Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:Mag ik zo brutaal zijn om hier even in te breken en een vraag te stellen?
Ik lees al een poosje mee![]()
![]()
Ik ben zoekende naar een fries maar weet niet goed welke wegen te bewandelen.
Marktplaats voelt niet helemaal oke en weinig aanbod.
Kan iemand mij wellicht informatie geven over (kleine) fokkers of betrouwbare stallen?
Per pb mag ook
Marus schreef:Ja daar kom ik ook achter dat het aanbod schaars is en de prijzen toch wel stijgen.
Wat ook logisch is vraag en aanbod verhaal![]()
Wat ik zoek?
Een maatje![]()
Voorkeur merrie
Leeftijd vanaf 2 tot ong 12
Dressuur
Stokmaat liefst boven de 1.62
Geen rillerig type
Prijsklasse tot ong 7500
Marus schreef:Mag ik zo brutaal zijn om hier even in te breken en een vraag te stellen?
Ik lees al een poosje mee![]()
![]()
Ik ben zoekende naar een fries maar weet niet goed welke wegen te bewandelen.
Marktplaats voelt niet helemaal oke en weinig aanbod.
Kan iemand mij wellicht informatie geven over (kleine) fokkers of betrouwbare stallen?
Per pb mag ook
ThornForest schreef:O Denneboom, ik had jouw foto helemaal gemist. Wijze dame.
Sannahtris, klinkt als een goed plekje. Dacht eerst wellicht is het dezelfde opfok als waar Nanne staat want je omschrijving komt exact overeen, maar het is toch een andere opfok.
Marus schreef:@Boemel : zo kun je zien dat de adv niet altijd alles zegt. Ik probeer daar ook meestal doorheen te kijken. Paard an sich moet mij irl raken.
Maar jeumig beneden dit budget? Was dat in deze bizarre tijd?![]()
@ivy_power: wat een super leuke!
Ik heb een paar maanden geleden gebeld met een aantal stallen en toen was er voor dit budget al bar weinig aanbod. En aangezien het per week gekker wordt zal er nu vast en zeker zeer weinig zijn.....
Maaaaar ik ben vanavond verliefd geworden op een super leuke lieve 3 jarige merrie![]()
Wordt aankomende week gekeurd... en mag ik dan ook als ‘eigenaar’ hier mee komen kletsen?
Ik kreeg via een kennis deze tip en ben wezen kijken. Bij een fokker, voelde goed!
Wel boven budget....ze is drachtig dat was voor mij wel ff een twijfel. Maar besloten haar te kopen. Als ze goedgekeurd wordt dan rijdt hij haar door nar stal.
Spannend
Dennenboom schreef:Marus schreef:Ja daar kom ik ook achter dat het aanbod schaars is en de prijzen toch wel stijgen.
Wat ook logisch is vraag en aanbod verhaal![]()
Wat ik zoek?
Een maatje![]()
Voorkeur merrie
Leeftijd vanaf 2 tot ong 12
Dressuur
Stokmaat liefst boven de 1.62
Geen rillerig type
Prijsklasse tot ong 7500
Er staan nu 2 3-jarige merries op marktplaats. Beide in 1 advertentie. Rontgenologisch gekeurd.
LoveWithJoy schreef:Die staan denk ik bij vd jagt te koop of niet? Uit Lunteren?
Opzich zijn ze erg aardig, daar komt die van mij vandaan. Maar als zij zeggen dat ze bereden zijn, dan hebben er 2 met sedatie op gezeten... Die van mij kreeg ik heel groen mee, terwijl ik haar als goed doorgereden gekocht heb. (overigens niks van gemerkt tijdens het proefrijden)
Absolem schreef:Verschilt heel erg hoe het gedrag is bij een wisseling van stal. Titus die had bij mij nog nooit in z'n leven gesteigert bij het opstijgen. En Brigitte de man die had problemen met zijn gedrag waardoor ze mij opbelde of het gebruikelijk was.
... Ik heb zonder zadel op die knol gereden.
Was voor mij een wereld paard.
Dus soms is het moeilijk inschatten wat en hoeveel ze met een dier gedaan hebben.