[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:55

Ik heb momenteel geen digitale camera - die is op vakantie, zonder mij - . Woensdag wel mijn nieuwe telefoon (met 5.0 mp camera!), dan zal ik ze eens uittesten.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:04

Klinkt als een gezellig en geslaagd dagje Saida! Lachen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:08

Zekers, ik zou er ook wel eens heen willen! Wij zijn naar de Rosada factory outlet gegaan afgelopen vrijdag, daar komen we elke dag langs onderweg van de kliniek naar huis. Die prijzen zijn inderdaad erg leuk. Waar ligt bataviastad precies Saida? Ik hoop dat t niet te ver rijden is!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:22

DinkeyGirl schreef:
Zekers, ik zou er ook wel eens heen willen! Wij zijn naar de Rosada factory outlet gegaan afgelopen vrijdag, daar komen we elke dag langs onderweg van de kliniek naar huis. Die prijzen zijn inderdaad erg leuk. Waar ligt bataviastad precies Saida? Ik hoop dat t niet te ver rijden is!

Dat ligt in Lelystad, meteen als je van de dijk af komt of op gaat.
Achter die zendmast zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:23

Wat fijn Ess, dat ie niet verkocht wordt!

ponykamp met eigen of verzorgpaardje is leuk he? Ik heb daar echt de tijden van mijn leven gehad.... Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:39

Haha, ja super! Echt iets om niet meer te vergeten. Heerlijk om er even tussenuit te zijn.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:20

Ess: Wat goed dat je Fuego kan houden! Mazzelaar Knipoog . Nu wel goed je best blijven doen hoor, zo'n kans krijg je maar 1 x. Wel super hoor van je ponykamp, klinkt heel gezellig!

Saida: Batavia stad schijnt idd leuk te zijn. Vriendjelief woont er ook best dichtbij. Ben er alleen ook nog nooit geweest. Ik zou eigenlijk eens moeten kijken Knipoog . Fijn dat het allemaal nog zo super gaat met Rints! Leuke foto van dr knappe koppie.

Michelle: Mijn god, dat verhaal over je verjaardag ROFL . Echt ernstig Huilen van het lachen . Beetje jammer dat niet iedereen zich zo volwassen gedraagd, maar echt briljant opgelost Haha! Haha! . Ook super van Shannon! Stapje voor stapje komen julie er wel Pling . Wanneer had je nou wedstrijd?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:31

benthe: Dat is inderdaad frustrerend, je weet dat hij het kan, maar je krijgt het er dan net niet uit. Hopelijk helpt het als je moeder even gaat rijden.

ess: Fijn dat je fuego toch kan houden! Op zo een ponykamp ben je toch eigenlijk heel intensief en veel met je paardje bezig, dus kan me voorstellen dat het goed is geweest voor jullie band.

saida: Ze geniet zo buiten, vandaar dat ik eraan zat te denken. Ze geeft echt het idee dat ze het heerlijk vind om lekker door het bos te zwerven.
Klinkt als een leuk dagje! En nog illigaal film gekeken ook Knipoog Mooie foto van rints!! Wat een front hé!

Malin: Hoe vond je rosada? Ik vind het niet echt veel van bijzonders

ilona: 26 oktober is ons debuut! Ben benieuwd! In de bak doet ze het al redelijk. Losrijden gaat lekker en dan loopt ze mooi recht hoeken mee, maar zodra ik dr meer aan het werk ga zetten snapt ze dat ze aan de teugel 'moet' en zakt ze netjes vanzelf en ligt heel stil in mn handen, maar ze heeft dan weer moeite met dr balans te houden. Dus nog even oefenen! Woensdag weer les dus even aan mn instructrice vragen.

Heerlijk hoor een paard met artrose...Hij ging vandaag *voor de eerste keer met mij* Op hol! Ik kwam op een pad en hij voelde lekker zand onder zn hoefjes en zette even een volle galop in Clown kreeg hem wel snel terug gelukkig. Raar beest!
Laatste week vakantie, lekker nog volop met de paardjes bezig zijn!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:49

Die apollo!! Wow! Maf beest is dat Haha! ROFL Gelukkig snel weer onder controle, al schrik je toch vaak ff, van huh wat doet ie nou weer?? Tong uitsteken . Shannon en jij hebben dus nog wel even, lekker blijven oefenen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:10

Woensdag met mn les maakt valerie weer foto's en filmpjes, ben benieuwd wat je dan vindt;)

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:48

@ Michelle: Hahah gekke Apollo Nagelbijten / Gniffelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:49

