Sanne, wat een leuke foto's. Ook die racetijd foto's, er spat zoveel plezier vanaf voor jullie beiden.
Banditto, wat heb jij toch een knap paard zeg, wauw. Je ziet er uit om door een ringetje te halen en Banditto natuurlijk ook.
Frank, lekker zeg voor Prince. Dan kan hij ook eens wat zien. En ook leuk voor de kinderen.
Suus, jij heb ook al zo'n knapperd. Wat een mooie foto's weer.
Bianca, het kan niet altijd goed gaan helaas. Maar wel goed dat je heel goed tot 10 kan tellen. Morgen gaat het vast weer beter.
Moppielover, wat balen dat het niet zo goed gaat met moppie. Hopelijk voelt hij zich snel weer iets beter dat hij lekker nog even kan genieten.
Esther, wat een verhaal zeg! Lekker als je zo'n paard zou kopen. En wat is je eerste gevoel over 'jouw' paardje? Of was er niet een duidelijke klik (lijkt een beetje uit jouw verhaal).
Ik kon vandaag helaas niet rijden, want er zat vanmiddag een &^*&*&&(*&U()kuil in de weg en heb mijn band erop kapot gereden. Ik heb bij mijn auto pechhulp erbij gekocht en laat een lekke band (er werd gezegd: schade door eigen schuld GRRRRRRRR) daar nu net niet onder vallen. Als geluk bij een ongeluk is de opzegging van mijn lidmaatschap bij de ANWB misgegaan en ben ik nog lid tot 1-1-2010. Dus kon de ANWB komen. Dus gaat me weer even een paar duiten kosten, want het was echt een klap. Ik hoop wel dat mijn velg nog mee kan, maar kans is groot van niet. Dus vandeweek naar garage en nu weer even aangewezen op OV. Duik nu maar mijn bedje in.