Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Om half 2 stond die vriendin van mij voor de deur en zijn we naar friesland gereden en om iets van kwart voor vier kwamen we daar aan.
, ik wilde op de bank (van zo'n picknicktafel) gaan zitten maar zat ook net mijn moeder te smsen dat we waren aangekomen en toen ging ik ernaast zitten en lag ik dus op de grond
. Heb echt weer gigantisch gelachen!)
. In de bak kon ik hem loslaten en ging die gelijk even bij de merries kijken die in het land erachter stonden. Monya kwam er ondertussen ook aan en toen hebben we daarmee staan praten over zijn verleden en wat er precies moet gebeuren. Ik weet nu dus het hele verhaal en ga er even rustig over nadenken. Daarna ging Amarosso weer naar stal en werd de vier jarige (ben de naam even kwijt) losgelaten in de binnenbak. Die was ook lekker aan het showen
. Vriendin van mij was ook helemaal weg van hem! Dus we gaan er samen maar over nadenken
.
.
. En ach ja ik was op slag verlieft!
. Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen voor jullie, of we binnenkort nog een knappe barokke mogen verwelkomen hier.
tsjillert schreef:hebben jullie dit gelezen [VN] Topruiter Jean Claude Van Geenberghe plotseling overleden
Sam was suuuperbraaf en heel traag én heel nerveus. Wilde er waarschijnlijk zeker van zijn, dat ik nu op zijn rug bleef zitten haha. Hij was heel bezorgd. Ik kon niet eens mijn singelstoten goed doen. Was vergeten ze weg te stoppen. Heel irritant. Hij ging dus geen misbruik maken van zijn kennis hoe hij me kan dumpen. Hij vindt het altijd heel erg als ik niet kom. Dus hij heeft zijn straf wel gehad met een week geen aandacht. Stinkend chaggie stond ie op stal. Dus ik zei al: "Dan had je me maar niet moeten leren vliegen!" Na even wat controlerondjes aan de longe, die op zijn elfendertigst gingen, zijn we naar buiten gegaan. Met opstijgen heb ik hem wel laten vasthouden. Voornamelijk omdat het overgooien van mijn been heel pijnlijk is. Ik heb 40 minuten gestapt en een halve tot hele volte gedraafd met lichtrijden. Antje kon zich niet inhouden en begon meteen weer met wat nuttige aanwijzingen. Dus ik had hem in de stap wel lekker aan het werk. Afstijgen ging echt heel stijf, want ik kreeg mijn been bijna niet hoog genoeg over het zadel heen. Sam trok wel met zijn kontje, maar bleef weer netjes staan. Meestal moet ik er daarna flink de pas er in houden de bak uit, omdat meneer met grote stappen naar de stal wil. Nu liep ie als een lammetje achter me aan!
). En volgende week ga ik weer lessen. Idd is een andere instructeur een overweging waard. Maar ik zou dan met de trailer op pad moeten en dus mijn E moeten gaan halen. Op de pension zijn er heel duidelijke afspraken dat een instructeur van buitenaf niet welkom is. Dit omdat er in het verleden heel veel ongemak van is geweest. Klanten hielden toen geen rekening met Antje haar lesuren. Stonden er 2 instructeurs in de bak te schreeuwen. Frank ziet het niet zitten om wekelijks met mij zo op pad te gaan. Ik kan haar dochters nog vragen, maar nu wil ik eerst herstellen. En tja, als ik nou gewoon naar Antje luister en niet naar al die stuurlui aan wal. Vandaag heb ik weer gereden zoals ik eigenlijk altijd doe en we boekten al vooruitgang. Wel was ie veel met het bit aan het klooien, dus ik wil graag dat de tandarts even naar hem kijkt.
Je les klinkt als een heel stevige les en wat heerlijk dan, dat je er een kind van 4 zo op kan zetten!

