Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cloris schreef:Zilfstar schreef:Jeetje Amable! Wat erg! Hoop dat ie snel boven water komt!!!
Nog even een vraag over onderhals... Hoe zie je dat? Kan iemand het mij beeldend uitleggen of mbv foto's?
Onderhals;
(Van keel tot borst)
Als ze die echt aanspannen is het overduidelijk, dan zie je het soort van bollen het staat echt strak.
Meestal is de onderhals een gevolg van het rijden met een weg gedrukte rug.
kim_hester schreef:shanna netjes!
Ger had 199! punten met zn mendebuut, was wel Bb hoor, maar toch!
Hij was ex equo 2e!
Gister Klaske gereden, die ging ook weer eens goed. Lekker basis, want dat moeilijke gedoe, daar had ze van de week geen zin in hoor!
Morgen moet ik op iemands paard rijden, die voort eerst met thiedemann gaat, ze durfde er zelf niet op, ja hoor ik doe het wel weer!
Jennifer8 schreef:Zo wat gaat het hier hard! Zo 5 pagina´s erbij ineens. Ik heb doordeweeks weinig tijd om te reageren maar ik zal nu mijn best eens doen.
Leuk paard heb je Idefix, zo te lezen ben je serieus met hem aan het werk. WPH, doe je endurance met een fries? Wat grappig, volgens mij een combi die je niet vaak ziet. Hoe gaat het aanspannen nu?
Haha Jippe, moest wel lachen om jouw bonthandschoen. Heb je het erna nog een keer geprobeerd of blijft dat ding voortaan in de poetskist?
Ilona, zo te lezen druk bezig je paard voorwaarts aan het been te rijden. Valt tegen he? Mijn bijrijdpaard van toen was ook totaal niet voor het been. Als je er dan ook nog eens maar 1 keer per week op rijdt dan schiet dat niet heel hard op. Goeie tips van Cloris, maar de praktijk blijft wel lastig.
Welkom Kim & Klaske. Waren jullie ook op paard 2009 te zien met Nemo´s Bern? Wij waren toen voor of na jullie aan de beurt. Zag er gelikt uit in ieder geval, jullie carrousel.
Jippe, ik heb niet zoveel verstand van friezen, maar vor wat het waard is vind ik Jippe mooi barok![]()
Amable, wat balen van je vervoer. Ik zal naar je karretje uitkijken. Misschien komt hij ergens te koop?
Sanne, kga nu eerst even je topic bekijken.