Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat je zegt, het belangrijkste is dat je je er thuis voelt en er echt een goed gevoel bij hebt! En ik ben vooral heel benieuwd naar de vorderingen van Wessel! 

)

Prinslover schreef:Lusitano: Rij je Sam nu niet lekker zonder zadel dan? Of issie dan niet zo lief? Is wel goed voor je zit en evenwicht
ik hou wel van een beetje een uitdaging
kimmie261 schreef:Lusitano kan me voorstellen hoor,dat je toch weer lekker wil gaan rijden....en wie weet als het zadel past,kan je weer even vooruit tot je aangepaste zadel komt..wat voor een zadel is het??
vanochtend heb er niet eentje gezien.
Maar je heb over al voor en tegenstanders.Ik hoop voor je dat je ooit met wessel lekker kunt rijden.
.Ik had me aan gemeld voor de barokken wedstrijd in exloo,nou maar wachten op de volgende barokken wedstrijd in de buurt.

Arm kereltje
, ik hoop dat die jongen het wel voor elkaar krijgt. Het zou zonde zijn als je straks niet op Wessel kunt rijden.
Daar heeft Fifthy, Otje zijn maatje, ook een beetje last van. Otje is vreemd genoeg gek op geiten. Als ik daar langs loop met hem, gaat hij zich helemaal showen en heel hard hinniken. Maf beest. Volgens mij zijn alle paarden raar :p
Hoe groot is de kamer ongeveer en met hoeveel moet ze haar huis gaan delen? Ennuh gaan jullie die kamer ook samen schilderen?
gelukkig!
maar deze wel 
Ik hoef nu gelukkig pas om 8 uur aanwezig te zijn, want 7 uur is echt vroeg
Zo meteen ga ik even naar Ot, want die moet weer aan de slag aan de longeerlijn, anders wordt het zo'n worst op pootjes (onee, benen
)

Sukkeltje van me
Ja, ik heb ook echt geen zin in morgen, w88 op dat belletje, hoe stressvol (en ik ben ook nooit gestresst voor school dingen :S )
Schijnt mee te vallen voor Adam (in totaal 23m2), maar ik vind t ernstig
Ze heeft wel eigen WC en douche, alleen keuken moet ze delen. Het is een flat met 15 verdiepingen... Ze gaat t ook verven, misschien ga ik helpen, kijk nog wel

Die pony is echt niet te geloven... Ik heb de wei verdeeld zodat het gras beter wordt afgegraasd en Yoshi stond natuurlijk weer aan de kant met het hoge gras waar ze niet op mogen. Ik roep ze dus bij mij, Licor komt braaf afgelopen en Yoshi blijft staan voor de draad en wil ook komen... Ik vroeg mij al af wat hij nu ging doen om terug aan de juiste kant te geraken (hij weet goed genoeg dat als ik er ben hij geen fratsen moet uithalen) en bleef dus nieuswgierig staan kijken...