Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hou je ons op de hoogte van de resultaten!
Omdat het zo warm was dacht ik, lekker rustig aan doen. Daar was het tutje niet helemaal mee eens en ze wilde liever een hoger tempo. Nou heb ik daar een beetje stukke handen van gekregen
. (maar dat overleven we ook wel weer) Vicky heeft altijd haar aanstel moment. De hele weg is niks eng en dan kan ze zich ineens een ongeluk schrikken van een fietser. Zo gister dus ook, toen hebben we even een leuke pirouette gedraaid en toen was het weer klaar
Maf paard. 

Lekker op het strand rijden!
Wat lijkt ze dan enorm groot (het paard dan hè)

Het gaat allemaal wel erg snel in dit topic maar ik blijf mezelf steeds verbazen wat een prachtige paarden we toch hebben!
Hou zoveel van schimmels
Maar was dus wel een lekkere buitenrit!? Ik snap precies wat je bedoeld, ik zou dat ook echt niet kunnen, ouderen wassen etc. Gelukkig opgelost!
Alleen hij is meer van de mannetjes

Sommige dingen komen altijd tegelijk en vooral onverwachts.

,niet stoer,niet brutaal..en dus ook niet stoer genoeg om makkelijk over die angst heen te komen...
Bij Balingehof ga je er sowieso niet als eerste op. Dat doen ze zelf, maar ze willen wel graag dat je onder hun begeleiding een aantal keer komt rijden en het proces mee maakt. Heb je daar geen behoefte aan, even goede vrienden. Je bent uiteraard niets aan ze verplicht. Maar wat je op veel andere stallen ziet is dat als je wilt komen kijken het altijd lastig is en ze je er eigenlijk liever niet bij lijken te willen hebben. Terwijl Balingehof mensen juist veel mogelijkheid wil geven om te leren.