Gefeliciteerd met jullie punten, jullie hebben ze zeer zeker verdiend! Vooral zo doorgaan zou ik zo zeggen 
Jullie zien er stuper uit zo strak in het pak 

Is dat hoesten nu helemaal weg? Mooie foto's van jou en Doos, de lol spat eraf!
Ook hele mooie foto's van haar!
Gedver wat een verhaal. Wat kunnen mensen toch ontzettende achterbakse griezels zijn. Vind het wel apart dat die schoonfamilie van je broer meteen van alles weg kwam halen en niet naar hun dochter omkeken, net alsof ze het wisten ofzo? Echt niet normaal....
Een fijne dag allemaal, ik ga zo werken! 
zien er goed uit hoor

het was ook een lekker dagje voor heike hij wordt altijd helemaal enthousiast van de lange lijnen is zo gaaf om te zien 

jammer dat sommige eigenaren niet alles eerlijk vertellen
maar zoals je weet als is een leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel 

mijn kanjer
en in stap heb ik hem al voor 95% draf en galop is natuurlijk nog niet bevestigd maar over de stap durf ik dat bijna wel te zeggen hij loopt natuurlijk af en toe nog heel erg te diep maar ik zie dat liever dan dat die sterren aan het kijken is
vandaag mag mijn zwagertje er naar toe kan ik mijn huisje soppen

Wat staan ze er mooi op! Heeft de fotografe echt mooi gedaan met die kleuren! Knappe Goya! En de shets zo lief..
. Er verschuilt wat geheimzinnigs in je berichtje
?
Nog een knuffel voor je..... het heeft denk ik even tijd nodig om het te gaan beseffen..
Ik ga meteen zo even kijken. En wat een mooi plaatje al van dosie! Gaat echt steeds beter he!!
. Hij gaat dan echt even helemaal los, en ik maar blij zijn dat ik er dan niet op zit haha. Ook jij een topic, leuk!
. Dronten ligt vlakbij me vriendje dus het kan nu haha... Wanneer kom je weer foto's spammen
?
. Super foto's! Wat glimt hij mooi zeg! Ziet er sjiek uit zeg 

. Meteen 60 euro lichter ofzo, maar ach, ik lees dat het bij jou nog erger is.... Hopen dat je auto snel in orde is!
he, balen van het paardje.... echt sneu om toe te moeten kijken zeg.... Staat die nog op de kliniek? Of is hij inmiddels thuis?
Sterkte he!!
. Volgens mij ben je nog aardig happy of niet? En hoe is het op je werk?
. Dus eerst chic even aan de longe gedaan voor de zekerheid, en daarna erop! Meneer bleef weer keurig staan met opstappen
. En daarna heerlijk gereden! Hij ging best lekker! Moet nog steeds even goed me houding vinden op me nieuwe zadel, en heb ook wel weer een lesje nodig, maar al met al ging het lekker! Galopknopje rechtsom gister er op zetten, dat ging super
. Ook voltes gegaloppeerd. Linksom doet hij al heel braaf. Ook verruimen doet hij nu steeds beter
. Kortom heerlijk gereden en een moe en voldaan paard en amazone op t end
. Wat is het toch een lekkerding! Ben blij dat ik nog steeds zo lekker met m kan rijden.... 

Heerlijk over t strand gewandeld met volle maan, zelfde interesses (hij heeft vroeger ook paard gereden
) en gewoon heerlijk samen zijn.. Eerst nog maar ff rustig aan, is wat snel na alles maar goed..
Zie, ik rook al zoiets in je post hahaha
. Wat lig jij goed in de markt zeg!! Wel leuk hoor, al die jongens om eens van te proeven, tenminste, ik heb het er nog maar bij 1 gehouden
Maar vind het altijd leuk die verhalen te horen. Klinkt wel heeul gezellig! Wie weet, ik lees het wel als het echt wat is
.
)
Ik hou jullie op de hoogte
. Ik ben er in iedergeval wel al heel positief over
. En binnekort ga ik weer kijken en dan komt de definitieve keus... Het is gewoon een beetje snel gegaan, ik ben altijd zelf van karakter heel voorzichtig en ja je gaat toch een verbintenis aan voor jaren
. Maar vandaag liep ik al de hele dag met me hoofd in de wolken te fantaseren over hoe het allemaal zou gaan
.
.
. Zoals hij omschreven wordt echt het ideale paardje, volgens mij ook geen dikke vp... Of schuilt hier een addertje onder het gras
?
Kheb hem toen gezien toen hij net kwam, wat een verschil met nu.. En een echte knuffelkont, heerlijk..