Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SunnyHorse schreef:Appalosa, mijn kwpn ruin vermoedde ik ook een maagzweer. Eigenlijk zou het beste zijn om dit echt te laten bekijken door de DA om zo juiste behandeling vast te stellen.
Ik heb destijds veel aan het maagzweren topic hier op bokt gehad. En mijn ruin heeft daarna nooit meer zonder ruwvoer gestaan (overigens kon dat omdat ik hem van pensionstal heb afgehaald en hij aan huis kon staan).
Gastro gevoerd maar ook speciale medicijnen ervoor. Schijnt echt lange adem te zijn om echt goed van maagzweren af te komen.
Dennenboom schreef:Appaloosa: Wat vervelend! Hopelijk knapt het snel op.
Vraagje: Hoeveel brengt een merrie veulen met vol papier op? En een hengst met vol papier?
Vandaag iemand gesproken en die gaf een prijs wat me eigenlijk best tegen viel. Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Ik zit eraan te denken om nog een fokmerrie aan te schaffen maar vraag me af hoe rendabel dat dan is..
Dennenboom schreef:Imke: Mooie foto's, ziet er heerlijk uit!
Absolem: Dankje, had verwacht dat de prijzen wat hoger zouden liggen. Tuurlijk mag je mee kijken, moet er wel bij zeggen dat ik pas in Juni/Juli plek heb. Mijn nieuwe paardenstallen worden eind mei geleverd.
Merrie, 3-10 jaar, liefst dragend van een stamboekhengst, stokmaat minimaal 160. Goede stam, liefst uit de top 20 beste merriestammen. Prijs naar kwaliteit. Geen exceem etc. Betreft leeftijd hoe ouder hoe 'cooler'. Hoog in de sport hoeft van mij niet, maar verwacht wel van een 10 jarige dat ik er veilig mee het bos in kan.
Bepaalde bloedlijnen zit ik nog niet in. Tips mag. Wil wel graag een rustig handelbaar paard.
Absolem schreef:Dennenboom schreef:Imke: Mooie foto's, ziet er heerlijk uit!
Absolem: Dankje, had verwacht dat de prijzen wat hoger zouden liggen. Tuurlijk mag je mee kijken, moet er wel bij zeggen dat ik pas in Juni/Juli plek heb. Mijn nieuwe paardenstallen worden eind mei geleverd.
Merrie, 3-10 jaar, liefst dragend van een stamboekhengst, stokmaat minimaal 160. Goede stam, liefst uit de top 20 beste merriestammen. Prijs naar kwaliteit. Geen exceem etc. Betreft leeftijd hoe ouder hoe 'cooler'. Hoog in de sport hoeft van mij niet, maar verwacht wel van een 10 jarige dat ik er veilig mee het bos in kan.
Bepaalde bloedlijnen zit ik nog niet in. Tips mag. Wil wel graag een rustig handelbaar paard.
Merrie hoeft geen ster predicaat te hebben? Derde premie of simpel stamboek is ook goed?
(er staat wel een allerbarstes fijne Twenter op mp van sipke, gefokt uit een model merrie. Staat wel bij hogere prijsklasse maar dat is wel terecht denk ik bij deze merrie.. zeker een kandidaat voor een ster predicaat en heel mooi gefokt)