[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:14

Leuke fotos! Ziet er netjes uit

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:14

ziet er heel moooi uit hoor joyce!! echt een nette combinatie ook al is het geen strand of bos haha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:32

Zo ben net thuis van een lang dagje :). Om half 2 stond die vriendin van mij voor de deur en zijn we naar friesland gereden en om iets van kwart voor vier kwamen we daar aan.

John ontmoet (had trouwens een mooie binnenkomer :=, ik wilde op de bank (van zo'n picknicktafel) gaan zitten maar zat ook net mijn moeder te smsen dat we waren aangekomen en toen ging ik ernaast zitten en lag ik dus op de grond :D. Heb echt weer gigantisch gelachen!)

Toen zijn we richting de stallen gelopen na een tijdje en heb ik kennis gemaakt met Amarosso (als ik het zo goed schrijf). Daarna heb ik hem meegenomen naar buiten naar de buitenbak en hij liep heel netjes met me mee aan het touwtje langs de merries ;). In de bak kon ik hem loslaten en ging die gelijk even bij de merries kijken die in het land erachter stonden. Monya kwam er ondertussen ook aan en toen hebben we daarmee staan praten over zijn verleden en wat er precies moet gebeuren. Ik weet nu dus het hele verhaal en ga er even rustig over nadenken. Daarna ging Amarosso weer naar stal en werd de vier jarige (ben de naam even kwijt) losgelaten in de binnenbak. Die was ook lekker aan het showen :D. Vriendin van mij was ook helemaal weg van hem! Dus we gaan er samen maar over nadenken :D.

Het paard wat die vriendin van mij op proef heeft staan is ook bij het Balingehof geweest. Bleek dus dat de eigenaar aardig wat niet verteld heeft. Hij is daar gebracht omdat hij zijn achterbenen niet wilde geven, dit is wel aardig opgelost. Daarna zouden ze hem zadelmak maken maar daarmee zijn ze gestopt omdat hij rechtsachter niet goed liep. Als ze wat meer vroegen schoot iets op slot. In iedergeval daar leek het op... Dus toen issie weer terug gebracht naar de eigenaar die hem nu dus voor goed en ingereden hebben verkocht. Gelukkig heeft ze nog niks betaald, en nu weet ze helemaal zeker dat ie terug gaat!

Nou dat was zo'n beetje het verslag denk wel :P.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:37

Sanne, wat een leuke foto's. Ook die racetijd foto's, er spat zoveel plezier vanaf voor jullie beiden.

Banditto, wat heb jij toch een knap paard zeg, wauw. Je ziet er uit om door een ringetje te halen en Banditto natuurlijk ook.

Frank, lekker zeg voor Prince. Dan kan hij ook eens wat zien. En ook leuk voor de kinderen.

Suus, jij heb ook al zo'n knapperd. Wat een mooie foto's weer.

Bianca, het kan niet altijd goed gaan helaas. Maar wel goed dat je heel goed tot 10 kan tellen. Morgen gaat het vast weer beter.

Moppielover, wat balen dat het niet zo goed gaat met moppie. Hopelijk voelt hij zich snel weer iets beter dat hij lekker nog even kan genieten.

Esther, wat een verhaal zeg! Lekker als je zo'n paard zou kopen. En wat is je eerste gevoel over 'jouw' paardje? Of was er niet een duidelijke klik (lijkt een beetje uit jouw verhaal).

Ik kon vandaag helaas niet rijden, want er zat vanmiddag een &^*&*&&(*&U()kuil in de weg en heb mijn band erop kapot gereden. Ik heb bij mijn auto pechhulp erbij gekocht en laat een lekke band (er werd gezegd: schade door eigen schuld GRRRRRRRR) daar nu net niet onder vallen. Als geluk bij een ongeluk is de opzegging van mijn lidmaatschap bij de ANWB misgegaan en ben ik nog lid tot 1-1-2010. Dus kon de ANWB komen. Dus gaat me weer even een paar duiten kosten, want het was echt een klap. Ik hoop wel dat mijn velg nog mee kan, maar kans is groot van niet. Dus vandeweek naar garage en nu weer even aangewezen op OV. Duik nu maar mijn bedje in.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:46

