)Netjes aangepakt van de staleigenaren trouwens Robijntjah!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

.

Er was een mini shetje ontsnapt en die heeft ze toen een trap gegeven.... Beestje maakte het niet zo goed meer daarna... knapt nu gelukkig wel weer op maar blijft schade hebben.. Toen baalde ik ook zeg.. Maarja, het blijven paarden, en het blijft een risico. Je kunt eigenlijk nooit weten wat ze doen....
Ben er idd echt super blij mee.

Ze vond het erg spannend maar ze was echt super braaf
. Ik heb zelfs met der onderaan de dijk gereden terwijl mijn vader boven liep. Dat ging super alleen toen we weer naar boven moesten staakte ze 1x maar de 2de poging ging ze braaf omhoog. Het weer was prachtig, lekker in de natuur geweest en Nikita was super braaf. Was echt genieten.
Fiela is 18april 2 geworden, ze schelen dus bijna niks in leeftijd haha.
, driftkikker waarbij het nooit haar fout is maar altijd van pony (ik vind het overigens logisch dat pony er na losrijden dressuur, twee proeven en losrijden springen geen zin meer in heeft en weigert in een parcour
). 

Ruinen staan er nu dus niet.

inderdaad al super dat je het mocht proberen! Tja het hoeft net met een maar niet te klikken en dan blijven ze maar doorgaan he. Maar het is zo'n knapperd aan het worden