Ooh, lastig Geeske, ik denk dat je het nu goed aan pakt

Angela: gefeli!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die zijn alleen weg geshopt 
Robijntjah schreef:Ze stonden in een afgezet stukje met prikpaaltjes en draadDie zijn alleen weg geshopt
Balen dat ie schuurt zeg!
. 
. Hopelijk doet ie het dan ook zo goed! Vandaag mag ie weer lekker uitrazen op strand met mn bijrijdster, zal die ook wel lekker vinden! 
Brr afgrijselijk! Hopelijk valt er nog wat te redden bij de staleigenaar om de schade te beperken! Waarom had hij het halstertouw om zijn duim geslagen? Ik heb het om dit soort dingen te voorkomen áltijd in 2 handen en hou met rechts het touw ook altijd vast als een teugel zegmaar dat je ook wat meer grip hebt en het niet zo door je handen glijd.
heeft ook wel 38 keer gezegd dat ik me niet schuldig moet voelen en dat het met ieder paard had kunnen gebeuren!

. Soms vergoed de ene weer niet alles en kan de andere dat deel vergoeden enz. Zelfde als mijn paard een deken zou slopen van een ander zou ik ook gewoon verzekering bellen, daar zijn ze voor
. Wij hadden op mijn oude stal mensen die weigerde dat te doen (terwijl die van hun echt zoveel dekens sloopte...). Als je nu niks krijgt dan ga ik het niet zelf betalen, maar kan altijd verzekering bellen
.
. Maar ach daarom bestaat de WA-verzekering
. Mijn moeder was ook altijd zo van nou ja jammer (als vriend van me broertje bv vaas om gooide....). Tot de moeder van die vriend een keer met een bonnetje kwam van haar nieuwe buitenlamp die mijn broertje met voetballen kennelijk kapot geschopt had. Of we dat even wilde indienen bij de verzekering
. En tja nu ik op een verzekeringskantoor werk zie ik ook wel hoe makkelijk dat gaat (en ook wel grappig sommige mensen iets niet willen indienen want het is hun schuld toch niet ze konden er niks aan doen, maar ach je kan beter gewoon ieder voor zich verzekering inschakelen die gaan wel uitvechten wie gaat vergoeden
).