In de stal kwam ie al gelijk bij me knuffelen en kreeg ik al een 'zoen' maar ja ach dat is Amarosso, iedereen is gek op hem en ik begrijp nu waarom. Het is echt een grote knuffel :). En ach ja ik was op slag verlieft!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:17

Even snel en kort reageren:

Heidi.. Tsjee wat erg. Ik leef heel erg mee met je broer.. Verschrikkelijk als mensen zo kunnen veranderen, en je voor alles en nog wat uitmaken. Ken helaas het gevoel.
Ik wens jullie allemaal er heel veel sterkte mee, zo bovenop het overlijden van je geliefde zoiets mee te moeten maken, is onvoorstelbaar zwaar denk ik.

Suus, gave foto's, ben benieuwd naar de rest!!

Joyce, chique hoor, wat issie knap!!
Haha grappig, zelfde naam van onze paarden, en alletwee ook een vriend met een motor *D

Esther, ja, dat paard maar snel terugbrengen idd ;). Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen voor jullie, of we binnenkort nog een knappe barokke mogen verwelkomen hier.

Sanne, ik wacht nog steeds op je mailtje hoor, al vanaf 12.00 vanmiddag |( |(

:Y)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:49

tsjillert schreef:

Ja was ook al geschokt..

Saida Bedankt voor je aanbod! Pas maar op dat ik het niet ga gebruiken hihi. Het gaat niet goed met mijn stuitje. Ik kan alles weer, behalve draven met Sam. Het lichtrijden is heel pijnlijk. |( Sam was suuuperbraaf en heel traag én heel nerveus. Wilde er waarschijnlijk zeker van zijn, dat ik nu op zijn rug bleef zitten haha. Hij was heel bezorgd. Ik kon niet eens mijn singelstoten goed doen. Was vergeten ze weg te stoppen. Heel irritant. Hij ging dus geen misbruik maken van zijn kennis hoe hij me kan dumpen. Hij vindt het altijd heel erg als ik niet kom. Dus hij heeft zijn straf wel gehad met een week geen aandacht. Stinkend chaggie stond ie op stal. Dus ik zei al: "Dan had je me maar niet moeten leren vliegen!" Na even wat controlerondjes aan de longe, die op zijn elfendertigst gingen, zijn we naar buiten gegaan. Met opstijgen heb ik hem wel laten vasthouden. Voornamelijk omdat het overgooien van mijn been heel pijnlijk is. Ik heb 40 minuten gestapt en een halve tot hele volte gedraafd met lichtrijden. Antje kon zich niet inhouden en begon meteen weer met wat nuttige aanwijzingen. Dus ik had hem in de stap wel lekker aan het werk. Afstijgen ging echt heel stijf, want ik kreeg mijn been bijna niet hoog genoeg over het zadel heen. Sam trok wel met zijn kontje, maar bleef weer netjes staan. Meestal moet ik er daarna flink de pas er in houden de bak uit, omdat meneer met grote stappen naar de stal wil. Nu liep ie als een lammetje achter me aan!

Woensdag ga ik kijken bij Johan Hamminga (250 euro per uur, mag vast niet van Frank. :D ). En volgende week ga ik weer lessen. Idd is een andere instructeur een overweging waard. Maar ik zou dan met de trailer op pad moeten en dus mijn E moeten gaan halen. Op de pension zijn er heel duidelijke afspraken dat een instructeur van buitenaf niet welkom is. Dit omdat er in het verleden heel veel ongemak van is geweest. Klanten hielden toen geen rekening met Antje haar lesuren. Stonden er 2 instructeurs in de bak te schreeuwen. Frank ziet het niet zitten om wekelijks met mij zo op pad te gaan. Ik kan haar dochters nog vragen, maar nu wil ik eerst herstellen. En tja, als ik nou gewoon naar Antje luister en niet naar al die stuurlui aan wal. Vandaag heb ik weer gereden zoals ik eigenlijk altijd doe en we boekten al vooruitgang. Wel was ie veel met het bit aan het klooien, dus ik wil graag dat de tandarts even naar hem kijkt.