Hahaha idd mal paard Lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:58

nou, daar gaan we....
suzanne: lekker joh zo'n strandritje. mag je daar wel overdag op?
gabrielle: ja ik was zeer verbaasd, dacht eerst dat ze me voor de gek hielden toen me verteld werd wat er gaande was
ilona: gaaf zo'n beachfeest, beach is er genoeg he daar! en nee, zadel is er nog niet van gekomen, allemaal drukdruk, ik was al lang blij dat ik de hele zaterdagmiddag in kon plannen voor het project trailer... als het gejaagd moet, werkt het toch niet.
mies: haha ik had dat manneke weleens willen zien zitten op z'n knieën. als de conditie goed is, gewoon doen. sam ging met mij de 2e keer al gelijk voor de volle mep: op de grote vlakte los zand, lange stukken en een dikke 2 uur rijden, nix mis mee.
yenneke: ik heb een 1,5 p-trailer. en nee echt helemaal niks gemerkt, alleen net toen ik wegreed stond ie allemaal aan het hooinet te schudden. er reed op dat stukje niemand achter me, maar het moet vast een heel mooi gezicht zijn geweest. thuis stonden z'n oortjes in elk geval strak naar voren, zo van heee das leuk.
esss: foto's van kamp?
saida: ja dat blijven we zeker nog oefenen. eind van de week heb ik wsl weer meer tijd. goed joh zo'n financieel meevallerdagje. wij zijn er ook ooit eens geweest, toen waren de prijzen vrijwel gelijk aan de gewone winkels... alweer een mooie foto.

hehe eindelijk weer bij, wat een tekst zeg. dalijk lekker bankhangen aan een gebakje ter ere van alweer 7 jaar getrouwd zijn. en warm dat het toen was!!! de tocht per koets naar de feestzaal moest in stap, draf was het veel te heet voor toen voor de 2 friezen. vergeet het nooit meer! ook nog nooit zo'n lekker biertje op als toen we uit de koets stapten. hier een paar fotootjes van toen (2001). digitaal was toen pas net in opkomst.....

de koets
Afbeelding

jaa, ook toen hielden we al van barok
Afbeelding

aangekomen bij de feestzaal net voordat ik dat felbegeerde pilsje kreeg
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:01

Ziet er idd uit als een geslaagde dag!

Gefeliciteerd met jullie jubileum Lachen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:30

frank van harte met je trouwdag en mooi hoor de foto``s van de dag zelf mooie friezen en hele mooi koets

had weer ene heel verhaal getypt en ja hoor druk weer eens op de verkeerde knop weg alles dus ga niet weer op nieuw typen

maar het ging dus celine had een vogel gezien een kanari en ze zei mag ik die hebben als ik die vang ik ja hoor hahaah lukt nooit dacht ik
nou belofte maakt schuld en ja hoor mevrouw wist het beestje te vangen
ik kooi gekocht bleek toch te klein dus zaterdag een nieuwe megakooi gekocht
zondag hij was al mooi tam zat op je hand enz enz
ik sta eten te kopen en celine roept ma hij doet zo raar
oh wat nu weer dacht ik
nou zei ze hij fladderde heel hard en toen viel hij neer
DOOD dus zo gek beestej was kerngezond at goed en was goed vrolijk
dus nu moet ik op zoek naar een andere kanari pfffffffff celine waser zo blij mee
maar schork wat die dingen kosten 25 tot 30 euro
nou ga wel eerst verder kijken hoor

celine heeft super gereden trouwens in de les srpong echt mega hoog met roxy
ze wordtnu steeds vrijer en minder angstig gister gebruikten ze roxy als circus pony
hahaha zal eens kijken of ik de foto`s kan vinden
Afbeelding
Afbeelding
hier celine ff in de tuin van de week had ze ook een circus bui
Afbeelding
samen met haar vriendin
Afbeelding
lekker stoeltje he
Afbeelding
[imghttp://usera.imagecave.com/peet-tsjillert/circus/HerschaaldekopievanAfb175.jpg][/img]
en de laatste gym oefening op de pony

lief he Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:41

hihi mooie plaatjes peet. m'n broer deed dat vroeger ook allemaal met z'n pony.
wat balen joh van de kanariepiet, heeft ie zichzelf niet helemaal over de zeik gevlogen soms?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:43

@ Frank: Zozo, wat een geslaagde dag was dat! En van harte gefeliciteerd, 7 jaar, dat is goed lang volgehouden.

