[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:22

Ben nog aan het verzinnen hoe ik het afzeggen ga aanpakken (nooit zo'n held in :o ) en heb besloten dat ik voorlopig een strijkhulp wil. De rest plan ik zelf wel weer in. Ik doe het sneller en voordeliger dan die bedrijven en dan deze (vierde) hulp. Maar strijken lukt me echt niet met mijn schouder en nou ja.... het is niet echt mijn hobby hihi. De rest is geen probleem.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:22

Nou, da's nogal geld! Ik kan het ook niet hoor, klagen tegen zo iemand. Ik heb een oppas voor mijn kids en die is ook prijzig en ik weet dat mijn jongste daar met een enorme hond zit te kijken. Hij gaat er niet graag heen. En ik vind het ook wel duur, als ik weet dat ze gewoon lekker thuis zit geld te vangen voor mijn kind die zichzelf prima kan vermaken. Dus elke keer heb ik smoesjes waarom ie niet naar haar komt. :o
Maar een huishoudelijke hulp moet idd wel goed zijn idd. Als ik dit zo zou zien, zou ik er wél wat van kunnen zeggen. Dan betrap je ze op heterdaad en voor dat geld spring ik op zijn zachst gezegd uit mijn velletje... :+ :o

Jasmijn mooie poezels weer joh! Die rooie heeft mijn hart wel gestolen!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 18:25

idefix4 schreef:
Nou, da's nogal geld! Ik kan het ook niet hoor, klagen tegen zo iemand. Ik heb een oppas voor mijn kids en die is ook prijzig en ik weet dat mijn jongste daar met een enorme hond zit te kijken. Hij gaat er niet graag heen. En ik vind het ook wel duur, als ik weet dat ze gewoon lekker thuis zit geld te vangen voor mijn kind die zichzelf prima kan vermaken. Dus elke keer heb ik smoesjes waarom ie niet naar haar komt. :o
Maar een huishoudelijke hulp moet idd wel goed zijn idd. Als ik dit zo zou zien, zou ik er wél wat van kunnen zeggen. Dan betrap je ze op heterdaad en voor dat geld spring ik op zijn zachst gezegd uit mijn velletje... :+ :o

Jasmijn mooie poezels weer joh! Die rooie heeft mijn hart wel gestolen!

en dat kan ik beter ergens anders aan uitgeven toch :D :D :D

BTW: had je zadelmaker gemaild een week terug geloof ik. Want wist niet of hij mijn email wel had. Was via zijn hotmail. Maar nog niets terug gehoord. Druk zeker? Zou toch wel graag een antwoord willen hebben op die vraagjes... :o zo kom toch even op voor mijzelf nu... tegen jou durf ik wel :P

moppielover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 19:10

Heey

Kimhester: Dat kwam omdat Shaddy bijna 3 weken terug op mijn voet heeft gestaan waardoor mijn kleine teen zwaar gekneusd/gebroken is maar ik toch gewoon ga rijden ;).

anouk: Dankje :). Hopenlijk word sam snel wat dikker.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest. We hadden echt een hele fijne arts :). Hij was erg zacht aardig, luisterde goed en was heel eerlijk :). Mijn klachten kunnen nog van de Q koorts zijn. We hebben ook weer bloed moeten prikken om uit te zoeken of er nog een andere reden is voor mijn klachten. Ik ben geprikt op o.a. Suikerziekte, Voedselallergie, ziekte van Pfeifer en nog een hoop dingen.

Over 2 weken belt hij ons met de uitslag daarvan.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 19:44

Wanda: Yep, hij heeft weer internet! Hij heeft gisteren gezegd dat ie je nog even zou bellen. Zal wel weer wat tussendoor zijn gekomen, er kwam een flinke klus bij die dag... Vandaag is ie niet aanspreekbaar, maar hij gaat je bellen dus... :+ Hij wacht nu eerst mee op je zadel, want hij was er ook wel nieuwsgierig naar!