Kelly Gefeliciteerd met je verjaardag!
Lisenka Nou, ik moet 28 mei naar de kapper en ik weet het nog steeds niet wat AR is, dus uhm... dat wordt verven?
Mss vraag ik mijn wedstrijdmaatje of ik een keer mee mag doen in haar les. Die heeft ook een heel andere insteek. Zal ze wel aan meewerken, is ze voor de helft klaar. Haar instructeur is een heel bedachtzame man. Weer eens wat anders dan een vrouw hè? Idd kan het heel verhelderend zijn. Antje's dochter Marjolein heb ik gevraagd of zij Sam een keer wil rijden als we op vakantie zijn. Ze rijdt ZZ-licht, dus mss leert Sam nog wat goeds van haar. haha. Zij geeft ook les, dus haar kan ik ook eens vragen. Dan hoef ik er niet eens voor op stap.

Balen dat het geen winst was! Sommige jury's zijn gewoon te zuinig, zeker als je eerste wordt met 178. Dan deugt de jury gewoon niet. Voel met je mee hoor! Wel netjes eerste plaats! En goed van Otto dat ie nu relaxed bleef. Sam kan ook zo spetteren op concours, maar ook hij begint nu rustiger te worden. Dat is het voordeel van zo vaak op concours gaan. Dát hebben we al gewonnen.

Ilona Haha herkenbaar. Sam was vandaag ook niet te genieten na een week geen bezoek voor hem...
Naatjuh Mooie foto's! Heel sprekend en scherp! Verder ben ik niet zo'n kenner hoor. En ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst en alvast gefeliciteerd met ook jouw tiener. Sam is ook 10 sinds 1 mei.
Machonito Ik ben sprakeloos en de rillingen lopen over mijn rug, echt waar! Maar ik weet wel dat het vaker gebeurt na de dood van een dierbare. Mijn moeder is ook geen lekkertje dan, weet ik uit ervaring. Maar dit slaat werkelijk alles. Ik wens jou en je broer en verdere familie heel veel sterkte toe en ik hoop dat diegenen die je schoonzus en je broer zo besmeurt hebben heel veel spijt krijgen van hun daden. Hun tijd komt heus! Wat een koppel zeg! Ongelooflijk.
Robijn Ik duim mee voor jullie en die hunter is ook niet verkeerd. Maar niks gaat boven je eigen paardje hè?
Amanda89 Jij hebt ook een mooi beest zeg!
Sanne Iggie een echte baas haha! Pas maar op, dat ie niet over jou gaat bazen dan. ;) Je les klinkt als een heel stevige les en wat heerlijk dan, dat je er een kind van 4 zo op kan zetten!
Het besef van het overlijden begint denk ik nu pas? Ik wens jullie heel veel sterkte!
Kjoetie klinkt als een van je rozewolk-valdag. Nou ja, beter je roze wolk dan je paard. Ik kan het weten. 8-)
Laura Die wolk van jou is ook groeiende! Klinkt goed zo. Zalig! Ik wil ook in bij het bos wonen.
Soeske Wouw! Wat een prachtige foto's van een heel mooi paard en een paar erg leuke shetjes... Die ogen van die schimmel, ik zwijmel!
Sefanja Welkom en weet waar je hier aan begint. haha. Heel snel topic... Leuke paardjes heb je.
Banditto De foto's laten een subliem paard zien. Terecht zo hoog beoordeeld dus! Mooie foto's! Jullie zijn een mooi koppel.
Esther Zo te lezen heb jij een heel interessante middag gehad in Friesland en je komt al veel wijzer thuis. Ben benieuwd naar je uiteindelijke besluit.
Spokie Ach balen, hopelijk is je band snel hersteld en ben je weer mobiel!

Ben weer even bij! Enne...

Frank met zulke mooie kindertjes zal de mama wel een plaatje zijn? hihi. De stal van Prince is een vooruitgang. Sabrina is er al heel blij mee. Morgen wil ze ponyrijles. Dan weet je dat vast...

