Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
borderjay schreef:Nou,ben weer thuis van midweekje weg...kort maar krachtigWat hebben jullie veel geschreven in de tussentijd zeg
Gefeliciteerd met hte afzwemmen van je dochter!
Geniet maar lekker van je voorpret!

Maar ook smalle neus!

Hij wilde gewoon even genieten van het uitzicht! maar knap hoor dat het je gelukt is om verschillende keren in en uit te laden,volgens mij heeft Desperado het heel erg getroffen bij jullie!
Schitterende foto's zo op het strand! Is altijd mijn droom om nog een keer te doen,echt belachelijk want ik rij al 30 jaar paard en heb echt nog nóóit 1 x op het strand gereden!
. Gisteren naar het grote beachfeest geweest in Hoek van Holland. Er waren echt heel veel mensen, maar kwam daar heel toevallig ook nog Yenneke tegen
. Was wel grappig, ook nog ff mee staan kletsen! Met amanda gaat alles verder wel weer goed, iedere dag weer een klein stapje in de goede richting..
. Dan kan ik je een hele mooie ronde over het strand/duin en stukje polder hier laten zien
.
(of had ik dat al gezegd
). Vind het wel risicovol dat je er zelf niet bij was eerlijk gezegd
. Ik weet niet of je die mensen nou goed kent? Maar er kan altijd met zoiets gerommeld worden he.. En ik begrijp dat je dus ook maar 1x bent wezen kijken? Ik had het persoonlijk dan anders gedaan, maar das mijn mening natuurlijk!
. Knap paard is het hoor! Heb je in de tussentijd ook nog geoefend met zadel?
. 
. Toch was ik persoonlijk meerdere keren gaan kijken, maar iedereen doet dat waarschijnlijk anders. Wel super tof hoor, je eigen paardje!