, ik moet echt is even een Shaggy van veulen tot 6 jarige topic gaan maken (of als het weer is lang duurt 7 jarige...). Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, ik moet echt is even een Shaggy van veulen tot 6 jarige topic gaan maken (of als het weer is lang duurt 7 jarige...).
augustus duurt nog wel erg lang! Ik vind wel dat die ene echte pluis foto er dan in moet! (februari 2006
)
.
Die paarden staan daar voor hun rust!
, daar issie ook zoooo schattig! Hihihihi en de lelijke eend foto komt er ook tussen hoor dat ie half zwart is tijdens het verharen
.
. Ennuh schapen en koeien zijn ook heel eng (zelfs na een jaar dr mee op land te hebben gestaan is pony nog helemaal van de kaart als een schaap gaat blaten...). 
Foto's zien er fijn uit hoor 
Ziet er al goed uit hoor.
Ik weet zo even niemand maar heel veel sterkte ermee 
Hij is idd erg volwassen geworden 
Vrijdag heeft Nikita haar aangepaste ijzer gekregen en ze loopt nu echt als een trein.
Ze protesteerde wel een paar keer maar dat kon ik goed opvangen. Verder was ze echt super braaf. 

Ben echt blij dat ze nu mooi op gewicht is.
. Maar hij maakt zich zo druk de laatste tijd... Maar staleigenaar houd m in de gaten
.
haha
. Hij is echt de casanova van stal hoor
. Gaat ie zn nek dr op zetten met de merries staan neuzen en die gillen natuurlijk... 
Ik moet haar dus met hem delen
En het op gewicht houden is idd het moeilijkste. Al scheelt het wel dat ze hier het hele jaar door op het gras mogen. En nu kunnen we ook weer voorzichtig trainen dus het vet wat ze weer aankomt trainen we er wel weer af.
Mager worden is natuurlijk ook niet goed.
Super dat hij het zo goed deed
.
.
.