Groetjes, en welterusten!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:16

Goedemorgen allemaal :wave:

Ik ga even een poging doen tot bijreageren, maar heb het nogal druk gehad dus ik hoop dat ik niemand vergeet!

Anouk vervelend dat je er nog steeds zo'n last van hebt, hopelijk trekt het snel helemaal weg. Ik herken het probleem van geen eigen instructie mee mogen nemen, ik sta daarom nu op een stal waar dat wel gewoon mag :j

Frank wat een schattige foto van jullie kids! En je hebt je prima vermaakt in de drunense duinen zo te zien :P

Esther wow wat een leuk verslagje, het ging in ene echt snel he? Maar wel heel leuk, hoop voor je dat het door gaat!

Anita balen joh, hopelijk kan je snel weer karren met je auto'tje.

Joyce WOW wat ziet hij er goed uit :wow: Gefeliciteerd met jullie punten, jullie hebben ze zeer zeker verdiend! Vooral zo doorgaan zou ik zo zeggen :D

Michelle ook gefeliciteerd, ze heeft weer wat ervaring opgedaan, ik vind het echt knap dat jij dan nog betrekkelijk rustig blijft. Ik zou me alsnog druk maken hoor := Jullie zien er stuper uit zo strak in het pak 8-)

Sefanja welkom, leuke paardjes heb je!

Soeske stoere foto's van Goya en je ukkies, vooral die hoofdfoto's van ik echt heel mooi!

Bianc fijn dat je les zo goed ging en dat je zo'n klik met haar had, dat is altijd erg belangrijk. Hehe natuurlijk zouden onze paarden onze paarden niet zijn als ze ons daarna niet meteen heel duidelijk maken dat ze echt niet altijd zo lief zijn :P O:) :D

Laura haha hij begint te puberen, sux6 ermee :P

Nishada super foto's! Maar idd waarom een bontje?

Debby ik moest lachen om jouw shet verhaal, wat kunnen die dingen toch heerlijk pittig zijn :P

Sanne nogmaals veel sterkte, dat zal idd best heftig geweest zijn. Moet stiekum wel lachen om je verhaal dat Igneo zo bazig is, laat die maar schuiven :P Is dat hoesten nu helemaal weg? Mooie foto's van jou en Doos, de lol spat eraf!

Jolijn heel veel sterkte, ik zal voor je meeduimen dat de behandeling aanslaat. Dat is niet niks. Had je haar nou laten keuren voordat je haar kocht? Leuk paardje die hunter maar ik kan me voorstellen dat je liever lekker met Robijn verder kan :(:) Ook hele mooie foto's van haar!

Heidi jij ook veel sterkte, ook voor je broer |( Gedver wat een verhaal. Wat kunnen mensen toch ontzettende achterbakse griezels zijn. Vind het wel apart dat die schoonfamilie van je broer meteen van alles weg kwam halen en niet naar hun dochter omkeken, net alsof ze het wisten ofzo? Echt niet normaal....

Kelly nog gefeliciteerd! Nu maar hopen dat Perla drachtig wordt. Sterkte nu Taco zo ver weg staat, hij staat er goed maar toch is het zo moeilijk....

Lisenka zonde van de punten maar super dat Otto nu lekker rustig was, hopelijk onthoudt hij dat voor de volgende keer :Y)

Met het paard van mijn vriendin gaat het nog niet goed. Hij wil niet eten, waarschijnlijk last van zijn slokdarm door de maagsonderingen. Ik heb ze gezegd dat ze wat van Suevo's marstall slobber moet pakken, daar wilde hij gisteren gelukkig een klein beetje van eten. Vandaag gaan ze het weer proberen, nu maar hopen dat hij daar van opknapt!

Nou verder weet ik het even niet meer, en kan ook niet verder terugscrollen hehe :D Een fijne dag allemaal, ik ga zo werken!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:46

Zo ik heb niet alles terug gelezen kost iets teveel tijd als je eigenlijk moet werken maar 3 blz. moet gaan.

Heidi wat verschrikkelijk wat je broer is overkomen, ik hoop dat hij terzijnertijd zijn geluk weer vind.

