Heey
Dankjulliewel 
Geeske: Ik persoonlijk zou het aan de hoefsmid overlaten maar misschien kan het wel.
Hoe gaat het met de wond?
Jolijn: Wat een prachtige foto's meid
En wat ziet Mo er ontzettend goed uit joh 
Vrijdag avond ben ik samen met mijn vader een buitenrit gaan maken met Nikita. Dat ging niet zo denderend. We hebben een rondje over de dijk gemaakt maar ze was echt ontzettend gespannen.
Ze peerde er zelfs tussen uit toen we bijna boven op de dijk waren ( das een hele brede, 2 Baans oprit).
Op het moment dat ze er tussen uit kneep kwam er een vrachtwagen aan. Nikita schoot naar links en de vrachtwagen wou links om ons heen. We kwamen dus recht voor de vrachtwagen terecht. Ik kon helemaal niks met Nikita. Ze was echt helemaal in paniek. Gelukkig kon de vrachtwagen op tijd stoppen en kon mijn vader Nikita vast pakken. De vrachtwagen stond 2 meter voor ons stil. Mijn vader trok Nikita van de weg af en toen zijn we weer verder gegaan. Toen ging het wel redelijk maar er lopen hier heel veel schapen ze vind die schijnbaar erg spannend.
Gisteren zijn we hetzelfde rondje wezen maken. Toen ging het echt helemaal super. Ik ging met Nikita voorop en dan mijn vader achter ons. Op de plek waar ze er vrijdag tussen uit kneep heeft pap haar aan het touw genomen en toen ging het goed. Ze vond het nog wel erg spannend maar ze bleef controleerbaar. Toen we dat stuk voorbij waren ging het touw er weer af en ben ik met Nikita weer voorop gaan rijden. Dat ging echt helemaal super. Ze vond het wel spannend maar ze heeft geen een keer geprobeerd te staken
Ik heb gister dus echt zo'n heerlijke buitenrit gemaakt met der