Zelf ben ik geen held, ik heb met mijn bijrijdfries wel een keer oefenparcour gesprongen 80cm. Die kon dat makkelijk. Alleen ik durf bijvoorbeeld niet eens door te galopperen tussen de hindernissen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura1982 schreef:Pronkje lastig hoor. Is er iemand die je kan helpen met dubbele lijnen?
Jenny ik hoor het wel als ik mee mag voor de kodak momenten hihi.
AmoorM misschien handig om een ding te kiezen waar je je op gaat richten inplaats van alles een beetje.
pronkje_vdp schreef:Ik heb laatst onderling een wedstrijd gesprongen, was bij hindernis twee al klaar... Die kleur vond ze niks hahah
Ik zit momenteel weer in een diep dal.. Kan maar een keer per week rijden vanwege mijn slechte bak. Dus ik rijd een keer in de binnenbak. Ze heeft heel veel moeite met lengtebuiging en buigen om mijn binnenbeen. Ze doet er alles aan om onder het werk uit te komen, wat gisteren uitliep in een rodeo..
Pfff weet het even niet meer, longeren met dubbele lijnen is geen optie omdat ze dan compleet doordraait. Heb het een keer geprobeerd, maar dat liep niet helemaal goed af... Dus dat durf ik ook niet meer