Kelly, ik zal voor je duimen dat je paard drachtig is.

Moppielover het zit je niet mee gecondoleerd met het verlies van je oma.

Sanne fijn dat het zo goed gaat met je paardjes en dat je zo lekker bezig bent met Vaidosa die galop komt echt goed gewoon de tijd voor nemen.

Bianca ik heb ook zo’n paard die bang is langs een kant van de bak, er staan daar heel veel bomen en struiken en daar zitten vogels en kabouters in. Ik los het op door eerst in de hoek te rijden die ze niet eng vind (wat niet groot is) en die dan langzamerhand te vergroten en op een gegeven moment kan ik toch bijna heel de bak gebruiken.

Laulau lekker dat Hincapie weer lekker gaat.

Mooie foto’s Soeske

Banditto ziet er goed uit hoor die dressuurfoto’s

Esther ik ben benieuwd wat je gaat doen.

Wat een pech Spokie

Idefix toch fijn dat Sam met je meedenkt en je in ieder geval boven wil houden.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:19

Ik zweef inderdaad nog steeds op mijn roze wolk haha!
Hierbij de foto's en filmpjes van gisteren plus onze galop!
[RIJ-ITP] Hincapie (PRE) in het bos en 2e keer in galop!

Malin balen dat het nog steeds niet goed gaat! Hopen wil hij vandaag weer een beetje slobber.

Anouk 250 per uur. Pfoeh dan heb ik toch de verkeerde baan gekozen zeg!

Spokie balen zeg van je band! Ja die wegendiensten zijn ook niet alles....

Esther spannend allemaal hoor! Ben benieuwd wat je gaat beslissen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:21

Angela – heel veel sterkte met het verlies van de broer van je oma het zit allemaal niet mee :n

Suus – krijgen wij de foto’s ook te zien ben wel benieuwd weer naar jou kanjers
*leest verder* en ziet super mooie foto’s :D zien er goed uit hoor

Mies – daar heb je ook helemaal gelijk in ik rijd ook met volgens mij de kleinste knopjes die er zijn want mijn instructrise houd er ook niet van om gelijk sporen om te doen maar bij mij was het noodzaak ik ben gewoon te klein :+ :P
Maar wat je zegt wielen vindt ik echt te ver gaan zeker in de B

Sanne – bedankt ik ben nu zelf ook heel blij dat ik eindelijk het knopje heb gevonden zo kan ik tenminste verder trainen met andere oefeningen. En ik zal wel even aan vriendlief vragen of die weer een keer mee wil foto’s maken of ik moet even iemand anders paaien :P
En toch nog lekker 2 dagen gereden ondanks de begrafenis had je tenminste een beetje afleiding, ik denk persoonlijk dat je dadelijk pas alles werkelijkheid wordt dus neem rustig je tijd om het te verwerken en iedereen doet dat op zijn eigen manier

Bianca – jammer dat het gisteren niet zo ging als tijdens je les maar wat je zegt volgende keer beter gewoon lekker blijven trainen

Laura – gelukkig zijn alle paarden niet hetzelfde ieder heeft zijn eigen ‘’enge’dingen en de een is zoals je zeg in de bak vervelend en de ander weer niet :P het was ook een lekker dagje voor heike hij wordt altijd helemaal enthousiast van de lange lijnen is zo gaaf om te zien :D
En weer fijn met hincapie gewerkt lekker hoor
P.S. ben jij morgen ook nog van de partij bij de kliniek ?

Amanda – fijn dat het verhuizen van nino super ging en veel plezier met klussen in je eigen huis

Sefanja – welkom hier leuke paarden heb je en het is idd een aparte kruising

Joyce – foto’s zien er goed uit hoor en nu wordt het tijd voor je officiële wedstrijden he ;)

Esther – volgens mij wacht jij niet meer tot augustus en staat er binnenkort een paardje wat van jou is :P jammer dat sommige eigenaren niet alles eerlijk vertellen :n maar zoals je weet als is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel :P
Veel succes met nadenken over je toekomstige paard ;)

Anita – balen van je band en dan denk je dat je het goed geregeld heb met die pech hulp en dan valt dit er toevallig niet onder dan baal je idd flink

Anouk – fijn dat je weer een beetje enthousiaster klinkt gewoon niet naar meerdere mensen luisteren en doen wat jij denkt dat goed is en dat kort sluiten met je instructrice dan komt het helemaal goed :j

Malin – balen dat die nog steeds niet echt opknap maar geluk wou die wel wat van suevo’s eten ik duim nog steeds mee staat die wel nog op de kliniek ?

