Heidi, tjee... Wat een verhaal zeg. Sterkte! Voor jullie allebei Kelly, gefeliciteerd, hoop dat ze echt drachtig is! Amanda, Leuk, je eigen onderkomen! Sorry, te druk gehad om de rest bij te reageren. Heb heerlijk weekend gehad Druk gehad met werk maar ook leuke dingen haha.. Verder vandaag fotoshoot gehad met de paarden
moppielover
Geplaatst: 11-05-09 18:30
Heey Jeetje heidi . Heel veel sterkte Robijntjah: Heel veel sterkte, hopenlijk slaat de behandeling aan .
sorry voor de rest maar de broer van mijn oma is gisternacht gestorven aan kanker .
Ik heb ook mijn ups en downs. Het ene moment denk ik bijna niet aan moppie maar het andere moment huil ik mezelf in slaap want ik weet dat ik binnenkort afscheid moet nemen van mijn maatje.
Moppie was gister alweer ontsnapt . Zo leert de stal eigenaar wel om de draden dicht te maken .
zasread
Geplaatst: 11-05-09 19:04
Vanaf pagina 217, dus vergeef me als ik iets vergeet!
Gabriella: Zo ben jij even lekker verwend!
Debby: Harry is leuk
Benthe: Wat een briljante namen heb je voor die katten bedacht!! Echt fantastisch
Malin: Dat is ook niks, allergisch voor je eigen huisdieren. O jeetje Malin arm paard! Hoe is het nu met hem? Ik zal heel hard duimen.
Bianca: Oeh, die nieuwe instructeur klinkt goed. En zo te lezen was ze ook echt goed! Heerlijk is dat, als het aansluit bij je eigen gevoel I know en ik ben er trots op
Laura: Hihi, krijgt Hincapie me daar een beetje kuren
Ilona: Goedzo Toch er op gestapt! We moeten trouwens een nieuwe date plannen voor het filmpje, want dat is helaas mislukt. Met mij gaat het nu wel goed, ik besef het allemaal nog steeds niet. Vrijdag was tijdens de begrafenis erg heftig. Ik was erg emotioneel, maar na afloop werd het allemaal weer onwerkelijk.
Mies: Poehee, moest jij even laat rijden Voor Shannon is het allemaal natuurlijk nog een beetje wennen. Hopelijk volgende week wel winst Jullie zagen er trouwens chique uit
Kelly: Jeetje wat heftig allemaal met Perla en dan ook nog Taco. Maar nu het met Perla waarschijnlijk misschien toch lukt, hoe zit dat dan nu met die droom? Hoe vaak ben je van plan om Taco op te gaan zoeken. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd, het zal wel moeilijk zijn. Hoe was het afscheid trouwens voor Fieke?
Cyrina: Nog gefeliciteerd met je verjaardag
Frank: Aan de foto te zien heb jij wel weer genoten in de DD Ah wat een lieve foto van je kinderen.
Denise: Ik ben echt blij voor je om te lezen dat je waarschijnlijk eindelijk de oplossing hebt gevonden voor jou en Heike Dat vraagt natuurlijk wel om foto’s
Jasmijn: Whoepsie, ik zou je nog een mail sturen dat ga ik gelijk doen! En jeetje, wat is Bandito toch een kanjer Oeh en lekker op Fuurtje gereden zo te lezen!
Joyce: Gefeliciteerd met jullie punten en eerste prijs.
Lisenka: Jammer dat je geen winstpunt had, maar 30 euro is altijd mooi meegenomen. Super leuk ook dat je Noor nog even hebt gesproken en dat zij Otto al kende.
Natalia: Ik vind het bij de eerste foto erg jammer dat de bakrand er nog op staat, het breekt de foto op een of andere manier. De tweede foto is wel gaaf, alleen spreekt de compositie mij op een of andere manier niet aan. Oeh, spannend dat je merrie in aantocht is! Heidi: Ik ben er stil van, van je verhaal. Hoe halen zulke mensen het in hun hoofd! Dat is toch te zot voor worden
Yenneke: Hoe ging je les? En toe maar weer, hardlopen op het strand, dat doe ik je niet na
Angela: Heel veel sterkte
Nou, dan kan ik nu eindelijk mijn eigen verhaal doen…
Vrijdagochtend hebben we Daisy apart gezet van Igneo en Salazar. De twee jongens moeten het tijdelijk met z’n tweetjes doen. En dat gaat tot nu toe hartstikke goed. Salazar was in het begin erg gestrest en rende veel heen en weer. Wat Igneo super leuk vond, die zag het als spelen en die ging flink aan het stoeien. Vanochtend toen ik naar Groningen reed lagen ze gezellig met z’n tweetjes te slapen. Iggie is trouwens de baas van de twee (ookal is Sallie 2 maanden ouder) hij is echt heel gemeen als ik hem eten geef, dan valt hij Salazar gewoon aan
Verder heb ik vrijdagochtend met Vaidosa les gehad. Dit ging op zich wel goed. Vaidosa wordt altijd heel heet van de galop, waardoor ze slordig wordt in aanspringen en dit dan vaak ook verkeerd doet. Hier gingen we nu dus aan werken, steeds korte stukken galopperen en dan weer een overgang maken. Op gegeven moment had ze het wel door en sprong ze de meeste keren goed aan en schoof ze haar kont er goed onder. Maar de manier waarop ben ik nog absoluut niet tevreden over. Ze wordt namelijk zo heet dat het net een elastiekje onder je is, dat moet er dus uit. Maar daar gaan we rustig aan werken. Energie heeft ze namelijk nog voor 10, ondanks haar drachtigheid.
