En dan dus ook nog terug 
En ik moest er wel een beetje op tijd bij zijn ivm die ander he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dan dus ook nog terug 
Serieus! Ik helemaal pissed.. Dus ik naar dat ventje...heb jij tegen onze auto gepiest..zegt hij nog heel stoer ja ook, dus ik: Oke dan ga je maar mee naar binnen sopje halen kun je de auto gaan wassen.... Maar mn broer had net gezegd dat hij op moest rotten...staat hij te stotteren...jajajja maar van hem moest ik weg. dus ik: ja en van mij moet je de auto wassen dus lopen, Dat eikeltje mee naar binnen, sta ik emmer te vullen, komt mn ma vragen wat ik doe. Dus ik vertellen...kijkt ze dat ventje zo aan...nou wordt je ook lekker bedantk voor je gastvrijheid zegt ze. Dus die ook mee naar buiten en heeft dat eikeltje onder toezicht van mij mn ma en mn broer op zn knieen de auto zitten wassen (waar hij had gestaan dan) Echt een L*L niet eens even een sorry. En toen hij binnen was vroeg ik wat er leuk aan was, hij was uitgedaagd door zn vrienden
lekkere vrienden.

Wat voor trailer heb je dan, dat hij het voor elkaar heeft kunnen krijgen zich om te draaien. Ik zou ook wel de reactie van de mensen die achter je hebben gereden willen zien toen ze Des z'n hoofd uit de trailer zagen steken. 
Feest was super gaaf. Vooral Erick E op het eind. Moest eigenlijk voor de BOB spelen, maar het was zo gezellig en de rosé dronk makkelijk dus toen heeft m'n vriend maar naar huis gereden.
Wel met een hele omweg om alle eventuele alcoholcontroles te vermijden, want eigenlijk had hij ook te veel op. Hij voelde dan wel niks, maar bij een controle zou hij wel de sjaak zijn geweest denk ik.nameless schreef:mijn nepleren zijn maat 38
) 
Yenneke schreef:Malin Jeetje, je kan wel goed zien op de foto's hoe erg hij zichzelf heeft toegetakeld met het rollen. Arm beest. Gelukkig gaat het goed! Wat zul je blij zijn als hij weer terug op stal staat!
en ik hoop echt nooit meer zo iets mee te maken.
Hij was doorweekt van het zweet, en hij was gewoon echt helemaal blind van de pijn. We hadden er een lang touw aan om te zorgen dat hij niet over ons heen rende of dwars door het hek heen klapte. Af en toe lag hij zelfs op zijn rug en bleef hij ook zo liggen. Hij lag dan ook echt ontzettend te kreunen. Dan probeerde hij weer op te staan, kon net 3 stappen zetten met gekromde benen en klap daar ging hij weer... hij ging ook niet normaal liggen, hij stortte echt tegen de grond. Daardoor waren zijn ogen ook helemaal opgezwollen en het wit was echt helemaal rood, want hij stootte natuurlijk de hele tijd keihard zijn hoofd. De dierenarts kon hem ook niet echt behandelen want die kon er niet bij komen. Op een gegeven moment bleef hij tussendoor even liggen van uitputting, toen hebben ze hem snel een prik gegeven. Maar die hielp niet, want even later ging het gewoon verder. Daarna nog een spuit geprobeerd te geven, ook toen hij lag, maar toen begon hij weer zo wild om zich heen te slaan dat de helft er niet in ging. Toen hebben ze hem maar gesedeerd, want hij was niet te benaderen en al helemaal niet te vervoeren en hij zou toch naar de kliniek moeten. Arme jongen, al zo veel meegemaakt en dan zo veel pijn

ff kijken hoe ze erbij staat. 
.
Gewoon goed je moed erin houden haha.

.
! Robijn is knap!
Nog steeds heel veel sterkte, moet een hele klap zijn geweest.
. Geeft je een fijn gevoel he.
Welkom iig.
.
.
En na een krabbeltje van Saida nam ik hier maar weer is een kijkje. Had het namelijk erg druk, en om telkens van die ego berichtjes te schrijven schoot ik ook niet echt mee op. Maar ben weer terug.
. Hij stond daar in een heerlijke grote stal, lekker luxe. Telkens kusjes van mij en aandacht haha. Zo'n weekje weg was echt even nodig, we hebben beide echt genoten! Volgend jaar zeker weer!
Ja dat is echt even genieten. En Fuego ook, je kon gewoon zien dat hij genoot van die bosritten. Ja, baalde wel toen ik weer naar huis moest. Maar volgend jaar weer
! 
Maar ik kan het wel begrijpen hoor! Ik heb het zelf altijd als ik moe ben of niet lekker in mn vel zit, dan heb ik altijd zoiets van "kom op je kan het heus wel, doe nou even niet zo dom!" En vaak zijn dat nou juist de momenten dat ze dan NIET meewerken haha
Maar het zal onbewust toch aan mezelf liggen, dat ik meer gespannen ben of wat, en dat hij dan gewoon reageert op mij.
.
. En dan kan ik wel door blijven modderen, maar het werkt nu niet. Helemaal met zijn karakter. Is trouwens ook mijn eigen schuld, ik heb de hengst op Irma gezet, waarvan ik de voorouders kenden. Ik wilde een paard met karakter. Nou, die heb ik gekregen.
Welkom hier!