Angela: Hij is nu in elk geval door zijn rui al heen! Dat vind ik al super. Met een maandje weet ik meer... Vanavond weer lessen, ben benieuwd of ik al wat merk van het lijnzaad in zijn voer...
Geinig detail: Op de club zei een instructeur tegen mij dat ik Sam lijnzaad moest geven, dus ik zei al dat dat idd nu door zijn brokjes zit! Fijn hè, meedenkende clubleden! Een bevestiging van het advies wat ik al had gekregen.
Beterschap, ik duim dat het de makkelijkst behandelbare aandoening is! Over 2 weken weet je meer... Ik volg het met interesse.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 19:59

idefix4 schreef:
Wanda: Yep, hij heeft weer internet! Hij heeft gisteren gezegd dat ie je nog even zou bellen. Zal wel weer wat tussendoor zijn gekomen, er kwam een flinke klus bij die dag... Vandaag is ie niet aanspreekbaar, maar hij gaat je bellen dus... :+ Hij wacht nu eerst mee op je zadel, want hij was er ook wel nieuwsgierig naar!

OK, nou ja de foto's zal hij me wel moeten mailen denk ik :=

Ik heb trouwens gekozen toch voor webbers. En dan van 60 cm omdat ze anders te lang zijn. Die hadden ze niet bij de groothandel dus nu worden ze speciaal voor mij gemaakt bij Trekker... :D Is ook wel weer leuk :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:27

Heey

Anouk: Dankje :). Ik hoop ook dat er wat uit komt wat makkelijk te behandelen is.
Fijn dat sam in iedergeval vast uit zijn wintervacht is :D. Haha, idd fijn meedenkende clubleden :D Hoe ging de les?

Pfff vandaag weer een mindere dag :(. Ben wel naar school geweest maar ben echt helemaal kapot :(.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 23:17

Wat voor webbers? Die kan ik even niet plaatsen..

Angela: Ik heb leuke medeclubleden hoor. Onze club is best gezellig! En de les kwam moeizaam op gang. Dat handje van mij! Maar uiteindelijk liep Sam weer perfect. De instructrice ziet gelukkig goed waar het aan ligt!
Ik had vandaag 's avonds willen rijden om mijn schoonpa te mijden, maar ik was vergeten dat ik me vanavond moest bezig houden met brand en ontruimen... Dus, maar ja, dat was ook errug gezellig en Sam een dagje vrij maar... Morgen gaan we naar Indoor Brabant. Dus even kijken wat het lijden kan...

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 00:09

Rommy staat op het punt om te bevallen! Spanneeendd!!
Vanmiddag Daphne lesgegeven, Sjoukje mag dan stijf zijn... Maar ze deed wel netjes bijna 5 meter! gebroken lijn in contragalop.
Dat voor een stijve plank, en een meisje van 12 ;) Ik was best trots!
Ze is mn eerste lesklantje, toch handig als je het paard zelf ook kent ;) Maar ze gaan steeds beter! :D
Morgen wil ik ff op topper Klaske rijden, heb gister en vandaag ook al niet gereden, en zaterdag hebben we wedstrijd!
1na laatste L1 proef.. Ben benieuwd!
ook komt er binnen nu en dinsdag iemand uit Zuid Afrika kijken naar haar... :( Gaan jullie duimen voor me dat ze niet verkocht word? :)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 10:59

Kim: Ik duim voor je. Maar ja, Klaske zou het wel heel goed kunnen krijgen bij zo iemand, of zie ik dat fout?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 13:31

Kim_Hester, leuk veulentje!! Is het inmiddels geboren? Is het gezond? Spannend :)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 13:39

Ik ben ook benieuwd!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:06

idefix4 schreef:
Wat voor webbers? Die kan ik even niet plaatsen..