Zaterdag hebben we dan ook een fantastische buitenrit gemaakt en actief dat ze was!! Jeumig zeg, kon der bijna niet houden, leek net of ik op een hengst reedt, zo druk zat ze zich te maken. Het zag er wel super gaaf uit en mijn zusje heeft er foto’s van gemaakt Ook mijn nichtje van 4 en neefje van 2 hebben er (weer) opgezeten en ze vonden het helemaal fantastisch.
Zondag heb ik Dosie maar een rust dagje gegeven.
De begrafenis vrijdagmiddag was erg heftig en emotioneel. Op dit moment lijkt alles weer onwerkelijk.
grmbl iemand een paard kopen??? Zo goed als het zaterdag ging zo slecht ging het vandaag. Ze schrok heeeeel erg van de buurman (de 'enge' kant van de bak grenst aan de tuin van de buren maar er is een schutting dus de paarden horen vanalles maar zien niks) en daarna was er op geen manier meer rust in te krijgen, alleen maar rennen en opfokken, ook niet ernaartoe te rijden, lag er op een gegeven moment bijna naast zo maf was ze. Uiteindelijk heb ik haar op beide handen in stap erlangs gekregen, en daarna maar afgestapt en nog aan de hand een paar keer erlangs gewandeld. Oef wat heb ik tot 10 geteld vandaag Maar eigenlijk vond ik het ook wel sneu dat ze zo geschrokken was.. nou ja, volgende ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Wow kijk ik even een dagje niet zijn jullie 3 pagina;s verder....
Banditto Super zeg gewoon 1e geworden!!!! Echt gaaf!!! Ben benieuwd naar de foto's!
Kelly Sterkte. Geloof goed dat het heel moeilijk was om daar zo maar weg te rijden... Maar hij zal het daar zeker heel goed hebben! En ondanks dat het niet zo voelt toch GEFELICITEERD met je verjaardag!
Denise bij mijn vorige paard was het juist andersom. Die was in de bak altijd strontvervelend omdat hij daar moest werken en in het bos niet haha... Klinkt als een lekker dagje voor Heike!
Robijn ik ga je topic bekijken!
Saida ja consequent blijf ik zeker. meneer is slim genoeg haha..
Anouk zo eng is Hincapie nou ook weer niet hoor haha!
Lisenka leuk he jurysport... Wel fijn dat hij de tweede proef zo fijn liep. Je eigen gevoel is belangrijker dan de punten.
Sanne (dekke050) Veluwe is jammer genoeg een beetje ver voor mij...
Ilona ik rij hem inderdaad bijna iedere dag. Maar lang niet iedere dag binnen en serieus. Rij denk ik 4 keer "serieus" en de rest longeer ik of rij ik in het bos. Het was alleen te weinig eigenlijk. Door de vakantie was het constant druk op de manege met kinderen etc die gingen rijden. Ook veel leasertjes dus dat zorgde ervoor dat ik niet los kon gooien. Wel longeren op de wei maar niet echt los zodat hij zijn ei kwijt kon... Haha en Chic beledigd erg he hoe ze reageren als je ze even niet hebt gezien...
Naatje Alvast gefeliciteerd! Gave foto's hoor! Die springfoto is echt een super moment!
Esther hoe was het op de Balingehof?
Heidi pfoeh wat een drama zeg! Dat doe je je ergste vijanden nog niet aan. Heel veel sterkte ook aan je broer en ouders.
Amanda fijn dat het verhuizen van Nino zo goed ging!
Suzanne Zien!!! die foto's!!!
Moppielover Fijn dat moppie zich alweer goed genoeg voelt om te ontsnappen haha!
Sanne heerlijk he buitenritten! En altijd leuk neefjes en nichtjes op paard!
sefanja Welkom! Graag wat meer info???