En wat een mooie roze lucht hierboven die roze wolk van jullie is ook mooi maar roze lucht is mooier O:) O:)
nee hoor ik ben met een roze wolk heel erg tevreden
Gisteren weer gereden met losstappen wil die nu ook al lekker lang en laag gaan ( i.p.v. nek erop) en lekker actief lopen toen met oppakken was die wel wat drukker als de vorige dagen want er waren mensen bezig met heggen knippen en aan het zagen maar ik had hem redelijk onder controle en toen ging die me toch meer lopen :9 mijn kanjer :+: en in stap heb ik hem al voor 95% draf en galop is natuurlijk nog niet bevestigd maar over de stap durf ik dat bijna wel te zeggen hij loopt natuurlijk af en toe nog heel erg te diep maar ik zie dat liever dan dat die sterren aan het kijken is :P vandaag mag mijn zwagertje er naar toe kan ik mijn huisje soppen :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:35

Denise ik ben morgen van de partij hoor!
Fijn dat Heike weer zo goed ging!!!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:46

Hay,

Heb gereageerd op de topics die jullie geplaatst hebben. ( Allemaal maar veel topics plaatsen! +:)+ )

Heikedenise; dankjewel
_Saida_; Dankje! Ik heb een goed gevoel bij het bontje. Heb bij mijn pony ook altijd met bontje gereden en heb dit als goed ervaren. Het zadel ligt goed met bontje, dus het lijkt me ok?
Prinslover; Jullie moeten gewoon ook veel topics plaatsen, daar ga ik allemaal op reageren :Y)
Spokie79; Bedankt!
Yenneke; Zijn vader en moeder zijn in principe redelijk 'vee' Lusitano. Alleen zijn vader heeft 25 % Arabisch bloed, vandaar dat hij Cruzado is.
Soeske; jummie, knap paard!
Zasread; De foto's in je topic zijn super mooi.
Banditto; Leuk om ook de foto's te zien!
Dinkeygirl; Zie reactie _Saida_ hierboven ;)
Laulau85; zie topic

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:12

Angela: oh oh... het zit nog niet helemaal goed bij moppie he? Succes nog ermee..

Suus: Whaaa.. :~ Wat staan ze er mooi op! Heeft de fotografe echt mooi gedaan met die kleuren! Knappe Goya! En de shets zo lief..
Enne, leuk weekend gehad :D . Er verschuilt wat geheimzinnigs in je berichtje :P ?

Sanne: :(:) Nog een knuffel voor je..... het heeft denk ik even tijd nodig om het te gaan beseffen..
Wel weer enorm leuk een topic!! :D Ik ga meteen zo even kijken. En wat een mooi plaatje al van dosie! Gaat echt steeds beter he!!

Bianca: Jammer van je les... maar wie weet gaat het volgende keer wel weer goed!

Laura: Ik merk aan chico ook wel dat hij het nodig heeft hoor, lekker los een sprintje kunnen trekken :D . Hij gaat dan echt even helemaal los, en ik maar blij zijn dat ik er dan niet op zit haha. Ook jij een topic, leuk!

Amanda: Hey, wat leuk dat je ff langs komt. Fijn dat Nino het zo goed doet! Lekker op je nieuwe stal! Ik moet nu wel een keertje langs komen he ;) . Dronten ligt vlakbij me vriendje dus het kan nu haha... Wanneer kom je weer foto's spammen ;) ?

Joyce: Kijk daar zijn ze hoor, in het apenpakkie :D . Super foto's! Wat glimt hij mooi zeg! Ziet er sjiek uit zeg ;)

Sefanja: Welkom! Leuke paarden heb je!

