spokie79 schreef:Zij wil er wel helemaal voor gaan. Maar af en toe haar dipjes. Maar dat is logisch. Ze krijgt nu eerst vij kuren. Ee'n kuur betekent; een week ziekenhuis met chemo en dan 2 weken thuis. Ze is dus minimaal 15 weken onder de pannen. Is best lang.
Mmmmm, lekker brownie.
Best heftig en ook met zulke korte tussenpauzes. Goed dat ze een vechtersmentaliteit heeft. Je ziet veel bij mensen die bij de pakken neer gaan zitten dat de ziekte wint. Het zal een zware tijd voor haar worden. Ik hoop echt dat de chemo aanslaat!
Je ziet en hoort het tegenwoordig echt steeds vaker dat mensen een vorm van kanker hebben. Je gunt echt niemand het om door deze vreselijke ziekte aan hun eind te komen. Ik vind het af en toe wel een beetje eng worden. Ze zeggen ook wel dat het komt doordat je ouder wordt en je er meer bewust van wordt, maar volgens mij komt de ziekte tegenwoordig echt wel veel meer voor. Nog even en het is een van de meest voorkomende doodsoorzaken ben ik bang.
De brownie was trouwens heerlijk.
Net zoals de rest van het eten. Ik heb mijn stukje niet eens op kunnen eten omdat ik prop en prop vol zat van de rest.
Volgens mij helpt tegenwoordig ook geen enkele vliegenspray goed meer. Ik heb dat spul gekocht dat vorig jaar als beste uit de BIT test kwam. Maar de dazen vallen mijn paard nog steeds lastig.
Fem, je nieuwe pony is echt wel leuk!