Bianca Ai hopelijk gaat hij morgen weer wat beter. Het blijft met ups en downs he! Ennuh anders istie welkom hoor
Vergeet ik nog helemaal te zeggen hoe het met Hincapie gaat!
Mijn moeder is hem vanochtend los gaan gooien en gelukkig heeft dat geholpen. In de bak was hij echt super braaf. Heb zelfs met 4 andere erbij gereden waaronder een andere hengst. Die heeft gedekt en weet echt dat hij hengst is en ziet in Hincapie duidelijk concurrentie. Wil dus constant richting Hincapie en dan moeilijk zijgangen lopen en maf doen. Die showde heel de bak door. En Hincapie reageerde er gewoon niet op. Ja hij keek soms met een scheef hoofd maar meer ook niet! Ben echt trots op hem.
Daarna heeeeeerlijk naar het bos geweest. Was met twee meiden van de manege. Een met haar eigen pony en de ander naast haar verzorgpaard die te oud is om te rijden. Mijn moeder heeft ook nog een deel meegewandeld maar halverwege een stuk afgesneden haha. We stapten te hard... We hebben echt gigantisch veel lol gehad en Hincapie was super lief. Hebben gestapt en gedraafd en ging allemaal super! Hij had er zelf ook echt veel plezier in. Liep lekker rond te kijken, heb bijna niks hoeven doen!
dankjullie Welkom sefanja Super laura Mooie foto's soeske Net weer bij moppie geweest. Weer een klein stukje gewandelt maar dat ging vandaag niet zo lekker Ben ook maar minder ver gegaan.
Ik ben trotse eigenaresse van drie pony's pony 1 Rowy: Arabier x new forest pony 2 Tinka: arabier x Tinker pony 3 veulen van Tinka Abano; arabier x tinker x fries x kwpn
Rowy hebben wij vanaf zijn 3e. Tinka heb ik vanaf haar 3,5 maand... Zij is nu bijna 5 jaar... Abano is een zoon van Willem van Nassau
van jong naar oud: Abano, as woensdag 7 weken
tinka, in juli wordt zij 5
en Rowy, in maart 16 jaar geworden
laulau85
Geplaatst: 11-05-09 21:29
Sanne ga zo in je topic kijken!
Suzanne wat heeft hij toch een heeeeeerlijke speknek!!! En die twee koppies van die shetjes samen echt zooo schattig! Super mooie foto's joh!
Sefanja leuke dieren heb je zeg! Creatieve kruisingen haha! Maar het zijn plaatjes om te zien!
Sanne: Lekker zo'n buitenrit, kun je heel even alles vergeten. Kan me goed voorstellen dat het besef van het verlies er nog niet is. Het is allemaal zo snel gegaan.
Laura: Brave Hincapie. Super dat hij het zo goed doet. Punten maak ik me allang niet zo druk meer over hoor. Is toch soms echt geen pijl op te trekken.
Bianca: Niet teveel zorgen om maken, volgende keer gaat het weer beter.
Suus: Wat een geweldig mooie foto's.
Moppielover: Jammer, dat het vandaag weer minder goed ging.
sanne: hihi die foto met "check dat beenwerk". bedoel je het jouwe of dat van vaidosa?? errug mooie foto's hoor waar heel veel plezier vanaf straalt.
en heidi moet ik ook ff op reageren: tjongejonge, onvoorstelbaar gewoon zoiets. maar hopen dat ie snel een plek vindt waar hij met rust gelaten wordt. ik weet dat een overlijden vaak resulteert in ruzie of gesodemieter maar dit slaat alles. sterkte meis!!
vandaag vroeg klaar met werken, heb daarna een lage staldeur voor prince gemaakt. hij haatte die hoge deur met ook nog eens spijlen er boven. kids kunnen hem nu ook aaien zonder z'n stal in te gaan en kan ie lekker naar buiten kijken.
Banditto
Geplaatst: 11-05-09 22:09
Zoooo ik zit nog steeds op een roze wolk...........kan het nog niet geloven dat we zo goed gereden hebben.
Ik heb al een klein voorproefje van de fotgraaf ontvangen. Als ik alles binnen heb zal ik wel een topic aanmaken.....ons eerste wedstrijd topic!!!!
Meet mijn knappe dressuur vent BANDITO
Hier was ik klaar met de proef en zoooo trots. Ik wist toen de uitslag nog niet maar ik was trots dat we het lef hadden om mee te doen! Mijn vriend en ik met onze PK's
Ben benieuwd hoe jullie ons vinden.........strak in pak hahaha. Wel wat anders dan crossen door de bossen of los gaan op het strand.........