Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
idefix4 schreef:Nou, da's nogal geld! Ik kan het ook niet hoor, klagen tegen zo iemand. Ik heb een oppas voor mijn kids en die is ook prijzig en ik weet dat mijn jongste daar met een enorme hond zit te kijken. Hij gaat er niet graag heen. En ik vind het ook wel duur, als ik weet dat ze gewoon lekker thuis zit geld te vangen voor mijn kind die zichzelf prima kan vermaken. Dus elke keer heb ik smoesjes waarom ie niet naar haar komt.![]()
Maar een huishoudelijke hulp moet idd wel goed zijn idd. Als ik dit zo zou zien, zou ik er wél wat van kunnen zeggen. Dan betrap je ze op heterdaad en voor dat geld spring ik op zijn zachst gezegd uit mijn velletje...![]()
![]()
Jasmijn mooie poezels weer joh! Die rooie heeft mijn hart wel gestolen!
idefix4 schreef:Wanda: Yep, hij heeft weer internet! Hij heeft gisteren gezegd dat ie je nog even zou bellen. Zal wel weer wat tussendoor zijn gekomen, er kwam een flinke klus bij die dag... Vandaag is ie niet aanspreekbaar, maar hij gaat je bellen dus...Hij wacht nu eerst mee op je zadel, want hij was er ook wel nieuwsgierig naar!