Laura1982 schreef:Amoor ik snap dat je alles leuk vind maar krijg de indruk dat jullie basis nog niet bevestigd is. Ik doelde er meer op dat je daar aan gaat werken en vandaar uit dingen gaat proberen. Zoals keer wedstrijden of trec rijden. En dan steeds iets meer uitbouwen.
Ons plan is nu om inderdaad aan de basis te werken. Gewoon een B/L proefje te kunnen rijden.
Qua stap en draf zijn we al een heel eind op weg. Nu de galop nog. Daarvoor zijn we hard aan het trainen en als het weer het weer toelaat kunnen we galoptrainingen in het bos doen.
Dus de basis is stap 1, stap 2 is om op vreemd terrein te kunnen rijden.
En als de basis in de dressuur goed bevestigd is wil ik me wat meer focussen op het springen. Gewoon lage hindernissen.
Ik heb laatst wel een onderlinge springwedstrijd gehad(bij ons op de manege.) Hindernissen van 40 cm geloof ik. Paard wist niet wat d'r overkwam, we springen wel eens een hindernis en dat vindt ze erg leuk maar een parcours hebben we nog nooit gedaan. Het ging niet erg goed omdat ik erg gespannen was, en ik raakte de weg kwijt in het parcours.