Esther: Leuk verslag zeg!! En wat beroerd als je zo achter de feiten moet komen, voor je vriendin... maar ook wel heel goed. Het bezoek heeft sowieso wat opgeleverd dus! En wat is de reden dat je erover na gaat denken? Te vroeg? Of een te lastig verleden? Of iets anders? Wel spannend hoor, hou ons op de hoogte he ;)

Anita: Grrr.. auto's...af en toe wordt je er gek van. Ik had het laatst ook, reed achteruit, ik hoor 'pof' en jahoor, lekker band :( . Meteen 60 euro lichter ofzo, maar ach, ik lees dat het bij jou nog erger is.... Hopen dat je auto snel in orde is!

Anouk: En bij jullie aan huis lessen? Is dat geen optie? Gelukkig weer op Sam gezeten lees ik, goedzo! Komt wel weer okay! Als je de Z ooit nog eens kunt bereiken, zul je des te trotser zijn! :j

Malin: :(:) he, balen van het paardje.... echt sneu om toe te moeten kijken zeg.... Staat die nog op de kliniek? Of is hij inmiddels thuis?

Denise: Joepieee! Heike gaat goeehoeed. En jij ook! Toppie hoor, hou het vast!

Heid: :(:) Sterkte he!!

Jas: Hoe is het met je? En met je vriendje? Woon je al bijna bij hem in hihi :D . Volgens mij ben je nog aardig happy of niet? En hoe is het op je werk?

Gisteren voor de 2e keer na mijn val weer op Chico gestapt. Had zo'n zin om er eens even een lekkere dressuurtraining tegenaan te gooien :D . Dus eerst chic even aan de longe gedaan voor de zekerheid, en daarna erop! Meneer bleef weer keurig staan met opstappen :D . En daarna heerlijk gereden! Hij ging best lekker! Moet nog steeds even goed me houding vinden op me nieuwe zadel, en heb ook wel weer een lesje nodig, maar al met al ging het lekker! Galopknopje rechtsom gister er op zetten, dat ging super :D . Ook voltes gegaloppeerd. Linksom doet hij al heel braaf. Ook verruimen doet hij nu steeds beter :D . Kortom heerlijk gereden en een moe en voldaan paard en amazone op t end 8-) . Wat is het toch een lekkerding! Ben blij dat ik nog steeds zo lekker met m kan rijden....

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:01

Dankjullie wel :D
evdpanne, ja, Amarosso is echt een heel leuk dier :)
Spokie, balen zeg, van je auto :S
Malin, hopen dat t gauw beter gaat met t paard van je vriendin!
Denise, fijn dat t rijden goed ging met Heike!
Och, Iloon, jij weet t er ook altijd weer uit te pikken he, uit de berichten ;)
Najaa, erg leuke avonden gehad (een paar keer) met een jongen :D Heerlijk over t strand gewandeld met volle maan, zelfde interesses (hij heeft vroeger ook paard gereden ;) ) en gewoon heerlijk samen zijn.. Eerst nog maar ff rustig aan, is wat snel na alles maar goed..
Iloon, fijn dat t lekker ging met Chic!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:03

Zooo he Suus, :D Zie, ik rook al zoiets in je post hahaha 8-) . Wat lig jij goed in de markt zeg!! Wel leuk hoor, al die jongens om eens van te proeven, tenminste, ik heb het er nog maar bij 1 gehouden _O- Maar vind het altijd leuk die verhalen te horen. Klinkt wel heeul gezellig! Wie weet, ik lees het wel als het echt wat is :D .

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:04

hahaha, ja, t schijnt dat ik goed in de markt lig (haha, neehoor, ben niet arrogant ;) )
Tja, bij 1 houden... Lastig ;) Ik hou jullie op de hoogte :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:40

Amarosso heeft natuurlijk wel een verleden, maar dat is aan zijn karakter niet te merken. Het is nu bij hem belangrijk dat zijn spieren getraind worden omdat hij daarin nu nog te slap is. Ze heeft ook eerlijk tegen mij gezegd dat als hij nu gekeurd zou worden hij er niet doorheen zou komen.

