Hij was zo gek als een deur haha!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim_hester schreef:Zilfstar: Wat super dat je zoon zo goed met Jippe kan!
En dat het ook alweer een stuk beter ging!
Wanneer is zn spreekbeurt?
cloris schreef:Prachtig paard maar doodeng met die spiegel.. zo heb ik 2x een paard zien verongelukken beide doken ineens de spiegel in..
Zilfstar schreef:YES!!!! Stefan heeft een GOED gekregen voor zijn spreekbeurt!
Wij wonen vlakbij school (ik heb het over enkel de straat oversteken) En ik kon gewoon niet naar huis gaan haha. Alle spullen klaar gelegd door Stefan, hij zelf in vol ornaat (rijbroek, laarzan, shirt, BP cap). Heeft prima de spreekbeurt gehouden en toen deden de filmpjes het niet
Dat wil zeggen de beamer liet het afweten. Dus toen eerst vragenrondje. Stefan is rond 13:10 begonnen en was rond 13:45 helemaal klaar hahahaaaa. Toen ginge ze de filmpjes nog kijken, maar hij had inmiddels zijn beoordeling al binnen. Juf zei ook: hij WEET waar hij het over heeft. Het is geen uit-zijn-hoofd-geleerd verhaaltje. Alle vragen uit de klas kon hij beantwoorden en uitleggen. Moet nog wel leren zijn houding wat rustiger te houden (spanning > dus dan gaat ie bewegen, ook door de verhoogde spierspanning. Kan dan moeilijk zichzelf stil houden)
Maarrrrr een GOED dus. Deze mama is heel erg trots!