Mies fijne gast was dat, haha in vond het wel een goede dat hij het moest schoonmaken met een sopje 
Yenneke lekker hoor dat je les zo goed ging! Wij gaan nog steeds meeten he?!
Even over Eveline en Enno, Eveline is op vakantie (komt pas eind augustus terug) en Enno staat nog steeds te koop dacht ik. Maar ben ook wel benieuwd hoe het met Esmee en Fuego gaat!
Yenneke schreef:Malin Jeetje, je kan wel goed zien op de foto's hoe erg hij zichzelf heeft toegetakeld met het rollen. Arm beest. Gelukkig gaat het goed! Wat zul je blij zijn als hij weer terug op stal staat!
Het was ook niet normaal rollen wat hij deed. Hij klapte echt keer op keer tegen de grond. Was echt verschrikkelijk om te zien
en ik hoop echt nooit meer zo iets mee te maken.
Het toeval wilde dat hij kreupel was, en mijn moeder en ik waren hem wezen afspuiten om daarna nog even lekker met de hond door het bos te gaan wandelen. Toen was er overigens nog helemaal niets aan de hand! En terwijl wij in het bos waren wandelen werden we gebeld dat hij echt lag te kronkelen van de pijn en dat het echt helemaal niet goed ging. Wij natuurlijk meteen terug naar stal, en het was echt zo zielig om te zien...
Hij was doorweekt van het zweet, en hij was gewoon echt helemaal blind van de pijn. We hadden er een lang touw aan om te zorgen dat hij niet over ons heen rende of dwars door het hek heen klapte. Af en toe lag hij zelfs op zijn rug en bleef hij ook zo liggen. Hij lag dan ook echt ontzettend te kreunen. Dan probeerde hij weer op te staan, kon net 3 stappen zetten met gekromde benen en klap daar ging hij weer... hij ging ook niet normaal liggen, hij stortte echt tegen de grond. Daardoor waren zijn ogen ook helemaal opgezwollen en het wit was echt helemaal rood, want hij stootte natuurlijk de hele tijd keihard zijn hoofd. De dierenarts kon hem ook niet echt behandelen want die kon er niet bij komen. Op een gegeven moment bleef hij tussendoor even liggen van uitputting, toen hebben ze hem snel een prik gegeven. Maar die hielp niet, want even later ging het gewoon verder. Daarna nog een spuit geprobeerd te geven, ook toen hij lag, maar toen begon hij weer zo wild om zich heen te slaan dat de helft er niet in ging. Toen hebben ze hem maar gesedeerd, want hij was niet te benaderen en al helemaal niet te vervoeren en hij zou toch naar de kliniek moeten. Arme jongen, al zo veel meegemaakt en dan zo veel pijn
Ik heb ook nog foto's van een paar dagen na de operatie, die dag dat hij terwijl wij daar waren, weer koliek kreeg en dat wij daar bijna 4 uur zijn geweest. Vlakvoordat die krampaanvallen begonnen was ik ook foto's aan het maken, van hoe hij aan t infuus stond. Die foto's heb ik niet geplaatst want die maken je echt aan het huilen. Zo veel pijn en ellende als hij daar uitstraalt... en die ogen, en dan die wonden die daar echt nog goed open lagen, brrrr
Maar daar moet ik echt maar niet meer over nadenken, want het gaat nu zoveel beter met hem. Die plekken rond zijn ogen en oren zijn alweer grijs omdat er een beetje haar op komt. Heb gisterenochtend ook weer foto's gemaakt zodat ik de verbeteringen kan zien. Die zal ik later wel even in mijn picasa album erbij zetten. Ben echt benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen vanmiddag, meneer Boschker en ik gaan het over dat been hebben. En de hechtingen mogen eruit! Gisteren was hij echt zo sterk en stout dat ik er een hengstenketting aan moest hangen