Suus, volgens mij heeft de prijs erbij gestaan tijdje terug. Weet het niet 100% zeker, maar ik dacht onder de 5000,-. Als het paard daadwerkelijk zo is als zij omschrijft zo dat wel een mooie prijs zijn! Hij heeft wel een onwijs beengebruik hoor
Ilona, volgens mij zit er aan dit snoepje nog verschrikkelijk veel werk. Zie 1 bonk spanning.
Prinslover
Geplaatst: 12-05-09 12:37
Ja, ik vraag me daarom ook af of er geen addertje onder het gras zit. Aangezien op de foto's het beeld toont van spanning (dit kan natuurlijk door de manier van rijden komen van de ruiter op de foto). Uitdrukking op het hoofd (hij laat de tanden zien) en loopt in een eigen houding. Vind hem wel érg leuk om te zien, en misschien als je er zelf op zou zitten kan je aanvoelen of je er nog wat mee kan zeg maar... Ik vroeg me daarom ook stiekem af of iemand hier nog een nieuwtje over hem wist te vertellen
Nee, het is gewoon allemaal frustratie en af en toe komt dat er uit, zoals vandaag... Net lekker in mijn uppie een potje zitten janken, vandaag gewoon een baal dag en dan kan ik er morgen weer tegenaan waarschijnlijk!
jolijn woon je op jezelf of samen met je vriend want als je samen woon kan je misschien af en toe je frustratie op hem uiten (niet banketstaaf bedoel hoor)maar het is ook wel eens lekker om je op iemand af te reageren omdat je zoveel frustratie heb en hij begrijpt hoe je je voelt
Ja, dat kan ook wel maar ik ben daar geen makkelijke in.. Dan houd ik me toch in op 1 of andere manier... Het liefst zou ik gewoon van alles kapot gooien en smijten en schelden en gillen....
ja ik kan best begrijpen dat je niet zomaar tegen je vriend ''tekeer'' gaat maar alles kapot gooien zou ik maar niet doen scheld dan maar tegen je vriend want ik snap best dat je heel veel frustratie in je lijf hebt
alsnog heel veel sterkte en ik hoop dat je genoeg steun krijgt van je familie en vrienden zodat je er niet alleen voor staat en zodat je toch met iemand in het echt kan praten in plaats van een beelscherm