Oh, wrs hier vergeten te zetten haha. Ik was eerst van plan te gaan rijden met mijn gewone engelse beugelriemen. Maar ik had het zadel getest met van die enkelvoudige riemen. Ze heten Webbers. Dan zit er dus minder leer onder je been.

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:27

nee veulen nog niet geboren! ;)
En ik BAAL! zo ontzettend.. Komen die Zuidafrikaantjes net uitgerekend morgenmiddag kijken! En ik zou anders om kwart over 1 moeten starten... :( Dus geen wedstrijd, gaan jullie duimen voor me dat ze niet verkocht word??

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 19:23

doen we, in ruil voor veulen nieuws ;)

Volgens mij had ik onze nieuwe baby hier nog niet geshowd!

Encanto x Shakira (crusado merrie) - Sevilla!

Afbeelding

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 21:01

Oei, dat is idd ontzettend balen! Dan heb je ook nog geen concours! Kon je niet voorrijden zo? Kunnen ze mooi kijken naar je wedstrijd... Maar ja, dan is ie ook vast verkocht als ie de 1e prijs wint... :+

Michelle, wat een beauty!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:09

Michelle: Had dr al gezien maar het blijft een schatje ;). Misschien moet ik ook maar op veulenbezoek komen een keertje :).

Shaggy heeft de laatste dagen weer geluk gehad :P. Eerst al met een vriendin naar strand geweest wat ie echt heerlijk vind. De dag daarna stond werken in de bak gepland maar toen ik aan het zadelen was vroeg iemand of ik een rondje mee ging naar buiten. Nou ja is ook goed met dat heerlijke weer. Dat vond Shaggy ook weer erg fijn ;). En vandaag alweer lekker naar buiten. Wel grappig iedereen waarmee ik mee naar buiten ga staat er zo van te kijken dat ie zo braaf is buiten. Hij schrikt bijna nooit en blijft gewoon rustig. Bij een aantal paarden bij ons op stal is dat wel anders :=.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:42

Bofkont ben je Esther, met zo'n heerlijk cool beest! Ik zou Chico soms zo willen inruilen als hij weer eens flink overdrijft :+ hihi. Ahh nee hoor, maar zo'n brave poown is altijd lekker :)) Ik ben trouwens wel jaloers hoor, ik heb al een hele poos niet meer buiten gereden helaas...

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 01:24

ff snel foto tussen door, gitano in pesade

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 01:47

Blijft een prachtig paard! Jullie gaan nog steeds goed vooruit zie ik :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 10:13

Ilona: Ik ben er ook wel blij mee hoor dat ie zo cool is ;). Kan gewoon met een lang teugeltje over strand! Zelfs als er een tractor rijd :D. Dat moest ik zelfs bij de manegepaarden nooit proberen! Alleen golven vind ie nog eng. Maar dan springt ie de zee af en toe uit en kijkt ie er naar. Dat is zijn meest heftige reactie :=.

Moll: Leuke foto ;). Inderdaad een erg knap paard!

Misschien vandaag weer naar strand, of in de bak :P. Ligt eraan wat een vriendin van mij gaat doen. Die zou eerst gaan springen maar heeft nu twijfels :).

kim_hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 12:00

Moll: Ontzettend mooi dier! :D
Knap hoor ;)

Ik ga vandaag misschien rijden, Klaske vast niet, want daar komen immers kopers voor :(
Misschien Sjoukje wel :P Die heb ik gister in het tuig gehad, die was druk! Dus ik was zelf ook doodmoe van het rennen haha.
Wel is het grappig dat als ik haar in de leidsels heb, ze die achterhand WEL gebruikt, en met rijden totaal niet.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 13:02

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 13:13

Nee, ken ik niet Shanna. Maar wel een professionele website en mooie paarden. Ben je dan al van plan serieus te gaan kijken voor een eigen PRE?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 13:24

Nee, in principe niet. :) Dat geld heb ik niet, hahaha.
Zou ik willen!! :D :+