Het zal dus als ik hem koop in het begin veel aan de lange lijnen zijn en slepen is ook heel goed voor hem, dus beleren voor de kar is ideaal. En dat vind ik ook heel leuk. Wil zelf ook graag gaan mennen (moet het alleen nog leren). Eigenlijk had ik al die keus gemaakt voordat ik er na toe ging... Maar ja moet het even rustig laten bezinken :). Ik ben er in iedergeval wel al heel positief over :D. En binnekort ga ik weer kijken en dan komt de definitieve keus... Het is gewoon een beetje snel gegaan, ik ben altijd zelf van karakter heel voorzichtig en ja je gaat toch een verbintenis aan voor jaren :). Maar vandaag liep ik al de hele dag met me hoofd in de wolken te fantaseren over hoe het allemaal zou gaan :D.

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:45

Iedereen bedankt voor jullie warme welkom op deze forum...
Zoals gewaarschuwd, gaan jullie idd hard in het forum...

Ik zit niet op een roze wolk, maar een blauwe... Ik kan eigenlijk niet wachten totdat Abano van zijn moeder af is, want dan kan ik gewoon weer lekker rijden... Ik heb gedurende dracht besloten Tinka tot drie maanden na de dracht met rust te laten en te herstellen van haar bevalling...

Als Abano drie maanden is ga ik langzaam weer opbouwen met het rijden en daarnaast met Abano werken als wandelen langs de wegen etc... Hij weet en begrijpt al heel veel....

Ik mis het rijden echt ontzettend erg, daarnaast ben ik wel een aantal kilootjes aangekomen....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:58

Esther: ik snap het!! Goed over na denken, al zegt mijn gevoel wel dat je meestal het gevoel hebt van JA!! en bij twijfel zeggen ze vaak: niet doen. Maar goed over nadenken is goed... De voor- en nadelen tegen elkaar afwegen :j .

Sefanja: nog even geduld hebben dus, snap het best hoor! Ik zou het rijden ook wel enorm missen!

http://link.marktplaats.nl/248722019

Ik vind dit zo'n smakelijk snoepje :9 . Zoals hij omschreven wordt echt het ideale paardje, volgens mij ook geen dikke vp... Of schuilt hier een addertje onder het gras :+ ?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:14

Esther, tja, dan heb je je keuze al gemaakt ;) Kheb hem toen gezien toen hij net kwam, wat een verschil met nu.. En een echte knuffelkont, heerlijk..
Iloon, tja, ik weet het niet.. denk wel dat ze er nogal wat voor vraagt..
Sefanja, nog ff wachten, dan kun je weer lekker rijden :)
Net ff lekkr op buitenrit geweest, alleen was Goya wat dwars, ze waren met het spoor bezig en dan staan er allemaal vrachtwagens en dat vond meneer op 100m afstand al eng...

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:16

ik ben nooit echt huiverig op marktplaats, men kan zijn paard wel mooi omschrijven etc maar weet niet hoe het in werkelijkheid is... Als het paard mij aanstaat wil ik meerdere keren proefrijden etc...

Ik lees vaak paard bokt en trapt nooit... Als een paard schrikt kan het steigeren, vandoor schieten etc... zonder foute bedoelingen... dus bovenstaande zou men nooit kunnen opschrijven of anders omschrijven als; Het paard heeft in periode dat ik eigenaar ben nooit gebokt....

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:19

of zeg ik nu iets verkeerd

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:20

Neehoor, ik geef je groot gelijk. Dat zou ik met alle mensen hebben die hun paard aanbieden, of ik moet ze kennen..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 12:24

iloon - lekker gereden dus krijg je toch weer een fijn gevoel he :D

esther - gewoon lekker goed over nadenken en de voor en nadelen tegen elkaar afwegen jij moet er de rest van je leven voor zorgen

Sefanja - je moet altijd meerdere keren gaan kijken naar een paard en hem goed laten keuren en een paard kan altijd schrikken maar ik denk dat de eigenaar bedoelt dat die het niet bewust doet maar zo iets stom zeg je nou ook weer niet hoor