wel doorrijden maar daar werd hij wel slechter van. Sinds hij 24/7 ruwvoer kan eten loopt hij weer als een tierelier. Maar ik weet niet of jij t was waar ze betrekkelijk weinig ruwvoer kregen? Sorry.
berdien85 schreef:Heerlijk Laura!
Balen dat die van jou even uit de running is Amoor. Maar lekker in de zon stappen is vast ook geen straf?
Ik ga vanavond even naar stal om alles klaar te zeggen en alvast een vlecht in te doen. Dan hoef ik morgen niet zo onchristelijk vroeg uit bed
L_Vie schreef:Ik rij helaas nog geen wedstrijden, zou net beginnen en toen kreeg mevrouw kuren. Is toen een tijdje goed gegaan en nu weer slecht maar in de opbouwende fase gelukkig maar weer.
En aan energie ontbreekt t bij mijn Fries niet :/ soms had ik liever een die je moet aandrukken.