@ Petra: Hahah ik kan me het helemaal inbeelden. Was vroeger ook zo gek van vogeltjes. Wat sneu dat hij zomaar dood ging zeg, vreemd.. Lief dat je nu wel weer naar een nieuwe kijkt. Haha, ja je moet er wat voorover hebben. Fijn dat 't allemaal zo goed ging met Celine. Je kan echt de plezier van de foto's afhalen! Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:51

ach, 7 jaar is zo om hoor. we hebben net getoost op de volgende 7 jaar. met een pilske en een chocoladebol. (van de bakker die destijds tijdens de koetsrit ons een paar worstenbroodjes aanbood, toen we langs de bakkerij kwamen gestapt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:51

Leuke foto's Peet!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:52

Jaaa, als je van elkaar houd is het goed vol te houden. Wat leuk van diezelfde bakker Haha!.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:40

Gefeliciteerd Frank! Goh,nog maar 7 jaar? Knipoog
Peet: leuk is dat als ze lol met hun knol hebben hè? Haha! Wat balen van die kanarie...staan ze niet goedkoper op marktplaats ofzo?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 23:27

Peet: Balen zeg van die kanarie.. Arm beest. Denk toch teveel stress misschien? En ze kosten dan idd nog best veel Tong uitsteken . Leuke foto's van Celine trouwens! Heerlijk hoe ze die pony vertrouwen Pling .

Frank: Gefeliciteerd! Idd op naar de volgende 7 jaar hopelijk Pling . Je foto's zien er leuk uit, krijg er meteen zo'n feestelijk gevoel van haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 07:25

Frank gefeliciteerd! Mooie foto's ook! LOL ik moest lachen om jouw opmerking over die kanarie Tong uitsteken

Peet Hele leuke foto's van Celine, heerlijk dat onbevangene! Sux6 met het zoeken naar een nieuwe kanarie, idd misschien op MP kijken? En hoe is het nou verder?

Suevo ging goed gisteren, maar er kwam een heel lief tinkerveulentje binnen met koliek die ook geopereerd moest Huilen dus de hechtingen worden er nu vandaag uitgehaald. We gaan ook nog een foto maken van dat rechterachterbeen. En dan mag hij donderdag naar huis als alles goed blijft gaan Go jij! Go jij!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 11:48

Peeet :

Als je by my in de buurt gewoont had had je er 1 gratis kunnen uitzoeken hahaha.
Mijn vader heeft een hele volliere vol met kanaries, zebravinken en 2 diamant duifjes en kwartels op de grond.
Maar, dan moet je gewoon ff op marktplaats kijken daar staan meestal wel goedkope kanaraies tussen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:42

Ilona -> Je moet het denk ik ook treffen hoor, in Bataviastad.
Het is natuurlijk allemaal outlet, dus op=op en de leukste spullen zijn er het eerst uit.
In de Adidas winkel was er veel keuze uit mooie spullen, maar bij de andere sportwinkels juist weer niet vond ik.
Veel oude spullen en erg rommelig.

Michelle -> Ja wat een front heeft ze, hè? En een flinke hals!
Ze is gewoon erg mooi! Haha! En heel lief!

Frank -> Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Wat gaaf dat jullie dat zo hebben gevierd met paarden en koets!
Je had toen wel wat meer haar zag ik op de foto's...... hihihi! Haha!

Petra -> Hèhè! Eindelijk weer wat Petra-humor te lezen! Haha!
Ik moest heel erg lachen om het verhaal van de kanarie!
Typisch iets voor jullie, hahaha!
Leuke foto's van Celine en Roxy! Gaat goed hè met die 2!

Gisteravond had Lisanne les, en heb ik al mijn tijd verdaan met kletsen........
Ik had eigenlijk nog even willen longeren, maar dat is er niet van gekomen, want we moesten weer op tijd naar huis.
Lisanne moest gewoon weer naar school toe vandaag.
Wel heeft Lisanne met Rintske gespeeld met de skippybal in de binnenbak.
Dat is zó leuk om te zien!
Bij het brengen naar de binnenbak schrok Rints van Tinka, een klein shetje dat daar binnen in een stal staat.
Dit hoorden we terwijl ik de stal stond uit te mesten en te praten met iemand.
We hoorden geroffel van de hoeven en een brul van Lisanne; 'HO!' en nog meer geroffel.
Dus ik met een spurt die kant oprennen, 2 meiden achter me aan rennen.
Kom ik bij de binnenbak en reageert Lisanne van; Wat is er?
Gelukkig klonk het erger dan het was.
Rintske was geschrokken en sprong opzij waarbij ze iets uitgleed en daarna een rondje om Lisanne draaide.
Maar ze spurtte niet weg en lette heel goed op waar Lisanne stond zodat ze niet omver werd gelopen, vertelde Lisanne.
Pfieuw! Weer een pak van m'n hart!
Ik vertrouw ze wel samen, maar je weet het maar nooit.
Daarna hebben ze dus nog samen gespeeld met de skippybal en Lisanne heeft ook nog even door de bak gelopen met een gekleurde vlaggetjes slinger in haar handen.
Hierop reageerde Rints door te snorken alsof ze die nog nooit had gezien, de muts.
Maar ze was wel heel nieuwsgierig en stapte er steeds weer achter aan.
Dit gaan we vaker doen, net zo lang tot ze er niet meer op reageert.